دانلود کتاب صوتی نیم کیلو باش ولی عاشق باش با صدای میثاق ابطحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نیم کیلو باش ولی عاشق باش اثر سعید گل محمدی

دانلود و خرید کتاب صوتی نیم کیلو باش ولی عاشق باش

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی نیم کیلو باش ولی عاشق باش

کتاب صوتی «نیم کیلو باش ولی عاشق باش» نوشتهٔ سعید گل محمدی با گویندگی میثاق ابطحی در انتشارات ماه آوا منتشر شده است. این کتاب حاوی داستان‌ها و جملات الهام‌بخش برای برافروختن شعله‌های عشق، محبت و مهرورزی و بهبود روابط میان‌فردی و زناشویی است.

درباره کتاب نیم کیلو باش ولی عاشق باش

کتاب نیم کیلو باش ولی عاشق باش مجموعه‌ای از حکایت‌ها، جملات و اشعار الهام‌بخشی است که سعید گل محمدی در طول سال‌ها مطالعه و تحقیق در زندگی زناشویی با آن‌ها آشنا شده است و به سبب اهمیت این مطلب، آن‌ها را گردآوری و چاپ کرده است.

زنان و مردان در جریان موفقیت‌هایی که در زندگی نصیب هر یک می‌شود، جایگاه ویژه‌ای دارند. ولی بسیاری از آنان خود از این حقیقت آگاه نیستند. در زندگی نمی‌توان مرد موفقی یافت که از یاری و همراهی زنی فهیم و کاردان بی‌نیاز باشد، همین‌طور عکس آن نیز صدق می‌کند. اهمیت این موضوع و نقشی که می‌تواند در سلامت خانواده و جامعه داشته باشد، از عوامل مهمی است که به پدید‌آمدن این کتاب منجر شد.

عناوینی که در این کتاب به چشم می‌خورد به این شرح است:

عشق و مهربانی / مرگ عشق / گل رز و خارهایش / عاشقانه زندگی کنیم / این بار اولته / شوهر حرمت‌شکن / عشق واقعی / پیوند زناشویی / معجزهٔ محبت / بنی‌آدم اعضای یک پیکرند / شعری برای همسرم / علایم جادهٔ زندگی زناشویی / کارگر پمپ‌بنزین / عشق بی‌قیدوشرط / مسئولیت / هیچ‌وقت به یک زن دروغ نگویید / دعایی برای زن و شوهرها / با طلا باید نوشت / خانه‌داری / نقصان عشق / مرگ همسر / رابطه / گل رُز / هنر قدردانی و سپاسگزاری / درخت مشکلات / زن کامل / شما عاشق هستید / جدایی از عشق / آخرین حرف / پندهای زرین / عاشق حقیقی / باغ عشق / عشق جاویدان / آتش در خانه / قانون جذب و ازدواج / زن فرزانه و آگاه / میدان نبرد / زن پرحرف / عشق درمان می‌کند / زن ذلیل / قدرت عشق / شعر زن / درس‌هایی از باربارا دی آنجلیس / ادارهٔ یک زن / فراق انگشتر / شعری برای محبوبم / تغییر کنیم / خورشید و باد / ازدواج / سالگرد ازدواج / تمرکز در عشق‌ورزی / تفاوت عشق و ازدواج / ماه عسل / از مسیر تفاوت به مقصد تفاهم / بالارفتن از کوه / فرشتهٔ انس / تمجید مهربانانه / مادرشوهر / قطعه‌ای ناب از سعدی / اگر آن‌گونه که با تلفن همراهتان برخورد می‌کنید / همدیگر را درک کنیم / زن وفادار / عاشق بودن / تشویق / درس‌هایی از جان گری / زندگی با عشق / مرد دلاور / روابط بی‌سرانجام / ملانصرالدین و زنش / مردان مریخی، زنان ونوسی / خلقت زن / ایده‌های عاشقانه / از دولت عشق / ضرب‌المثل‌ها و سخنان مشاهیر جهان دربارهٔ زن، مرد، ازدواج و عشق / سخن پایانی / مآخذ و مطالب پیشنهادی

کتاب نیم کیلو باش ولی عاشق باش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب صوتی نیم کیلو باش ولی عاشق باش

«گل رز و خارهایش

پیرزنی گل رزی کاشته بود و همیشه به آن آب می‌داد اما روزی قبل از شکوفه کردن رز به بررسی آن پرداخت. دید که به‌زودی جوانهٔ گل، شکوفه می‌دهد، اما متوجه خارهایی روی ساقهٔ گل شد. با خود اندیشید: " از گیاهی با خارهای تیز، چطور گلی به این زیبایی می‌روید؟"

از این فکرها ناراحت شد و از آب دادن به گل غفلت کرد و درست قبل از این‌که گیاه گلی بدهد، پژمرده شد و مُرد.

نکته: درون هر انسان، گل رزی وجود دارد. ارزش‌های الهی (خوبی‌ها) با نفس کشیدن در درون ما در بین خارهای اشتباهات رشد می‌کنند.

خیلی از ما انسان‌ها به خودمان نگاه می‌کنیم و تنها به دنبال اشتباهاتمان هستیم. با این تفکر که هیچ کار خوبی از ما برنمی‌آید، ناامید می‌شویم. ما خوبی‌های درونمان را نادیده می‌گیریم و سرانجام آن‌ها نیز می‌میرند.

برخی‌ها، گل رز درونشان را نمی‌یابند. شخص دیگری باید به آن‌ها نشان دهد. یکی از باارزش‌ترین کارهایی که یک شخص می‌تواند در رابطهٔ زناشویی انجام دهد، این است که بتواند خارهای (اشتباهات) همسرش را نادیده بگیرد و گل رز (خوبی) درون او را پیدا کند.

این یکی از ویژگی‌های عشق است که شخصی را نگاه کند، اشتباهات او را بداند و آن شخص را به زندگی‌اش راه دهد. به شریک زندگی‌تان کمک کنید تا درک کند که می‌تواند بر اشتباهاتش فائق آید. اگر ما گل درونشان را به آن‌ها نشان دهیم، آن‌ها خارهایشان را می‌شکنند. تنها پس از آن است که آن‌ها می‌توانند بارها و بارها گل دهند.

مردی که از خطاهای کوچک زن نمی‌گذرد،

هرگز از فضایل بزرگ او بهره‌مند نمی‌شود.

" جبران خلیل جبران" »

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۶ ساعت و ۱۱ دقیقه

حجم

۳۴۳٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۱۱ دقیقه

حجم

۳۴۳٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۶,۸۰۰
تومان