دانلود کتاب صوتی انجامش بده با صدای غلامرضا صادقی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی انجامش بده اثر گری‌جان بی‌شاپ

دانلود و خرید کتاب صوتی انجامش بده

انتشارات:شادن پژواک
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی انجامش بده

کتاب صوتی انجامش بده نوشته گری جان بیشاپ است که با ترجمه زهره مرصوص و صدای غلامرضا صادقی منتشر شده است. این کتاب صوتی تلنگری جدی و بی‌بروبرگرد برای تغییر زندگی است. 

درباره کتاب انجامش بده

گری جان بیشاپ در کتابِ خودت را به فنا نده خوانندگان را سرِ ذوق آورد تا برای تغییر زندگی گندشان توصیه‌هایش را عملی کنند. او با استفاده از هفت اذعان نوآورانه مانند «ذهن من با بُرد عجین است»، «پذیرای عدم قطعیت هستم» و «هیچ توقعی ندارم و همه چیز را می‌پذیرم» به میلیون‌ها خواننده کمک کرد تا محدودیت‌های خودخواسته‌شان را پشتِ سر بگذارند.

البته بیشاپ خوب می‌داند که به همین سادگی‌ها هم نمی‌توان کتاب را خواند، انگیزه گرفت و بعد کارهای لازم را انجام داد. در این جا است که «انجامش بده» از راه می‌رسد: همان تلنگری که لازم دارید تا تکانی به خودتان داده و زندگی دلخواه‌تان را بسازید. این کتاب به سه بخش کلی تقسیم می‌شود: خود، دیگران، و هدف. تا بتوانید مسائلی را شناسایی و اصلاح کنید که فکرتان را خراب کرده‌اند و از دست‌شان عاجز مانده‌اید.

کتاب صوتی انجامش بده پُر از مطالب نو از جمله نکات انگیزشی فردی و تمرین‌هایی است که می‌توان همان‌جا در فضای مفصلی که برایش در نظر گرفته شده یادداشت‌برداری کرد. این کتاب در ادامه درس‌های «خودت را به فنا نده» نوشته شده و ابزارهای لازم برای تعهد آگاهانه به مسؤلیت زندگی را در اختیارتان قرار می‌دهد.

این کتاب یک کارگاه آموزشی شخصی برای مغزتان است، منبعی عالی و معتبر تا برای زندگی‌تان تدبیری کنید و به اهداف‌تان برسید، چیزی که بزرگترین تحول را برای‌تان به ارمغان آورده و به شما آزادی عمل می‌دهد تا تغییرات ملموسی در مسیر زندگی‌تان ایجاد کنید.

شنیدن کتاب انجامش بده را به چه کسانی پیشنهاد می‌‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به تغییر زندگی و موفق‌ شدن پیشنهاد می‌کنیم. 

نظرات کاربران

Alivi
۱۴۰۱/۰۱/۱۱

عالی هست این کتاب به همه پیشنهاد میکنم حتما بگیرید بشنوید. اینقدر خوبه که میشه بارها و بارها دوباره بیای یه بار دیگه گوشش بدی. خیلی ساده و خلاصه تو 3فصل لپ کلام دهها کتاب موفقیت و توسعه فردی رو

- بیشتر
رایان
۱۴۰۱/۱۱/۲۵

زیاده‌روی گوینده در ریتم و ضرب آهنگ بحدی است که بعد چند دقیقه به طور کامل متن را نادیده می گیرد و احساس می کنید یک آدم کم سواد و لات دیوانه با خودش در حال غر زدن است. البته

- بیشتر

زمان

۱ ساعت و ۲۹ دقیقه

حجم

۸۲٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۲۹ دقیقه

حجم

۸۲٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۱,۰۰۰
تومان