دانلود کتاب صوتی نابغه دیوانه با صدای مهدی خلیلی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نابغه دیوانه اثر رندی گیج

دانلود و خرید کتاب صوتی نابغه دیوانه

نویسنده:رندی گیج
گوینده:مهدی خلیلی
انتشارات:آوانامه
امتیاز:
۳.۲از ۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی نابغه دیوانه

کتاب صوتی «نابغه دیوانه» نوشتهٔ رندی گیج با ترجمهٔ گیتی شهیدی و سعید گل محمدی و گویندگی مهدی خلیلی در آوانامه منتشر شده است. در این کتاب می‌آموزیم که اگر تسلیم نشویم، جواب نه هرگز معنی ندارد و شکست پایان کار نیست. چالش‌ها بزرگ‌ترین فرصت‌های نوآوری و آفرینش را فراهم می‌کنند.

درباره کتاب نابغه دیوانه

به عقیدهٔ رندی گیج در دنیای واقعی موفقیت‌های بزرگ و شکست‌های کمرشکن وجود دارد؛ دنیا پر از ترس و تردیدهاست، اما برای پرداخت صورت‌حساب‌ها باید عرق بریزیم و زحمت بکشیم، باید جان بکنیم تا پول درآوریم و باید برای سرپا ایستادن تلاش کنیم. رسیدن به موفقیت و موفق‌ماندن هرگز قطعی و همیشگی نیست، اما اگر تلاش کنیم و بهایش را بپردازیم موفق می‌شویم. آسان نیست، اما ارزشش را دارد.

کتاب نابغه دیوانه به سه بخش تقسیم شده است:

بخش اول نگاهی دارد به چگونگی رسیدن ما به موقعیت کنونی! این‌که چطور هم‌گرایی باورها و قیاس‌های انتقاد‌آمیز منفی و تفکر گلّه‌ای هوشیاری ما را مسموم کرد و اجازه داد میانه‌رو شویم.

بخش دوم برخی از پیشرفت‌های بزرگ و وابسته به تحولات عظیم را که در دهۀ آینده با آن روبه‌رو خواهیم شد، کشف می‌کند. ما مکانی خاص را انتخاب کرده، آینده را پیش‌بینی نموده و چالش‌های موجود آن را شناسایی می‌کنیم تا بزرگ‌ترین فرصت‌ها برای ما آشکار ‌شوند.

بخش سوم مجموعه‌ای متشکل از ایده‌های بیدارکننده فکری ارائه می‌کند که را مجبورمان می‌کند به تفکر خود بیندیشیم. 

کتاب نابغه دیوانه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های مدیریت و کسب‌وکار و بازاریابی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب نابغه دیوانه

«ماهیت آدمی آن‌طور است که وقتی از او می‌خواهند چیزی را بخرد، توجهی به فهرست خصوصیات آن نمی‌کند. اگر دریل برقی را برای فروش به شما بدهم، طبیعی است که رنگ، اندازه و مواد سازنده‌ آن را توصیف کنید، اما با این‌کار گرفتار تفکر گله‌ای شده‌اید. کسی به خصوصیات ظاهری آن اهمیتی نمی‌دهد. همه می‌خواهند بدانند آن دریل چطور دیوار را سوراخ می‌کند.

باید به مرحله بعد بروید و درباره خدماتی که دریل برقی به مشتری می‌دهد فکر کنید: آیا شادی حاصل از خرید آن مهم است یا افسوس برای نخریدنش؟

ایده و فکر بزرگ موقعیت را درک کرده و افراد را جذب می‌کند و مستقیم درباره‌ سود آن با مشتری حرف می‌زند. این مکانیزم باید اطلاعاتی را جمع کند و ماجرایی را به وجود آورد که با پیامش مشتری را به نتیجه دلخواهش برساند.

اگر از شخصیت معروف کوین دورانت (بسکتبالیست معروف) برای تبلیغات بازرگانی خود استفاده کنید عالی است، اما اگر ایده خوبی نداشته باشید تبلیغات شما بی‌فایده است.

دکمه‌ای بودن استارت ماشین شما در مبارزه تبلیغاتی ایده‌ بزرگی به حساب نمی‌آید، این‌که ون کوچک شما دستگاه ماساژ دارد هم زیاد اهمیت ندارد. این‌ها فواید و ویژگی‌های جزئی هستند و آن‌قدر مهم نیستند که تمام رقابت تبلیغاتی چندین کارخانه ماشین‌سازی رویشان متمرکز شود.

با بررسی فعالیت شرکت اسپرینت (خدمات اینترنتی) می‌فهمیم که در چند سال گذشته سؤال‌برانگیز‌ترین و جنون‌آمیزترین آگهی‌ها را داشته‌اند. به یاد بیاورید آگهی‌های تجارتی و تبلیغاتی جیمز ارل و مالکلم مک داول چه بودند؟ اولین آگهی هوشمندانه‌ای که استعدادی را نشان می‌داد. اما بعد کم‌کم کیفیت آن پایین آمد. واژۀ «کیفیت پایین» محبت‌آمیزترین کلمه‌ای است که مبارزه تبلیغاتی آن‌ها را توصیف می‌کند. این آگهی خانواده‌ای را نشان می‌دهد که دخترشان فرانسوی‌زبان است و پدر لهجه‌ عِبرانی دارد و کلماتش را می‌جود. نمی‌توانستم بفهمم حضور در این جلسه خلاق و درک منطق پشت آن چه چیزی عاید من می‌کند.»

نظرات کاربران

کاربر 16500
۱۴۰۱/۱۲/۱۲

ترجمه بسیار بد گنگ نا مفهوم

زمان

۵ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۴۵۱٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۴۵۱٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان