دانلود کتاب صوتی بهانه ها را کنار بگذارید با صدای امیر فرحان‌نیا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بهانه ها را کنار بگذارید اثر برایان تریسی

دانلود و خرید کتاب صوتی بهانه ها را کنار بگذارید

معرفی کتاب صوتی بهانه ها را کنار بگذارید

کتاب صوتی بهانه ها را کنار بگذارید نوشتهٔ برایان تریسی و ترجمهٔ مرتضی نظری است. امیر فرحان نیا گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات ماه آوا آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی که دربارهٔ قدرت نظم و انضباط شخصی است، ۲۱ راه برای رسيدن به شادی و موفقيت پايدار را در بر گرفته است.

درباره کتاب صوتی بهانه ها را کنار بگذارید

کتاب صوتی بهانه ها را کنار بگذارید با این هدف نوشته شده که به شنوندگان بگوید با انجام کارهایی مشخص و داشتن انضباط شخصی می‌توان موفق بود. نویسنده برای رسیدن به این هدف ویژگی‌های افراد موفق را برشمرده و ۲۱ راه برای رسیدن به موفقیت فهرست کرده است. برایان تریسی می‌گوید نخستین کاری که برای نزدیک‌شدن به موفقیت و شادی باید انجام داد، توقف بهانه‌تراشی است. او باور دارد که بازنده‌ها بهانه‌تراشی و برنده‌ها پیشرفت می‌کنند. به اطرافتان نگاهی بیندازید و از خود بپرسید: «آیا کسی هست که همین بهانهٔ مرا داشته باشد و با این حال موفق شده باشد؟»

بخش اول این کتاب به موضوع نظم، انضباط شخصی و موفقیت‌های شخصی پرداخته است و بخش دوم آن دربارهٔ نظم، انضباط شخصی در کسب‌وکار، فروش و مسائل مالی است. بخش سوم هم درمورد نظم و انضباط شخصی و یک زندگی خوب است.

شنیدن کتاب صوتی بهانه ها را کنار بگذارید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی و افرادی که می‌خواهند پیشرفت کنند، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره برایان تریسی

برایان تریسی در ۵ ژانویه ۱۹۴۴ در شارلوت تاون کانادا و در خانواده‌ای فقیر به دنیا آمد. وی نویسنده و سخنران انگیزشی در زمینۀ بهبود مهارت‌های حرفه‌ای و خودیاری است.

پدر برایان کار دائمی نداشت و نمی‌توانست هزینه‌های زندگی را به‌آسانی تأمین کند. به همین خاطر، برایان و سه برادرش، با کمک نهادهای خیریه، تحصیل کردند. او همیشه تلخی فقر را در زندگی خود حس می‌کرد. پس خیلی زود مجبور به ترک مدرسه شد تا به کارهای سخت و فیزیکی کم‌درآمد بپردازد.

سرانجام، برایان تریسی، در دهۀ ۲۰ زندگی‌اش، سفرهایی به سرتاسر جهان را آغاز کرد. او به آمریکا، انگلیس، فرانسه، اسپانیا و پس از آن به آفریقا سفر کرد. او مدتی در آفریقای جنوبی ماند، کار کرد و در رشتۀ ورزشی کاراته، کمربند سیاه گرفت. این نویسنده، سفرهایش را به‌سوی خاورمیانه و شرق آسیا ادامه داد. تریسی دربارۀ مهارت‌های فروش و مشاورۀ مدیریتی و توسعه نیروی انسانی اطلاعات دارد. او شرکتی بین‌المللی به نام خودش راه‌اندازی کرده و در کشورهای گوناگون و شرکت‌های مطرح جهان، برنامه‌های مشاوره‌ای و آموزشی برگزار می‌کند.

از جمله آثار این نویسنده می‌توان به «قدرت جذبه: قانون شکست‌ناپذیر پول»، «جادوی جهت‌دار کردن زندگی»، «ترفندهایی برای فروش بیشتر»، «بیشتر حقوق بگیرید»، «مذاکره»، «بازاریابی: شیوه‌ها و تکنیک‌های کاربردی بازاریابی و فروش»، «هنر فروش کردن»، «موفقیت شغلی»، «نقطه تعادل خود را پیدا کنید»، «جذابیت و زبان بدن»، «طعم شیرین پیروزی»، «بهانه ‌ها را کنار بگذارید!» و... اشاره کرد.

ایده‌ها و راهکارهای ارائه‌شده به‌وسیلۀ برایان تریسی، از نظر علمی و عملی، در سطح جهان اثبات ‌شده است.

بخش‌هایی از کتاب صوتی بهانه ها را کنار بگذارید

«مهم‌ترین نیاز انسان. مهم‌ترین نیازی که مازلو تشخیص داده است، نیاز به خودشکوفایی است. او این‌گونه نتیجه‌گیری می‌کند که تنها کمتر از دو درصد از افراد جامعه می‌توانند به این سطح از رضایتمندی شخصی برسند. بیشتر افراد به‌طور معمول آن‌قدر با نیازهای اساسی و پشتیبانی و افزایش عزت نفس خود درگیر هستند که کمتر به خودشکوفایی فکر می‌کنند یا در زمینهٔ خودشکوفایی هیچ تلاشی می‌کنند.

اما تنها زمانی‌که تشخیص دهید استعدادهای بالقوهٔ عظیمی دارید و تنها زمانی‌که نسبت به قبل کارهای بیشتری انجام دهید و فردی کارامدتر شوید یا دارایی بیشتری داشته باشید، کم‌کم خودشکوفایی و شادی حقیقی را تجربه خواهید کرد.

شادترین افراد کسانی هستند که احساس می‌کنند در زندگی‌شان کاری ارزشمند انجام می‌دهند. آن‌ها احساس می‌کنند در حال رشد هستند و از آنچه پیش از این بوده‌اند، فراتر می‌روند. افرادی که نسبت به خودشکوفایی متعهدند شاید کتاب می‌نویسند یا کارهای هنری خلق می‌کنند. آن‌ها ممکن است کوهنوردی کنند یا در زمینه‌های ورزشی رقابت کنند. ممکن است کسب‌وکاری راه بیندازند یا سطح حرفه‌ای را که در آن هستند، افزایش دهند.

این افراد هرگز نمی‌توانند رضایت کامل داشته باشند. همان‌گونه که در همهٔ عمرتان به‌تدریج تلاش می‌کنید نسبت به قبل فردی بزرگ‌تر شوید، بیشتر داشته باشید یا کارهای بیشتری انجام دهید، به‌تدریج یک جریان یکنواخت شادی و رضایتمندی را تجربه می‌کنید. احساس می‌کنید به‌راستی همان کسی می‌شوید که قرار بوده است، بشوید.»

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

کاربر ۶۱۶۰۰۷۸
۱۴۰۲/۰۱/۰۳

بعد از پرداخت و خرید مشکل اتصال به سرور دارم

زمان

۹ ساعت و ۵۰ دقیقه

حجم

۵۴۶٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۹ ساعت و ۵۰ دقیقه

حجم

۵۴۶٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۰,۲۰۰
تومان