دانلود کتاب صوتی خواستن توانستن نیست با صدای حمید یزدانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خواستن توانستن نیست اثر بنجامین هاردی

دانلود و خرید کتاب صوتی خواستن توانستن نیست

معرفی کتاب صوتی خواستن توانستن نیست

کتاب صوتی خواستن توانستن نیست نوشتهٔ بنجامین هاردی است که با ترجمهٔ رویا درخشان و گویندگی حمید یزدانی در انتشارات ماه آوا منتشر شده است. این کتاب راهی متفاوت برای تجربه‌های مشابه را به شما یاد می‌دهد. کتاب خواستن توانستن نیست به شما یاد می‌آموزد چگونه از شر اعتیادهای خود خلاص شوید.

درباره کتاب صوتی خواستن توانستن نیست

 شما هزاران بار تلاش کرده‌اید زندگی خود را بهتر کنید و هزاران بار ناامیدانه به همان نقطه اول برگشته‌اید. کوشیده‌اید به کمک قدرت اراده عادتی بد را کنار بگذارید اما دوباره گرفتار همان الگوهای قدیمی شده‌اید. ما فقط یک زندگی بخورونمیر برای خودمان دست‌وپا کرده‌ایم اما اگر می‌خواهید زندگی خود را کنترل کنید، قدرت اراده نباید استراتژی انتخابی شما باشد. عوامل بازدارنده زیادی در محیط اطراف ما وجود دارند که علیه ما قد علم کرده‌اند. هر تصمیمی که می‌گیریم به‌محض بیدارشدن و برداشتن گوشی هوشمند آن تصمیم را زیر پا می‌گذاریم. تعهد درست، به‌جز تکیه داشتن صرف بر تصمیم و قدرت درونی شما، به معنای آن است که چند سیستم دفاعی بیرونی برای اهداف خود ایجاد کنید؛ یعنی شرایطی خلق کنید که رسیدن شما به اهدافتان را ناگزیر سازد. همه چیز باید سر جای خودش باشد. حالا دیگر انتخابی ندارید جز اینکه طبق بالاترین خواسته‌های خود عمل کنید، وگرنه ریسک زیادی کرده‌اید.

کتاب صوتی خواستن توانستن نیست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام را به تمام کسانی که می‌خواهند با برنامه‌ای دقیق زندگی خودشان را تغییر دهند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب صوتی خواستن توانستن نیست

«پرواضح است که این فقط گمانه‌زنی‌های تاریخی یک تاریخ‌نگار نیست. دیدگاه ویل دورانت مبنی‌بر اینکه این موقعیت‌ها هستند که تاریخ (و افراد) را شکل می‌دهند، در سال‌های اخیر نیز به‌طور علمی تأیید شده است؛ برای مثال، پروژهٔ تساوی فرصت‌ها را در نظر بگیرید. پژوهش نوآورانه‌ای که توسط دکتر راج چِتی و دکتر ناتانیل هندرن از اقتصاددانان دانشگاه هاروارد انجام گرفته است. این پروژه تمایل یک فرد برای بهبود موقعیت اقتصادی خود در ایالات متحده را مورد بررسی قرار داد.

نتایج به‌طور شگفت‌انگیزی واضح است: شانس فرد برای بهبود وضعیت اقتصادی-اجتماعی‌اش کاملاً به ایالت و یا حتی شهرستانی که در آن زندگی می‌کند بستگی دارد. در برخی از شهرستان‌ها، فرد امید اندکی برای پیشرفت اقتصادی نصیبش می‌شود، درحالی‌که در دیگر شهرستان‌ها، فرد شانسی بسیار ضعیف‌تر، حتی نزدیک به صفر برای پیشرفت دارد. محیطی که اصالت شما از آن برخاسته تأثیری مستقیم و قابل‌اندازه‌گیری در باقی زندگی شما دارد مگر اینکه خودتان آن را فعالانه تغییر دهید.

مطالعات دیگری نیز بر جملهٔ معروف جیم ران، نویسنده و سخنران عمومی، مهر تأیید می‌زنند که می‌گوید ما حاصل «متوسط پنج نفری هستیم که با آنها نشست‌وبرخاست می‌کنیم.» همان‌طور که می‌بینید ما ترکیب متوسطی از پنج نفری هستیم که بیشتر وقت خود را با آنها می‌گذرانیم؛ مثلاً، اگر دوست شما اضافه‌وزن داشته باشد، شانس شما در افزایش وزن به‌طور چشمگیری بالا می‌رود. این امر که پیوند ثانویهٔ منفی نامیده می‌شود بسیار خطرناک‌تر از پیوند اولیهٔ منفی است چون شما اصلاً شکل گرفتنش را احساس نمی‌کنید. در مثالی عملی‌تر بگویم: شما چیزی که می‌خورید نیستید، بلکه چیزی هستید که خوراک شما می‌خورد. برای همین است که به‌تازگی تلاش فراوانی برای تهیهٔ دام و طیوری می‌شود که از تغذیهٔ بهتر و ارگانیک برخوردار باشند.»

نظرات کاربران

مصطفی نادری
۱۴۰۲/۱۲/۲۰

ایده کلی کتاب که به ساخت و تغییر محیط برای تغییر زندگی و شخصیت و موفقیت میپرداره خیلی عالیه (برخلاف باقی کتب که به قدرت اراده توجه می کنند). اما همه چیز رو به تغییر محیط مربوط میکنه که قطعا درست

- بیشتر

زمان

۹ ساعت و ۱۷ دقیقه

حجم

۵۱۳٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۹ ساعت و ۱۷ دقیقه

حجم

۵۱۳٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۰,۲۰۰
۴۹,۱۴۰
۳۰%
تومان