دانلود کتاب صوتی نابغه‌ های تنها و فواید تنهایی با صدای مصطفی طالبیان مقدم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نابغه‌ های تنها و فواید تنهایی اثر آنتونی استور

دانلود و خرید کتاب صوتی نابغه‌ های تنها و فواید تنهایی

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی نابغه‌ های تنها و فواید تنهایی

کتاب صوتی «نابغه‌‌های تنها و فواید تنهایی» نوشتهٔ آنتونی استور با ترجمهٔ رضا اردلان و گویندگی مصطفی طالبیان مقدم توسط نشر شنیدار منتشر شده است. این کتاب خلاصه‌ای از کتاب اصلی است. در این اثر دربارهٔ فواید تنهایی می‌خوانیم و می‌آموزیم چرا به تنهایی نیاز داریم.

درباره کتاب صوتی نابغه‌ های تنها و فواید تنهایی

تنهایی در دنیای امروز کلمه‌ای است که معمولاً همراه با ترحم استفاده می‌شود. ما با حالتی دلسوزانه به افراد تنها نگاه می‌کنیم و احساس می‌کنیم آن‌ها ناامید و افسرده هستند. بسیاری از افراد از ترس منزوی‌شدن یا تنهاماندن آرزو می‌کنند زندگی‌شان همیشه شلوغ باشد. آن‌ها تمام تلاش خود را می‌کنند تا روابطشان را صمیمی نگه دارند. در‌واقع همه‌ٔ ما به شکل اعتیادگونه‌ای به‌دنبال تأیید دیگران هستیم.

شاید فکر کنید این ادعا درست نیست، اما کافی است نگاهی به قضاوت‌هایتان بیندازید. چند بار از روی روابط افراد و دوستانشان، میزان شادی و سرزنده‌بودن آن‌ها را قضاوت کردید؟ اما آیا واقعیت همان چیزی است که فکر می‌کنیم؟ آیا همه‌ٔ افرادی که دارای روابط فعال و هماهنگ هستند، زندگی شادتری دارند؟ شاید این موضوع برای برخی از افراد صادق باشد، اما یک اصل همگانی و البته همیشگی نیست. روابط بین‌فردی نقش بسیار مهمی در زندگی دارد و این کتاب به‌‌هیچ‌وجه نمی‌خواهد این موضوع را انکار کند؛ با‌این‌حال تمرکز بر روابط بیرونی نتایجی به‌دنبال دارد که بسیاری از ما حواسمان به آن نیست: سطحی‌نگری!

هر روز خواسته‌ها و آرزوهای جدیدی داریم که اغلب آن‌ها را در رسانه‌ها دیده‌ایم. ما احساس می‌کنیم زندگی بدون آن تلفن همراه، بدون آن کفش، بدون آن لوازم خانه چقدر سخت و حتی بی‌معناست. چنین نگرشی باعث می‌شود ایده‌های اصلی زندگی را فراموش کنیم و به یک زندگی بی‌ارزش خو بگیریم. ما مسیری را در پیش می‌گیریم که پر از شادی‌های پوشالی است و درنهایت احساس می‌کنیم یافتن شادی سالم، عمیق و صمیمانه برایمان غیرممکن شده است.

جهان مدرن باعث می‌شود بسیاری از افراد احساس کنند که در جایگاه خودشان نیستند و حتی به‌سمت منفی‌گرایی سوق پیدا کنند؛ اما اگر بتوانیم زمانی را برای تنهایی بیابیم، این فرصت را پیدا می‌کنیم تا با احساسات درونی خود ارتباط برقرار کنیم. به‌این‌ترتیب می‌توانیم بیشتر دربارهٔ موقعیت فعلی‌مان فکر کنیم، به هدف اصلی‌ زندگی بازگردیم، معنای واقعی زنده‌بودن را درک کنیم و در مسیری کاملاً متفاوت حرکت کنیم. در واقع تنهایی آنقدر که به‌نظر می‌رسد منفی نیست؛ بلکه در بسیاری از موقعیت‌ها تنهایی پیامدهای بسیار مثبتی دارد. در لحظات حساس زندگی، زمانی که نیاز به خلاقیت داریم و حتی در بسیاری از تنگناها، ما بیش از آنکه به دیگران نیاز داشته باشیم، نیازمند تنهایی هستیم.

کتاب صوتی نابغه‌ های تنها و فواید تنهایی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴۲ دقیقه

حجم

۳۸٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴۲ دقیقه

حجم

۳۸٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان