دانلود کتاب صوتی موثرترین ابزار تربیت کودکان با صدای فریبا فصیحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی موثرترین ابزار تربیت کودکان اثر الیزابت هرتلی بروئر

دانلود و خرید کتاب صوتی موثرترین ابزار تربیت کودکان

معرفی کتاب صوتی موثرترین ابزار تربیت کودکان

کتاب صوتی موثرترین ابزار تربیت کودکان؛ قدرت تشویق نوشتهٔ الیزابت هرتلی بروئر (کارشناس و مشاور تربیت کودکان) است و با ترجمهٔ امید هدایت‌پور و صدای فریبا فصیحی و شهره روحی منتشر شده است. 

درباره کتاب مؤثرترین ابزار تربیت کودکان

اکثر نکات و راهکار‌های این کتاب جزئی از اصول تربیتی جامع و کلی است. این کتاب درباره تشویق در تربیت است. علاقه‌ٔ بچه‌ها به مورد تحسین قرارگرفتن از جانب اطرافیان امری کاملاً طبیعی است. تشویق و تحسین همواره به‌عنوان راهکار و روشی برای افزایش اعتمادبه‌نفس در بچه‌ها و همچنین کمک به آنها در شکوفا کردن استعدادها و توانایی‌هایشان و همچنین ایجاد حس اطمینان و آسودگی خاطر نسبت به آنچه هستند، شناخته شده است.

عده‌ای این موضوع را فراموش می‌کنند که تحسین می‌تواند فواید بسیار وسیع‌تری در زندگی فردی و اجتماعی فرزندشان داشته باشد. زیرا استفاده از آن در طی مراحل مختلف رشد و تربیت به‌نوبهٔ خود موجب ترغیب و تشویق به نظم و همچنین اخلاقیات در زندگی فردی و اجتماعی خواهد شد.

امروزه این نگرانی نیز وجود دارد که تحسین بیش از حد عواقبی همچون حرف‌شنوی فقط در قبال دریافت جایزه، لوس و تنبل بار آمدن و عدم توانایی ناشی از دلهره و نگرانی در کودکان را در برخواهد داشت، یا در خفیف‌ترین حالت، غافلگیر شدن و عدم توانایی در هنگام رویارویی با چالش‌های واقعی زندگی را برای فرزندان به دنبال دارد. برای اینکه بتوان از فواید تحسین به طور کامل بهره برد، باید بااحتیاط بیشتر، موشکافانه‌تر و آگاهانه‌تر از مزایا و معایب آن قدم برداشت و روش‌هایی را که با روحیات بچه‌ها سازگارتر هستند، در این زمینه شناخت.

فصول اولیه (فصل ۱ تا ۶) اصول پایه‌ای، تکنیک‌ها، تأثیرات و اهداف تحسین را معرفی می‌کنند. مطالعه‌ٔ فصل اول این کتاب، نوعی آگاهی اولیه دررابطه‌با تحسین به شما خواهد داد که می‌تواند شما را در فهم صد نکتهٔ ارائه‌شده که در بین ده فصل باقی‌ماندهٔ کتاب تقسیم شده‌اند، یاری کند. چهارمین فصل به خواننده این اجازه را می‌دهد که روی اصول و قواعد مهم رشد و پیشرفت کودک تعمق کند و در نتیجه به رابطهٔ بین این اصول، راهکارها و مقاطع سنی مختلف در کودکان پی ببرد. فصل‌های انتهایی کتاب (فصل ۷ الی ۱۰) نکات ریز و خطرات احتمالی تحسین را مورد بررسی قرار می‌دهد و در نهایت آخرین فصل کتاب خواننده را دعوت می‌کند تا روی رفتار و واکنش‌های خود در این حیطه تمرکز کند.

شنیدن کتاب موثرترین ابزار تربیت کودکان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به والدینی که فرزندانی در سنین مختلف از شیرخوارگی تا نوجوانی دارند و آموزگاران پیشنهاد می‌کنیم. 


نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۰ ساعت و ۵۸ دقیقه

حجم

۳۲۶٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۰ ساعت و ۵۸ دقیقه

حجم

۳۲۶٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۸۳,۵۰۰
تومان