دانلود کتاب صوتی کیمیاگری عشق با صدای فرزانه فائزی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کیمیاگری عشق اثر الیزابت کلر پرافیت

دانلود و خرید کتاب صوتی کیمیاگری عشق

معرفی کتاب صوتی کیمیاگری عشق

کتاب صوتی کیمیاگری عشق نوشتهٔ الیزابت کلر پرافیت و پاتریشیا آر. اسپادارو با صدای فرزانه فائزی و ترجمهٔ شباهنگ دلشاد کتابی شنیدنی و جذاب درباره تبادل و دریافت میزان بیشتری از عشق در زندگی است.

درباره کتاب کیمیاگری عشق

مهم نیست چه کسی هستید، مهم نیست چه شغلی دارید، شما هم می‌توانید به دیگران عشق هدیه کنید. می‌توانید دل انسان‌های زیادی را به دست آورید که شاید فقط در انتظار شما هستند ـ همان‌هایی که تنها به ندای بی‌همتای قلب شما پاسخ می‌دهند. برای اینکه بتوانیم عشق بیشتری به دیگران هدیه کنیم، هیچ‌چیز مهم‌تر از این نیست که توانایی محبت کردن را در خود بیفزاییم.

عشق یکی از قدرتمندترین نیروهای تمام بشر است. تمام انسان‌ها از اینکه عشق بورزند یا مورد عشق دیگران واقع شوند لذت می‌برند. اما همیشه با چالش‌هایی هم روبه‌رو هستند. همه ما بارها از خودمان پرسیده‌ایم که چگونه می‌توانیم عشق بیشتری بدهیم و دریافت کنیم؟ اگر این سؤال را از خودتان پرسیده‌اید و به جوابی نرسیده‌اید، یا اینکه فکر می‌کنید همیشه با چالش‌های غیرقابل‌حل در مسیر عشق ورزیدن وجود دارد، این کتاب را بشنوید. معجزه عشق می‌تواند رابطه شما با همسر، اعضای خانواده، دوستان و همکارانتان را دگرگون کند.

کتاب کیمیاگری عشق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

تمام دوست‌داران کتاب‌های روانشناسی از شنیدن کتاب کیمیاگری عشق لذت می‌برند.

بخشی از کتاب کیمیاگری عشق

«از دیرباز کیمیاگران برای مهارتشان در تبدیل فلزات کم‌بها به طلا شهرت دارند، اما بسیاری از آن‌ها به دنبال کشف معنای حقیقی کیمیاگری بودند. آن‌ها تلاش کردند به راه‌هایی برای جاویدان شدن و تحول معنوی خودِ پست و حقیرشان دست پیدا کنند و با شکوفا کردن استعدادهایشان گل گندیدهٔ وجود را به زرِ ناب تبدیل کنند.

کیمیاگری خودـ دگرگونی است. نوعی تغییر که شالوده و مبنای رشدِ روحی است. همان‌طور که مولانا، یکی از بزرگ‌ترین عرفا و شاعران ایرانی، نوشته است: «کیمیای تغییر زندگی، تنها حقیقت است.»

کیمیاگر ماهر و چیره‌دست سن جرمن می‌گوید: «حقیقت، در دل جای دارد و با چشم دل نگریستنْ کلید اصلی درک حقیقت هر چیز است.» او می‌گوید: «بر قلبت متمرکز شو، می‌توانی همه چیز را همان‌گونه که هست، در آن ببینی.»

با چشم دل نگریستن، یعنی با قلبمان احساس کنیم، فکر و عمل کنیم و حتی با قلبمان نفس بکشیم. هرچه با جان و دل انجام شود، حتی پذیرایی از کسی با یک فنجان چای، می‌تواند پنجره‌های قلبمان را بگشاید.

وقتی با چشم دل می‌بینیم رفتارمان با خودمان و دیگران و همچنین برخورد دیگران با ما تغییر خواهد کرد. با چشم دل نگریستنْ صداقت و شفقت را در انسان پرورش می‌دهد.

پیروان راهب فرزانه‌ای از او پرسیدند: «اگر دیدیم همراهمان هنگام نیایش چرت می‌زند باید چه کار کنیم؟ او را نیشگون بگیریم، تا بیدار بماند؟» راهب پاسخ داد: «حقیقتاً اگر ببینم برادرم خوابیده است، سرش را بر زانوانم می‌گذارم تا آسوده بخوابد.» این یعنی با چشم دل نگریستن.

وقتی با چشم دل می‌نگریم، فضایی صمیمی و بی‌آلایش در قلبمان خواهیم داشت که دردمندان برای قدم نهادن به آن احساس امنیت می‌کنند. با چشم دل دیدن استعداد خلاقانه‌ای برای یافتن راه‌هایی است که هر چالشی را با عشق همراه کند. این کار مطمئناً راه بهتر و بی‌نظیری برای مشکلات لاینحل پیش رویمان قرار می‌دهد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۲۹۰٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۲۹۰٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۶۷,۰۰۰
تومان