دانلود کتاب صوتی دیوانگی در بروکلین با صدای سامان قلیچ خانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دیوانگی در بروکلین اثر پل آستر

دانلود و خرید کتاب صوتی دیوانگی در بروکلین

نویسنده:پل آستر
انتشارات:استودیو نوار
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی دیوانگی در بروکلین

کتاب صوتی دیوانگی در بروکلین نوشتهٔ پل آستر است و با ترجمهٔ خجسته کیهان صدای سامان قلیچ خانی در استودیو نوار منتشر شده است. این رمان اولین بار در سال ۲۰۰۵ منتشر شده است. 

درباره کتاب صوتی دیوانگی در بروکلین

نیتن پیرمردی ۶۰ساله است آماده است تا بمیرد. نیتن سال‌ها فروشندهٔ بیمهٔ عمر بوده است حالا از همسر سابقش جدا شده است و ارتباطی با اعضای دیگر خانواده‌اش ندارد. نیتن درگیر سرطان و حالا که با دخترش ارتباط چندانی ندارد به دنبال مکانی آرام است تا سال‌های پایانی عمرش را در آنجا سپری کند.

یکی از دوستان نیتن به او بروکلین را پیشنهاد می‌کند و او راهی آنجا می‌شود. نیتن در بروکلین با تام برخورد می‌کند او پسری باهوش و عاشق ادبیات است که در دورهٔ دکترا ناگهان به همهٔ چیزهای زندگی‌اش پشت‌پا زده و دل‌زده از تنهایی و کثیفی دنیا به بروکلین آمده و در یک کتاب‌فروشی کار می‌کند. کم‌کم شخصیت‌های قصه به داستان اضافه می‌شوند. آدم‌های خسته، تنها و شکست‌خورده که در بروکلین به دنبال دنیای آرمانی و آرزوهای دور از دسترس خود هستند. از شخصیت‌های این کتاب می‌توان از روری خواهر تام؛ دختری که از نوجوانی از خانه فرار کرده و دربند فرقه‌ای شدید مذهبی است، لوسی؛ دختری حاصل از یک عشق موقت و تنها و سرخورده، نانسی؛ زنی استثنائی که همسر مرد خائن است مردی که نانسی تنها زن زندگی او نیست و نانسی زنی است که حاضر است بارهاوبارها عشقش را ببخشد.

هرکدام از این شخصیت‌ها داستان خودشان را دارند و روایت کتاب صوتی دیوانگی در بروکلین را پیش می‌برند و اتفاقات را می‌سازند. اتفاقاتی که شاید خیلی بزرگ نباشند اما روایت حقیقی زندگی‌اند.

شنیدن کتاب صوتی دیوانگی در بروکلین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به داستان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره پل استر

پل بنجامین آستر متولد نیوآرک، نیوجرزی است. او رمان‌نویس، فیلم‌نامه‌نویس، شاعر و مترجم آمریکایی است. دلیل شهرت او بیشتر به‌خاطر مجموعه‌ کتاب‌های سه‌گانه نیویورک است. همچنین از فیلم‌نامه‌های او می‌توان به لولو روی پل اشاره کرد. کتاب‌های او تا به امروز به بیش از چهل زبان ترجمه شده است. پل آستر ابتدا با نویسنده‌ای به نام لیدیا دیویس ازدواج کرد و از او پسری به نام دنیل استر دارد. استر در سال ۱۹۸۱ با همسر دوم خود به نام سیری هوست وتکه نویسنده بود ازدواج کرد و حاصل آن دختری به نام سوفی استر است.

نظرات کاربران

mt
۱۴۰۱/۰۹/۲۵

متاسفانه برای گوش کردن انلاین زمان طولانی طول میکشه تا پخش بشه. و برای هر تراک این قضیه تکرار میشه

زمان

۱۱ ساعت و ۳۰ دقیقه

حجم

۵۱۹٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۱ ساعت و ۳۰ دقیقه

حجم

۵۱۹٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان