دانلود کتاب صوتی زنان شیفته با صدای ندا پوریان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی زنان شیفته اثر رابین نوروود

دانلود و خرید کتاب صوتی زنان شیفته

معرفی کتاب صوتی زنان شیفته

کتاب صوتی زنان شیفته اثر رابین نوروود به شما این امکان را می‌دهد تا ریشه‌های الگوهای مخرب رابطه‌‌ی خود را بشناسید. این کتاب راهنمایی گام‌به‌گام جهت یافتن شیوه‌ای مفیدتر برای زندگی و عشق ورزیدن ارائه می‌دهد.

این کتاب ترجمه‌ی مهدی قراچه داغی است. ندا پوریان گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات موج کتاب آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی درباره‌ی روان‌شناسی محبت بی‌تناسب است. زنان شیفته روانشناسی زنان معتاد به روابط سمی با مردانی را تحلیل می‌کند که قادر به عشق ورزیدن و مراقبت از خود نیستند. رابین نوروود نخست این کتاب را در سال ۱۹۸۵ منتشر کرده و در سال‌های بعد چندین بار آن را بازبینی کرده است.

درباره کتاب صوتی زنان شیفته

کتاب صوتی زنان شیفته از برترین کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز است که از خواننده می‌پرسد: «آیا شما زنی شیفته هستید؟» و برای رهایی از این موضوع، راهکارهایی را ارائه می‌دهد. شیفتگی در این کتاب این‌گونه معنا می‌شود: آیا بارها و بارها مجذوب مردان مشکل‌دار و بداخلاق می‌شوید، در حالی که «آدم‌های خوب» برایتان خسته‌کننده به نظر می‌رسند؟ آیا به مردانی دور از دسترس از لحاظ عاطفی، معتاد به کار، سرگرمی‌ها، الکل یا زنان دیگر علاقه‌مند می‌شوید؟ آیا از دوستان و علایق خود غافل می‌شوید تا فورا در دسترس مرد موردعلاقه‌ی خود باشید؟ آیا بدون این مرد احساس پوچی می‌کنید با اینکه بودن با او یک عذاب است؟ آیا داشتن «کسی برای دوست داشتن» مهم‌ترین چیز در زندگی شماست؟ آیا معتقد هستید که با داشتن «مرد مناسب» دیگر احساس افسردگی یا تنهایی نخواهید کرد؟ آیا از «مردهای خوب» که روشنفکر، صادق و قابل اعتماد هستند خسته می‌شوید؟

اگر شما نیز چنین ویژگی‌هایی دارید و به طور کلی، عاشق بودن برایتان مترادف با درد کشیدن است، فردی شیفته هستید و کتاب صوتی زنان شیفته بدون تردید برای شما نوشته شده است!

رابین نوروود، درمانگر و نویسنده‌ی آمریکایی کتاب زنان شیفته، عشق ورزیدن بیش از حد را به عنوان الگویی از افکار و رفتار توصیف می‌کند که برخی از زنان به عنوان پاسخی به مشکلات دوران کودکی آن را ایجاد می‌کنند. بسیاری از زنان، بارها و بارها خود و حتی اطرافیانشان را درگیر روابط ناخوشایند و مخرب با مردان احساس می‌کنند. آن‌ها سپس تلاش می‌کنند تا این روابط محکوم به فنا را به نتیجه برسانند. این کتاب پرفروش از جنبه‌ی اعتیادآور بودن به این روابط ناسالم نگاه می‌کند و همچنین برنامه‌ای بسیار خاص و مفید برای بهبودی از بیماری عشق ورزیدن بیش از حد به خوانندگان خود ارائه می‌دهد.

کتاب صوتی زنان شیفته به‌عنوان یک کتاب خودآموز شناخته شده؛ کتابی که کوشیده مشکلات زنان را در نوع بیان عشق، محبت‌کردن و میزان محبت‌کردن از بین ببرد. محبت بی‌تناسب محبتی است که در قبال فردی که در برابر عشق و مهربانی‌های ما بی‌اعتناست، ابراز می‌شود.

