دانلود و خرید کتاب از دخترت قهرمان بساز دارلین براک ترجمه زهرا جهانفریان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب از دخترت قهرمان بساز اثر دارلین براک

کتاب از دخترت قهرمان بساز

نویسنده:دارلین براک
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۱از ۱۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب از دخترت قهرمان بساز

دارلین براک کتابی را برای مادران و پدرانی که می‌خواهند دخترانی با اعتماد به نفس و توانمند داشته باشند تالیف کرده است. این کتاب با عنوان از دخترت قهرمان بساز، روانه بازار شده است. زهرا جهانفریان کتاب از دخترت قهرمان بساز را به فارسی ترجمه کرده است.


درباره کتاب از دخترت قهرمان بساز

دارلین براک اعتقاد دارد یکی از ارزشمندترین و چالش برانگیزترین مشاغل جهان، تربیت دخترانی توانمند و شایسته است. او اعتقاد دارد فرقی نمی‌کند دخترانی که در زندگی شما هستند از طریق ازدواج، فرزندخواندگی و .... وارد زندگی شما شده‌اند. بلکه این مهم است که دخترانی با شجاعت و عزمی راسخ تربیت کنید؛ انسان‌هایی که روی پای خود بایستند و تکیه‌گاهی برای دیگران هم باشند. با همین تفکر و با تکیه بر تجربه خود نیز، کتاب از خودت قهرمان بساز، را تالیف کرده است.

خواندن کتاب از دخترت قهرمان بساز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

دارلین براک اعتقاد دارد یک مادر، قدرتمندترین و ماندگارترین معلمی است که فرزندانش باید داشته باشند؛ بر همین اساس نیز کتاب از دخترت قهرمان بساز را تالیف کرده است. این کتاب به شما آموزش می‌دهد دخترانی قدرتمند، پرورش دهید.

جملاتی از کتاب از دخترت قهرمان بساز

شش ساله بودم و در اتاق نشیمن خانه مادربزرگم زندگی می‌کردم – یکی از جاهایی که بیشتر از هرجای دنیا آن را دوست داشتم؛ و این به این خاطر بود که مادربزرگ بانگر یک زن خاص بود: زنی با ۱۵۰ سانتی‌متر قد و مادر ۱۲ بچه، که بهترین بدلیجات، کلاه‌ها و دستکش‌هایی که یک دختربچه به چشم دیده بود را داشت. هربار که به خانه‌شان می‌رفتیم به ما نوه‌ها اجازه می‌داد به کمدها یورش ببریم، روی پله‌ها بدویم و با کفش‌هایی که خیلی رای ما بزرگ بودند، کلاه‌هایی که تا روی چشممان کشیده می‌شدند و دستانی پر از جواهرات که از شدت سنگینی نمی‌توانستیم آن‌ها را بلند کنیم، این طرف و آن طرف برویم.

برای مطالعه‌ی جمله‌های بیشتری از کتاب از دخترت قهرمان بساز، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.

نظرات کاربران

پروین
۱۳۹۸/۱۰/۰۴

اگه جملات تکراری را ازش حذف کنن و خلاصه بشه شاید بشه خوندنش. خرید این کتاب را توصیه نمیکنم از روی نمونه خودتون متوجه میشید. این جور کتابا باید مختصر و مفید باشن

کاربر ۲۱۹۶۳۷۶
۱۴۰۰/۱۱/۲۸

کتاب نکته های خوبی داره ولی من با توجه به عنوانش انتظار یک کتاب سطح بالاتر بودم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۶۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۱۲ صفحه

حجم

۲۶۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۱۲ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
۲۸,۰۰۰
۳۰%
تومان