دانلود و خرید کتاب نابغه NLP شوید! (جلد اول) زهرا شهیدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نابغه NLP شوید! (جلد اول) اثر زهرا شهیدی

کتاب نابغه NLP شوید! (جلد اول)

معرفی کتاب نابغه NLP شوید! (جلد اول)

کتاب نابغه NLP شوید! (جلد اول) نوشتهٔ زهرا شهیدی است. انتشارات مانیان این راهنمای آفرینش حال خوب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب نابغه NLP شوید! (جلد اول)

برای تسلط بر ضمیر ناخودآگاه، باید تمرین‌هایی را انجام دهید تا به قدرت ذهنی برسید. این کار‌ فقط با زمان و تمرین امکان‌پذیر است. ذهن بسیار شگفت‌انگیز است و زمانی که به قدرت ذهنی برسید، مثل این است که به همه چیز رسیده‌اید. قدرت ذهنی می‌تواند قدرت بدنی شما را بسیار افزایش دهد تا کارهایی را انجام دهید که قبلاً قادر به انجامشان نبوده‌اید؛ همچنین با قدرت ذهنی می‌توانید یادگیری خود را افزایش داده و در تمام ابعاد زندگی، عملکردتان را بهبود ببخشید. چگونه با شکستن چارچوب‌های ذهنی نابغهٔ درون خود را کشف کنیم؟ کتاب نابغه NLP شوید! (جلد اول) به همین موضوع پرداخته است.

ذهن قدرتمندترین، قوی‌ترین و مهم‌ترین نرم‌افزار تغییر مهندسی و مدیریت است؛ به‌طوری‌که ادیان و علوم مختلف، ذهن را با نام‌های متفاوتی از جمله معجزهٔ خدا، خدای درون، غول چراغ جادو و… خوانده‌اند. ذهن انسان خارق‌العاده‌ترین چیزی است که انسان تا به امروز مشاهده کرده است. بسیاری از ناتوانایی‌های ما به این دلیل است که ضمیر ناخودآگاه خود را نشناخته و به آن تسلطی نداریم. ضمیر ناخودآگاه بخش اعظمی در ذهن ما است که در برابر ضمیر خودآگاه یا همان عقل ما قرار دارد. این کتاب قصد دارد شما را به نابغهٔ NLP تبدیل کند. اگر با محتوا و دستورالعمل‌های این کتاب همراه باشید، می‌توانید علم برنامه‌ریزی‌ عصبی - کلامی را فرا گرفته و زندگی ایدئال خود را با کمک آن خلق کنید. گفته شده است که ان‌ال‌پی علمی است که این فرصت را به شما می‌دهد تا ضمیر ناخود‌آگاه خود را به آن صورتی که می‌خواهید برنامه‌ریزی کنید؛ به عبارت دیگر علم ان‌ال‌پی جزو بهترین روش‌ها برای برنامه‌ریزی توصیف شده است.

خواندن کتاب نابغه NLP شوید! (جلد اول) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب نابغه NLP شوید! (جلد اول)

«اکنون به‌عنوان یک مربی و نویسنده به جرأت میگویم که نسخه‌ی هر شخص با شخص دیگر مانند اثر انگشت، متفاوت و منحصر به فرد است و همین مساله، مستلزم آن است که هر شخص، در مسیر تغییر خود با یک مربی و کوچ حرفه‌ای و با تجربه همراه باشد تا بتواند در این مسیر، تغییر را به اعماق وجودی خود جاری کند، تا از عمق تغییر و بازدهی زمانی با کیفیتی برخوردار باشد و در نتیجه، درد و ناملایمات تغییر را در مسیر بکاهد.

بدین معنا که هر شخص، تلاشی با عمق وجودی و کمیت عمودی برای خود انجام دهد؛ به عبارتی دیگر در پرتو مسیر زندگی، تجربه را تجربه نکند؛ بلکه از گذشته خود و دیگران درس بگیرد و مسیرهای جدید را تجربه نماید.

البته استثناء هم وجود دارد و آن اینکه، افرادی شخصیت ذاتی دارند که تمایل به تجربه‌کردن هر سختی و دشواری را در بعضی و گاهاً همه امورات و مسایل زندگی خود، جای می‌دهند.

این امر به نوع تیپ شخصیتی فرد بستگی دارد که در کتاب تیپ‌های شخصیتی به آن پرداخته شده است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰۱۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

حجم

۱۰۱۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

قیمت:
۵۶,۰۰۰
تومان