دانلود کتاب صوتی نامه با صدای سحر بیرانوند + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نامه اثر کاترین هیوز

دانلود و خرید کتاب صوتی نامه

نویسنده:کاترین هیوز
انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۴از ۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی نامه

کتاب صوتی نامه نوشتهٔ کاترین هیوز و ترجمهٔ سودابه قیصری است. سحر بیرانوند گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و آوانامه آن را منتشر کرده است. این رمان صوتی قصهٔ ۲ زن را روایت می‌کند که یکی از آنها ویران می‌شود و دیگری به کمک او می‌آید.

درباره کتاب صوتی نامه

کتاب صوتی نامه رمانی است که آن را کاترین هیوز، نویسندهٔ رمان راز، نوشته است. در کتاب نامه «تینا» را دنبال می‌کنیم. او با همسرش زندگی می‌کند، اما تا می‌تواند کار می‌کند تا آن‌قدر پول پس‌انداز کند که بتواند همسر خشن خود را ترک کند. تینا در یک بنگاه خیریهٔ داوطلبانه نیز کار می‌کند تا به این شکل از خانه دور بماند.

روزی تینا با نامه‌ای قدیمی در جیب یک لباس روبه‌رو می شود. پاکت نامه محکم مهر‌و‌موم شده و بدون نام است. تینا نامه را باز می‌کند و آن را می‌خواند و سپس تصمیمی می‌گیرد که مسیر زندگی او را برای همیشه تغییر می‌دهد.

نامه را چه کسی نوشته است؟ «بیلی»؛ مردی که به حماقت خودش باور دارد و روزی در ۴ سپتامبر ۱۹۳۹ نامه‌ای می‌نویسد تا با کمک آن آیندهٔ خود را تغییر دهد.

شنیدن کتاب صوتی نامه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران ادبیات داستانی و قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب صوتی نامه

«لحظه‌ای به سقف اتاق خیره شد و سپس با چشمانی نیم‌بسته به ساعت شماطه‌داری که او را از خواب بیدار کرده بود، نگاه کرد. عرق سردی ستون فقراتش را لرزاند. سفت به رختخواب چسبید و ملحفه‌ها را تا چانه‌اش بالا کشید تا چند ثانیه بیشتر از گرمای آن‌ها بهره‌مند شود. بعد از آن کابوس، قلبش هنوز می‌زد و به‌آرامی از دهان نفس می‌کشید. نفس گرمش در هوای منجمدِ اتاق خواب شناور شد. با تلاشی فوق‌انسانی خود را از تختخواب بیرون کشید و وقتی پاهای لختش، کف چوبی یخ‌زده را لمس کرد، از جا جست. از گوشه‌ی چشم به ریک نگاه کرد که خوشبختانه عمیقا در خواب بود و در اثر بطری ویسکی‌ای که شب قبل خورده بود، خروپف می‌کرد. نگاه کرد تا مطمئن شود سیگارهایش هنوز روی پاتختی باشد. اگر صبح هنگام بیدار شدن، سیگارش را پیدا نمی‌کرد، بدون‌شک آن روی سگش بالا می‌آمد. به‌آرامی به درون دستشویی خزید و در را بست. حتما انفجاری عظیم‌تر از هیروشیما لازم بود تا ریک را بیدار کند ولی تینا نمی‌خواست هیچ خطری را بپذیرد. تشتی را پر از آب کرد که طبق معمول بسیار سرد بود. گاهی‌مجبور بودند بین پرداخت هزینه‌ی کنتور و سیر کردن شکم خود یکی را انتخاب کنند. ریک شغل خود را به‌عنوان راننده‌ی اتوبوس از دست داده بود، برای همین پول زیادی برای پرداخت هزینه‌ی وسایل گرمازا نداشتند. در سکوتِ ذهنش، تینا فکر کرد، پول‌شان فقط برای نوشیدن، سیگار کشیدن و قمار کردن کافیست. به طبقه‌ی پایین رفت، کتری را پر کرد و روی اجاق گذاشت. پسر روزنامه‌فروش آمده و رفته بود و تینا روزنامه‌ها را از توی جعبه برداشت: روزنامه‌ی «سان» برای خودش و «زندگی ورزشی» برای ریک. عناوین توجه‌اش را جلب کرد.»

نظرات کاربران

farez
۱۴۰۱/۰۹/۰۲

زمانیکه شروع به خوندن این کتاب کردم میدونستم قراره بایک سوژه تکراری روبرو بشم که مشابهش رو در آخرین نامه معشوق جوجو مویز خوندم....اما صادقانه نظرم رو عوض کرد و بعد از مدتی که تونستم درگیرش بشم و در فضاش

- بیشتر
sama rhm
۱۴۰۱/۰۴/۲۷

روند داستانی جالبی داره و پایان بندیشم اکیه کتاب به شما حماقت والدین و خراب کردن زندگی دخترشون و هم چنین حماقت یه دختر در یک ازدواج اشتباه رو در یک داستان تقریبا منسجم نشون میده ولی ایدش خیلی نو

- بیشتر
کافه کتاب
۱۴۰۱/۰۷/۱۵

چرا کتاب متنی موجود نیست ؟

Sara Amiripour
۱۴۰۲/۰۶/۰۱

کتاب قشنگی بود اگه از داستانهای عاشقانه و معمایی خوشتون میاد این کتاب میتونه گزینه خوبی باشه!

شاد
۱۴۰۱/۱۲/۲۴

روایتی ساده و قابل پیش بینی بدون هیچ هیجانی ؟؟! صدای راوی خوبه اما همه چی قابل پیش بینی و در سطح پایین!

زمان

۱۳ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۶۷٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۳ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۶۷٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۱۳,۰۰۰
تومان