دانلود کتاب صوتی تو بی‌همتایی با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تو بی‌همتایی اثر کوت بلکسون

دانلود و خرید کتاب صوتی تو بی‌همتایی

معرفی کتاب صوتی تو بی‌همتایی

کتاب صوتی تو بی‌همتایی نوشته‌ کوت بلاکسون، روایت‌گر سفری مهم برای یافتن آرزوها، کشف حقیقت وجود، عاشقی و محبت و دوست داشتن است که به شنونده کمک می‌کند خودش را پیدا کند.

درباره کتاب تو بی‌همتایی

خودآگاهی، خودشناسی و خودسازی، سه رکن اصلی انسان موفق است، کتاب صوتی تو بی‌همتایی به شما کمک می‌کند، خود حقیقیتان را کشف کنید و از بند اسارت‌های مادی و تقسیم زیبایی‌های زندگی با جهانیان رها شوید. سپس، صدای آزادی را با جان و دل بشنوید و یگانه بودن خویش را دریابید. این کتاب مسیر روشنی برای پیدا کردن خودتان است. 

کتاب صوتی تو بی‌همتایی به شما کمک می‌کند که بفهمید واقعا چه کسی هستید و برای پیدا کردن آرزوهایتان باید چه مسیری را بروید. 

زمانی که کیوت بلاکسون هجده‌ ساله بود و در لندن زندگی می‌کرد با تلاش و جرات فراوان توانست همان‌طوری که دلش می‌خواست زندگی کند، او راهی که پدر و مادرش و یا دوستان و اطرافیانش انتخاب کرده بودند را نرفت، او سبک زندگی خودش را انتخاب کرد. 

او در این کتاب صوتی به شما می‌گوید که با شخصی که در حقیقت هستید در ارتباط باشید نه شخصی که گمان می‌کنید باید باشید، نه کسی که والدین‌تان می‌خواهند باشید و نه فردی که همسرتان دوست دارد، باشید. با این کتاب با حقیقت وجودی خود آشنا می‌شوید و می‌فهمید درون‌تان، روح قدرتمندی است، روحی منحصر به فرد و بی‌انتها که در انتطار این است که شما آزادش کنید.

شنیدن کتاب تو بی‌همتایی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند مسیر رسیدن به آرزوهایشان را پیدا کنند پیشنهاد می‌کنیم


نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۹ ساعت و ۱۳ دقیقه

حجم

۲۶۴٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۹ ساعت و ۱۳ دقیقه

حجم

۲۶۴٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۷۳,۵۰۰
۳۶,۷۵۰
۵۰%
تومان