دانلود کتاب صوتی محدودیت‌ها را کنار بزنید با صدای مصطفی طالبیان مقدم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی محدودیت‌ها را کنار بزنید اثر دارن هاردی

دانلود و خرید کتاب صوتی محدودیت‌ها را کنار بزنید

معرفی کتاب صوتی محدودیت‌ها را کنار بزنید

کتاب صوتی «محدودیت‌ها را کنار بزنید» نوشتهٔ دارن هاردی با ترجمهٔ گروه مترجمان شنیدار و گویندگی مصطفی طالبیان مقدم در شنیدار منتشر شده است. این کتاب به مخاطب می‌آموزد که راه خود را در بین راه‌های مشابهی که در اطرافش می‌بیند پیدا کند و از جدا کردن مسیر خود از سایرین نترسد.

درباره کتاب محدودیت‌ها را کنار بزنید

شما بذرهای بزرگی و عظمت را در وجود خود دارید و قرار است فراتر از آن محدوده‌ای بروید که قبلا در آن رشد کرده‌اید. شاید در محیطی رشد یافته باشید که در آن اطرافیان شما به اعتیاد مبتلا بوده و اعتماد‌به‌نفس پایینی داشته‌اند یا افسردگی و فقر در آن جا جریان داشته است، شما هرگز نمی‌توانید چنین مسائلی را متوقف کنید و کلید ماجرا این جاست که هرگز اجازه ندهید چنین چیزهایی در ذهنتان عادی جلوه کند. اگر خود را در چنین قالب‌هایی تعریف کنید و آن‌ها را بپذیرید، از رسیدن به سرنوشتی که برای شما مقدر شده، باز خواهید ماند. شاید درگیر تعدادی محدودیت باشید اما به آن‌ها تعلق ندارید. اجازه ندهید شرایط نامتناسب محیط بر شما چیره شود و اگر متوجه شدید درگیری‌ها، کمبود و فقر مدت زمان زیادی طول کشیده است، باید بدانید که ذهنتان روی آن‌ها متمرکز شده است.این چیزی است که خودتان فکر می‌کنید هستید و شاید برایتان عادی به نظر برسد.

کتاب محدودیت‌ها را کنار بزنید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب محدودیت‌ها را کنار بزنید

بسیار پیش آمده که به محیط، شرایط، روشی که بزرگ شده ایم و انتظارات دیگر افراد اجازه داده‌ایم محدودیت‌هایی را در زندگی ما ایجاد کند. ما با هر آنچه در اطرافمان وجود دارد سازگار می شویم. اگر دانه بلوطی را در یک گلدان ۱۲ اینچی بکارید هرگز به آن صورتی که می‌خواهید رشد نخواهد کرد. نه به این دلیل که دانه مشکلی دارد، بلکه دلیلش محیطی است که در آن قرار دارد. اینکه همرنگ جماعت شوید و شبیه اطرافیان خود باشید بسیار آسان است؛ اما خداوند شما را برای معمولی بودن نیافریده است بلکه شما آفریده شده‌اید تا فراتر از هنجارهای معمول بوده و تاثیر مهمی روی نسل خود داشته باشید.

معرفی نویسنده
عکس دارن هاردی
دارن هاردی
آمریکایی | تولد ۱۹۷۱

دارن هاردی در ۱ فوریه‌ی سال ۱۹۷۱ در کشور آمریکا به دنیا آمد. برخلاف تصوری که از زندگی افراد ثروتمند داریم، او در یک بهشت که همه چیز برای او حی و حاضر باشد، زندگی نمی‌کرد. وقتی که دارن فقط هجده‌ماهه بود، مادر او تصمیم گرفت تا از همسرش جدا شود، فرزند خردسالش را ترک کند و به دنبال زندگی و رویاهای خودش برود. خوشبختانه پدر دارن فردی مسئولیت‌پذیر بود که حضانت و مسئولیت پسرش را پذیرفت و او را پرورش داد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۸ دقیقه

حجم

۳۵٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۸ دقیقه

حجم

۳۵٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان