دانلود کتاب صوتی خواست خداوند برای زندگی من با صدای وحید مرتضوی کیاسری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خواست خداوند برای زندگی من اثر جان اورتبرگ

دانلود و خرید کتاب صوتی خواست خداوند برای زندگی من

معرفی کتاب صوتی خواست خداوند برای زندگی من

کتاب صوتی خواست خداوند برای زندگی من نوشتهٔ جان اورتبرگ و ترجمهٔ ثریا چاوشی است. وحید مرتضوی کیاسری گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و شادن پژواک آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی خواست خداوند برای زندگی من

کتاب صوتی خواست خداوند برای زندگی من به قلم یک  نویسنده و کشیش ارشد در کلیسای «منلو» و سخنران انگیزشی نوشته شده است. این نویسنده در کتاب صوتی حاضر، نسخه‌ای مدرن از معنویت و دین‌داری ارائه کرده است. این کتاب آرامش‌بخش، شما را به جست‌وجوی خدا و کشف راه‌هایی تشویق می‌کند که به رستگاری منتهی می‌شود. به کمک این اثر می‌آموزید برای تمامی انسان‌ها با وجود تفاوت‌هایشان، مسیرهای منحصربه‌فردی به‌سوی خدا و سعادت معنوی وجود دارد. با راهنمایی‌های اثر حاضر می‌آموزید که چطور نشانه‌های معنوی خداوند را در زندگی تشخیص بدهید؛ همچنین جان اورتبرگ به شما یادآوری کرده است در مسیر پرپیچ‌و‌خم زندگی همواره معبودی مهربان و بخشنده در کنار شما است و حتی اگر شما حضور او را فراموش کرده باشید، او هرگز شما از خاطر نخواهد برد.

شنیدن کتاب صوتی خواست خداوند برای زندگی من را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی خواست خداوند برای زندگی من

«درک و پذیرش روش‌های منحصربه‌فردی که خداوند به وسیله‌ی اون‌ها با شما ارتباط برقرار می‌کنه، بخش مهمی از کشف خاص خدا برای زندگی شماست. شاید شخصیت شما طوری باشه که مهمون‌نوازی رو دوست داشته باشید. به‌طور ذاتی مشوق و ترغیب‌کننده به دنیا اومده باشید. توانایی مدیریت و اداره‌ی کارها به‌طور طبیعی و فطری در وجود شما وجود داشته باشه یا متوجه شده باشید که از دوران دبستان به فعالیت‌های رهبری علاقمند بودید. شما قطعه‌ی حیاتی از نقشه‌ی راه خدا برای زندگیتون رو کشف کردید. گرفتن تصمیماتی که در راستای اجرای موهبت‌های معنوی شما باشه خداوند رو گرامی می‌داره و شما رو شاد می‌کنه.

پایداری؛ ما در دنیایی از افراد خسته زندگی می‌کنیم که تعداد اون‌ها روز‌به‌روز بیشتر می‌شه. اما این خستگی مزمن خواست خداوند برای ما نیست. خداوند می‌فرماید: «ای تمام کسایی که خسته‌اید و زیر بار مشکلات قرار دارید نزد من بیاید و من به شما آرامش می‌دم. بندگی و عبادت به من رو بپذیرید و از من بیاموزید. چون من مهربان و فروتنم و این‌طوری برای روح خودتون آرامش پیدا کنید.»»

نظرات کاربران

کاربر ۵۷۵۳۶۱۰محمود موگویی
۱۴۰۲/۱۱/۲۱

باسلام وتشکر بابت نم افزار خوب وکاربردیتون کتابهای صوتی رایگان مربوط به خدا شناسیو بیشتر کنید من خودم کتاب خواست خدا برای شما چیست خیلی دوستدارم ولی فعلا قادر به خریدش نیستم با تشکر بابت خدمات روشنگرانه شما که بر

- بیشتر

زمان

۱ ساعت و ۵۰ دقیقه

حجم

۲۵۳٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۵۰ دقیقه

حجم

۲۵۳٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۲,۰۰۰
تومان