دانلود کتاب صوتی تاوان نابرابری با صدای افشین اعتماد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تاوان نابرابری اثر سارا افراز

دانلود و خرید کتاب صوتی تاوان نابرابری

معرفی کتاب صوتی تاوان نابرابری

کتاب صوتی «تاوان نابرابری» نوشتهٔ ریچارد ویلکینسون و کیت پیکت با ترجمهٔ سارا افراز و گویندگی افشین اعتماد در نشر پندار تابان منتشر شده است. ریچارد ویلکینسون در سال ۲۰۰۹، بنیان‌گذار اطمینان برابری شد. در سال ۲۰۱۳ جایزه گل رز نقره‌ای سالیدار به علت پیروی از برابری و مدال یادبود چارلز کاللی در سال ۲۰۱۴ توسط انجمن سرطان ایرلند به ریچارد اهدا شد.

درباره کتاب تاوان نابرابری

این کتاب به سؤالاتی ازاین‌دست می‌پردازد که چرا هر کشوری با کشور دیگر در شاخص‌های خاصی بهتر و در مشخصه‌هایی ضعیف‌تر است. برای مثال چرا در انگلستان کمتر از ژاپن به مردم اعتماد می‌کنیم؟ چرا آمار بارداری نوجوانان در آمریکا بیشتر از فرانسه است؟ چرا سوئدی‌ها از استرالیایی‌ها لاغرترند؟ پاسخ همهٔ این شکل سؤالات در مفهومی به نام نابرابری است که این کتاب به‌تفصیل به آن می‌پردازد. کتاب تاوان نابرابری توضیح می‌دهد که چرا جوامعی که شکاف عمیقی میان فقیر و غنی ایجاد کرده‌اند، برای تک‌تک افراد، از جمله ثروتمندان، زیان‌آورند. همچنین این کتاب در جست‌وجوی راهی بهتر برای برداشتن هر نوع شکافی در جوامع گوناگون است. به این امید که با ازبین‌رفتن نابرابری‌ها همهٔ انسان‌های کرهٔ زمین، لذت و سلامت و امکانات بیشتری را تجربه کنند.

کتاب صوتی تاوان نابرابری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به جامعه‌شناسی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب صوتی تاوان نابرابری

سلامت روان در آمریکا و بریتانیا: امروزه سلامت روانی کودکان موضوع صفحه اول روزنامه‌هاست. مثلاً سرخط روزنامه دیلی‌میل در بریتانیا می‌نویسد: نسل آزرده!

تخمین زده می‌شود که یک میلیون کودک بریتانیایی یعنی یک کودک از ده کودک پنج تا شانزده سال از نظر روانی ناسالم است. این‌طور برآورد شده است که در هر مدرسه راهنمایی با ظرفیت هزار دانش‌آموز، پنجاه نفر به افسردگی شدید، صد نفر به اضطراب، ده تا بیست نفر به وسواس و پنج تا ده نفر از دختران به بیماری تغذیه مبتلا خواهند شد.

نظرات کاربران

لیلی
۱۴۰۱/۱۲/۰۵

کتابشو دارم و خوندم توصیه میکنم حداقل یک بار بخونیدش

زمان

۱۱ ساعت و ۴۱ دقیقه

حجم

۳۲۳٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۱ ساعت و ۴۱ دقیقه

حجم

۳۲۳٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۸۸,۰۰۰
تومان