دانلود کتاب صوتی موفقیت ایده‌آل با صدای مصطفی طالبیان مقدم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی موفقیت ایده‌آل اثر دارن هاردی

دانلود و خرید کتاب صوتی موفقیت ایده‌آل

معرفی کتاب صوتی موفقیت ایده‌آل

کتاب صوتی «موفقیت ایده‌آل» نوشتهٔ دارن هاردی با ترجمهٔ گروه مترجمان شنیدار و گویندگی مصطفی طالبیان مقدم توسط شنیدار منتشر شده است. هر آنچه که در صدر توجه شما قرار گیرد به سوی شما کشیده می‌شود. طبق این اصل تمرکز بر چیزهای بی‌اهمیت و بیهوده به موجب دل‌آشوبی استرس و سایر احساسات منفی منتهی می‌شود و تمرکز بر جنبه‌های مهم زندگی راه رسیدن به بالاترین کیفیت زندگی است.

می توانید فقط با پیگیری مجموعه‌ای از اصول به خواسته ها و آرزوهای خود برسید. خواه خواسته‌هایتان بهتر شدن درآمد باشد یا بهبود روابط یا دویدن به مسافت هزار مایل در یازده روز. برای رفتن به جایگاهی که می‌خواهید یک برنامه‌ریزی و استراتژی خاص لازم است و در این کتاب صوتی خواهید آموخت چگونه به این نوع برنامه ریزی مسلط شوید!

درباره کتاب موفقیت ایده‌آل

در این کتاب صوتی از دارن هاردی به طور مختصر خواهیم شنید و خواهیم آموخت که : بی شک طولانی ترین سفر با اولین قدم در راه سفر آغاز می شود سفری که موجب دگرگونی زندگی شما می شود ازهمین قانون پیروی می کند همواره بین موقعیت فعلیتان و شرایطی که می خواهید آن را بوجود بیاورید یک فاصله ای وجود دارد و پل زدن بر این فاصله و رسیدن به خواسته ها و آرزوهایتان در گرو انجام این دو حرکت است یک توجه مدام و مستمر و دو اقدام پی در پی و مستدام همراه با تمرکز!

کتاب موفقیت ایده‌آل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به کسانی که می‌خواهند در زندگیشان راه موفقیت را پیدا کنند و اولین قدم‌ها را در این مسیر بااطمینان بردارند، پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب موفقیت ایده‌آل

بین موقعیت فعلیتان و شرایطی که می خواهید آن را به وجود آورید یک فاصله وجود دارد. پل زدن بر این فاصله و رسیدن به خواسته‌ها و آرزوهایتان در گروی انجام این دو حرکت است: ۱.توجه مدام و مستمر  ۲.اقدام پی‌درپی و مستدام همراه با تمرکز.

هر چیزی که در صدر توجه‌تان قرار دهید به سوی شما کشیده می‌شود. طبق این اصل تمرکز به چیزهای کم اهمیت و بیهوده به دل آشوبی، استرس و سایر احساسات منفی منتهی می‌شوند و تمرکز بر جنبه‌های مهم و تاثیرگذار، رسیدن به بالاترین کیفیت زندگی است.

معرفی نویسنده
عکس دارن هاردی
دارن هاردی
آمریکایی | تولد ۱۹۷۱

دارن هاردی در ۱ فوریه‌ی سال ۱۹۷۱ در کشور آمریکا به دنیا آمد. برخلاف تصوری که از زندگی افراد ثروتمند داریم، او در یک بهشت که همه چیز برای او حی و حاضر باشد، زندگی نمی‌کرد. وقتی که دارن فقط هجده‌ماهه بود، مادر او تصمیم گرفت تا از همسرش جدا شود، فرزند خردسالش را ترک کند و به دنبال زندگی و رویاهای خودش برود. خوشبختانه پدر دارن فردی مسئولیت‌پذیر بود که حضانت و مسئولیت پسرش را پذیرفت و او را پرورش داد.

نظرات کاربران

aliasghar samadi
۱۴۰۰/۰۹/۲۴

کتاب بی نظیری هست، حتماً توصیه میکنم بخرید گوش کنید

زمان

۱ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۵۷٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۵۷٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۴,۰۰۰
تومان