اختلال شیفتگی در زنان و مردان قابل مشاهده است. شاید روابط یا زندگی‌هایی را دیده باشید که در آن زن، شیفته و گرفتار مرد و مرد آن زندگی، شیفته و معتاد به الکل یا مواد مخدر است. هر ۲ طرف این رابطه، تحت‌تأثیر آسیب‌های دوران کودکی خویش هستند. مردان با غرق‌کردن خود در کار، زیاده‌روی در ورزش، وابستگی بیمارگونه به انواع بازی و فعالیت‌های تفریحی و یا اعتیاد به انواع مواد مخدر یا الکل، به‌صورت خودآگاه یا ناخودآگاه، خود را از تألمات روحی دور می‌کنند، اما زنان ممکن است بیشتر از مردان درگیر رابطه‌ی خود، شیدایی و شیفتگی نسبت به شریک عاطفی خود شوند تا زخم‌های درمان‌نشده‌ی روان خویش را به حال خود رها کنند.

کتاب صوتی زنان شیفته می‌خواهد راه‌گشای زنانی باشد که زخم شیفتگی را در زندگی و روابط خود احساس کرده و در نتیجه‌ی این آگاهی، برای درمان زخم‌های درونی خویش عزم خود را جزم کرده‌اند. این کتاب صوتی همچنین می‌تواند راهنمای مردانی باشد که درگیر رابطه با زنی هستند که با محبت بی‌تناسب و شیفتگی خود، کارکرد درست و اصیل رابطه را دچار اشکال کرده و انرژی قابل‌توجهی از خود و شریک عاطفی‌اش را به‌جای حرکت در مسیر رشد و کمال، صرف این کارکرد معیوب می‌کند.

شنیدن این کتاب صوتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

شنیدن کتاب صوتی زنان شیفته را به زنانی پیشنهاد می‌کنیم که همیشه و همواره عاشق افراد اشتباه می‌شوند، کسانی که عشق را لزوما با درد همراه می‌دانند، عاشق افرادی غیر‌قابل‌دسترس می‌شوند، معمولا عاشق افرادی می‌شوند که شرایط نابسامانی دارند و خود نیاز به درمان دارند و اکثرا عاشق افرادی می‌شوند که نسبت‌ به ارزش‌های آن‌ها، کم‌تر محسوب می‌شوند.

چرا باید کتاب صوتی زنان شیفته را بشنویم؟

زنان شیفته کتابی است که چشمان شما را به روی حقایقی در باب رابطه‌ی زنان و مردان باز می‌کند و به طور کلی می‌تواند زندگی شما را دگرگون سازد. حتی اگر طبق معیارهای این کتاب فردی شیفته نباشید، شنیدن این کتاب صوتی می‌تواند به شما کمک کند که از گرفتار شدن خود و اطرافیانتان در چنین روابطی بپرهیزید.

احتمالا هر کس با نگاهی اجمالی به اطرافیان خود، می‌تواند زنان بسیاری را بیابد که با توجه به تفسیرهای این کتاب، «زنانی شیفته» محسوب می‌شوند. شنیدن این کتاب بدون تردید به تغییر زندگی‌ چنین افرادی در جهت بهتر شدن کمک می‌کند.

اگرچه کتاب صوتی زنان شیفته به طور خاص زنان را مورد خطاب قرار می‌دهد، با این حال، بسیاری از خوانندگان و شنوندگان این اثر معتقدند که این کتاب می‌تواند به همان اندازه برای مردان نیز مفید واقع شود.

درباره رابین نوروود

رابین نوروود متولد ۲۷ جولای ۱۹۴۵، نویسنده‌ی کتاب زنان شیفته است. او پیش از نویسنده شدن، یک درمانگر در حوزه‌ی ازدواج و خانواده بود که به مدت پانزده سال در زمینه‌ی اعتیاد نیز کار کرده بود. او در درمان اعتیاد به الکل و رابطه یک متخصص محسوب می‌شود.

نوروود علاوه بر زنان شیفته که در سراسر جهان کتابی بسیار پرفروش محسوب می‌شود، نویسنده‌ی کتاب‌های دیگری از جمله نامه‌هایی از زنان شیفته، مدیتیشن‌های روزانه برای زنان شیفته (که توسط توسط ریچارد تورگروسا تصویرسازی شده است) و چرا؟ راهنمای پاسخ به سخت‌ترین سوالات زندگی نیز است. در سراسر جهان، بیش از سه میلیون نسخه از کتاب زنان شیفته منتشر شده است.

نظر رسانه‌ها درباره‌ی کتاب زنان شیفته چیست؟

از آن‌جا که کتاب زنان شیفته یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز بوده است، روزنامه‌ها، مجلات و رسانه‌های متعددی نظرات خود را درباره‌ی ان منتشر کرده‌اند. به عنوان مثال، روزنامه‌ی لس‌آنجلس تایمز این کتاب را یک کتاب خودیاری خارق‌العاده‌ عنوان کرده که خوانندگان آن را مانند یک کتاب داستانی هیجان‌انگیز می‌خوانند؛ کتابی هوشمندانه و خواندنی که می‌تواند به زنان کمک کند تا الگوی عشق احمقانه‌ی خود را بشکنند.

روزنامه‌ی هیوستون کرونیکل، این کتاب را مناسب زنانی دانسته که دائما عاشق مردانی می‌شوند که دوست دارند آن‌ها را تغییر دهند.

روزنامه‌ی فیلادلفیا اینکوایرر، پیام کتاب زنان شیفته را به قدری قانع‌کننده دانسته که معتقد است خوانندگان با خواندن این کتاب، به خوبی متقاعد می‌شوند تا از برنامه‌ی بهبودی ۱۰ مرحله‌ای نوروود پیروی کنند.

روزنامه‌ی بوستون هرالد، خواندن زنان شیفته را به زنانی که بیش از حد عشق نمی‌ورزند نیز توصیه کرده است، زیرا معتقد است این کتاب به ما یادآوری می‌کند که این ما هستیم که واقعا زندگی خود را می‌سازیم و عشق در زندگی ما باید یک رویداد خوشحال‌کننده باشد.

انتشارات استار نیز معتقد است رابین نوروود قصد دارد تمایزی میان دوست داشتن نابخردانه و دوست داشتن سالم قائل شود و هر زنی، فارغ از این که چه میزان از روابطش با مردان سالم است، ممکن است بخشی از خود را در این کتاب بیابد.

کتاب زنان شیفته توسط چه انتشاراتی منتشر شده است؟

کتاب زنان شیفته که تاکنون بیش از ۱۸ بار تجدید چاپ شده، توسط مهدی قراچه‌داغی ترجمه شده و توسط انتشارات پیکان منتشر شده است.

کتاب زنان شیفته، از آن دسته کتاب‌هایی است که استفاده از آن در قالب کتاب صوتی، می‌تواند بسیار اثرگذار باشد. نسخه‌ی صوتی این کتاب نیز به ترجمه‌ی مهدی قراچه‌داغی و گویندگی ندا پوریان در دسترس بوده و توسط نشر صوتی دیجیتال آوای موج کتاب به انتشار سیده است.

درباره انتشارات دیجیتال آوای موج کتاب

نشر دیجیتال آوای موج کتاب در سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون با بهره‌گیری از کادر حرفه‌ای و مجرب و با همکاری پیشکسوتان عرصه‌ی گویندگی و صدا در کنار گویندگان و صداپیشگان جوان و خوش‌آتیه، ده‌ها عنوان کتاب صوتی را به مخاطبان عرضه کرده است. گفتنی است «آوای موج کتاب» به‌منظور تأمین سلایق مختلف و نیز احترام به مخاطب، سبک خاص و نوینی را در تهیه و تدوین کتاب‌های صوتی با تجربه‌ای منحصربه‌فرد درآمیخته که نتیجه‌ی این کوشش بی‌دریغ را می‌توان در آثار این مجموعه مشاهده کرد.

در بخش‌هایی از کتاب صوتی زنان شیفته می‌شنویم

عشقی که با تأمل همراه باشد عشقی ناسالم است. وقتی بخش اعظم صحبت ما با دوستان نزدیکمان درباره کسی است که او را دوست داریم وقتی به او و مسائلش، افکار و احساساتش بهای بیش‌ازاندازه می‌دهیم. وقتی تقریبا همه جملاتمان را بانام او شروع می‌کنیم عشق بی‌تناسب داریم شیفته هستیم. وقتی از دم‌دمی‌مزاجی‌ها، از بدخلقی‌ها، از بی‌تفاوتی‌ها و از تحقیر کردن‌هایش بی‌تفاوت می‌گذریم عشق بی‌تناسب داریم.

وقتی بسیاری از ویژگی‌ها، ارزش‌ها و رفتارهایش را نمی‌پسندیم و بااین‌حال با آن‌ها کنار می‌آییم و فرض را بر این می‌گزاریم که اگر بیشتر محبت کنیم می‌توانیم او را تغییر دهیم شیفته بی‌جهت هستیم و عشق بی‌تناسب داریم. به‌رغم همه‌ی این نارضایتی‌ها شیفتگی به‌قدری میان زنان شایعه است که گمان می‌کنیم روابط زن و مرد نباید از چهارچوب خارج باشد. برای بسیاری از ما این تجربه بارها تکرار شده است. در این کتاب به این موضوع می‌پردازد.

اگر شما هم درگیر همسری هستید که فکر و ذکرتان را به خود مشغول کرده، بدانید که ریشه‌های این مشغله ذهنی به‌جای عشق، هراس بوده است. زنانی که اضطرار گونه و بیش‌ازحد تناسب محبت می‌کنند پر از هراس هستند، هراس از تنها شدن، هراس از این‌که کسی آن‌ها را دوست نداشته باشد، هراس از اینکه ارزشمند نباشند، نادیده انگاشته شوند و فراموش گردند. ما عشقمان را ارزانی مردها می‌کنیم به این امید که به پایان هراس برسیم؛ اما اگر محبت تولید محبت متقابل نکند به هراسمان اضافه می‌شود. وقتی با روشی که انتخاب کرده‌ایم به خواسته خود نمی‌رسیم بیشتر محبت می‌کنیم و گرفتار عشق بی‌تناسب می‌شویم.

فهرست کتاب زنان شیفته

فصل ۱ : عشق‌ورزیدن به مردی که محبت شما را بی‌جواب می‌گذارد

فصل ۲ : برایت رنج می‌کشم تا دوستم بداری

فصل ۳ : نیاز به مورد نیاز بودن

فصل ۴ : هم‌خوانی

فصل ۵ : مردانی که زنان شیفته را انتخاب می‌کنند

فصل ۶ : دیو و دلبر

فصل ۷ : وقتی اعتیادها یکدیگر را تغذیه می‌کنند

فصل ۸ : مردن به‌خاطر عشق

فصل ۹ : راه بهبود

نظرات کاربران

حورا
۱۴۰۱/۰۸/۱۷

بیشتر از همه به خانم ها و حتی آقایونی پیشنهاد میکنم که کودکی شون در خانواده ای نابسامان گذشته ، رابطه والدینشون باهم مناسب نبوده و کسانی که فرزند طلاق هستند. چند فصل اول کتاب داستان هایی از همین افراده که

- بیشتر
فروغ
۱۴۰۱/۰۷/۰۴

کتاب مفید و ریز نکته ایه که گوش دادنش برای همه خانمها میتونه اموزنده و اگاهی دهنده باشه 👌

zahra
۱۴۰۲/۰۴/۳۱

خیلی کتاب خوبی هستش ب دردخانومایی میخوره ک توعشق بیش ازاندازه ای که به مردهامیدن خیلی میخوره چشمامونوبازمیکنه روبه حقایقی ک ازکودکی هامون ازخانواده هامون ب همراه داریم و باعث میشه توزندگی مشترکمون بروزشون بدیم حالاهرکس ب یه طریقی پیشنهادمیکنم

- بیشتر
Parvin dokht Ziaoleslami
۱۴۰۲/۰۷/۰۸

به نظرم علمی و کاربردی هست

کاربر 8549441
۱۴۰۳/۰۱/۲۴

هر خانمی باید این کتاب گوش کنه سپاسگزارم

zahra.krm
۱۴۰۲/۰۷/۰۴

کتاب درمورد روابط زنان و احساساتی که دارند و نوع تربیت خانواده هست. اول مثال هایی از کسانی که مشکل داشتند رو میزنه و بعد زندگی و روحیه ی فرد و اشتباهات خانواده و اشتباهات خود فرد رو توضیح میده.

- بیشتر

زمان

۷ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۵۸۴٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۷ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۵۸۴٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان