دانلود کتاب صوتی ۴۸ قانون قدرت با صدای امید تقوی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ۴۸ قانون قدرت اثر رابرت گرین

دانلود و خرید کتاب صوتی ۴۸ قانون قدرت

نویسنده:رابرت گرین
گوینده:امید تقوی
انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۶از ۱۹۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی ۴۸ قانون قدرت

کتاب صوتی ۴۸ قانون قدرت نوشته‌ی رابرت گرین نویسنده‌ی امریکایی و ترجمه‌ی خانم فاطمه باغستانی است. رابرت گرین در این کتاب صوتی به شما می‌آموزد که چگونه به قدرت برسید و زندگی دیگران را هم دگرگون سازید. او برای رسیدن به این هدف بزرگ، ۴۸ قانون مهم درباره‌ی قدرت را به شما آموزش می‌دهد و شما را تا مقصد همراهی می‌کند. این کتاب صوتی از سوی انتشارات آوانامه با صدای امید تقوی در طاقچه برای خرید و دانلود منتشر شده است.

درباره کتاب صوتی ۴۸ قانون قدرت

آیا تا کنون برایتان پیش آمده که در کسب‌و‌کارتان احساس ضعف کنید؟ احساس کنید رفتار و استراتژی کاری‌تان روی دیگران تأثیری ندارد؟ یا حس کنید به بن‌بست رسیده‌اید و راه دررو ندارید؛ یا هر کاری انجام می‌دهید به نام دیگران ثبت می‌شود؟

تا به حال شده در زندگی‌تان احساس پوچی کنید و به جایی برسید که دیگر در محفل‌های خانوادگی و یا میان دوستان‌تان کسی به حرف‌هایتان گوش ندهد و یا بی‌اعتنا از شما عبور کند؟ حتی اگر فکر کنید زندگی شخصی و کاری شما نقصی ندارد، باز هم یک جای فکرتان همیشه می‌لنگد. در این حالت گاهی واقعا نمی‌دانید باید چه‌کار کنید. هر آنچه در چنته دارید روی دایره می‌ریزید، اما باز هم بی‌فایده است و شما با سوالات نامحدود از خودتان تنها می‌مانید.

رابرت گرین در کتاب صوتی 48 قانون قدرت به سوالات‌تان پاسخ می‌دهد و شما را در مقابل ضعف‌های‌ درونی‌تان به سپری قدرتمند مسلح می‌کند. به شما می‌آموزد چگونه قدم به قدم پیش روید، به نقطه‌ی قوت و قدرت برسید؛ و در این میان نه تنها از دیگر افراد برای پیشبرد اهداف‌تان استفاده کنید، بلکه روی زندگی آنها هم تأثیر بگذارید.

رابرت گرین برای تجهیز کردن تحقیقاتش در زمینه‌ی قدرت، تاریخ سه هزار ساله‌ی چهره‌های تاریخی چون نیکولو ماکیاولی، ملکه الیزابت اول، سان تزو و... را خوانده و استراتژی آنها را برای رسیدن به قدرت در این کتاب به کار گرفته و به شما هم آموزش داده است.

گرین این کتاب را با علم به اینکه دانشمندان و نخبه‌های امروزی در حیطه‌ی قدرت خیلی مشابه نخبه‌های تاریخ هستند، به رشته‌ی تحریر درآورده و تمامی این سرفصل‌ها را جداگانه و با ۴۸ نام معرفی کرده است. انتشار کتاب ۴۸ قانون قدرت در سال ۱۹۹۸ تیتر روزنامه‌های پرفروشی چون نیویورک تایمز شد و به ۲۴ زبان دنیا ترجمه گردید.

شنیدن و دانلود کتاب صوتی ۴۸ قانون قدرت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب صوتی ۴۸ قانون قدرت مناسب افرادی است که تشنه‌ی قدرت هستند ولی خود را نزدیک به آن و یا لایق آن نمی‌دانند. از نظر گرین حتی اگر فرد قدرتمندی هم باشید نیازمند آن هستید که به انسان بهتری تبدیل شوید. شنیدن این کتاب به شما برای رسیدن به فردی قدرتمند در عرصه‌ی کار یا زندگی کمک زیادی می‌کند.

چرا باید این کتاب صوتی را بشنویم؟

شاید شما از آن دسته افرادی باشید که در مواجهه با مشکلات، احساساتی می‌شوید و زود تصمیم می‌گیرید. در این صورت ممکن است به نتیجه‌ی دلخواهتان نرسید و یا حتی اگر تصادفی بتوانید راه‌حل مناسب با مشکل‌تان را پیدا کنید، باز نتیجه‌ای عقلانی نخواهید داشت.

رابرت گرین در کتاب صوتی ۴۸ قانون قدرت به شما یاد می‌دهد چگونه در چنین مواقعی به جای تصمیم آنی گرفتن، چند قدم به عقب بروید و با فکری گشوده‌تر، به مشکل خود بنگرید و در پی پاسخ مناسب باشید.

خلاصه کتاب صوتی 48 قانون قدرت

اگر چه بعضی اعتقاد دارند که این ۴۸ قانون قدرت بیشتر برای سیاست‌مدارانی مناسب است که تشنه‌ی قدرت و برنده شدن در عرصه‌ی سیاست هستند؛ اما با شنیدن این کتاب صوتی و راهکارهای گرین در می‌یابید که تک تک این قوانین، در زندگی روزمره‌تان هم مفیدند. شاید کوچکترین کمکی که می‌توانند به شما داشته باشند این است که چشم‌تان را به روی نارو زدن و دوز و کلک‌های بعضی آدم‌ها باز کنند.

همه‌ی انسان‌ها بسته به توان و ظرفیت خودشان به دنبال قدرت هستند و برای رسیدن به این امر مهم راه‌های زیادی را امتحان می‌کنند. گاهی ممکن است ناخواسته هدف‌شان را جار بزنند و نقطه ضعف خودشان را در معرض دید دیگران بگذارند و سودجویان نیز از آن‌ها سوءاستفاده کنند. شما با هوار زدن هدف و یا حتی ضعف‌هایتان برای دیگران، پیش‌بینی‌پذیر می‌شوید و آن‌ها می‌توانند از این نقاط ضعف علیه خودتان استفاده کنند.

رابرت گرین در کتاب صوتی ۴۸ قانون قدرت راه‌های به قدرت رسیدن و قدرتمند شدن در عرصه‌ی سیاست، کار و یا حتی زندگی را به شما یاد می‌دهد. شما می‌دانید از این پس چگونه با افراد مختلف رفتار کنید و از آن‌ها برای رسیدن به هدف‌تان کمک بگیرید؛ و بدون این‌که مورد تمسخر و سوءاستفاده قرار بگیرید از سکوی قدرت بالا بروید.

برای مثال رابرت به شما آموزش داده که چگونه حواس دیگران را با هدفی فرعی پرت کنید و با سرگرم کردن آنها به دنبال هدف اصلی‌تان بروید و بعد از پیروزی، آن را جار بزنید.

درباره رابرت گرین

رابرت گرین، نویسنده، روزنامه‌نگار و سخنران آمریکایی در سال ۱۹۵۹ در لس‌آنجلس، کالیفرنیا به دنیا آمد. رابرت پسر کوچک یک خانواده‌ی یهودی بود. پدرش فروشنده و مادرش خانه‌دار بود. رابرت بعد از دبیرستان، وارد دانشگاه‌ کالیفرنیا شد و سپس به دانشگاه ویسکانسین در مدیسون رفت و در رشته‌ی مطالعات کلاسیک مدرک کارشناسی گرفت.

رابرت گرین به‌خاطر سفرهای زیادی که به سراسر اروپا داشت، با زبان‌های زیادی آشنا شد. او بیش از هشتاد شغل از قبیل کارگر ساختمانی، مترجم، سردبیر مجله و نویسنده‌ی فیلم‌های هالیوودی را در شهرهای لندن، بارسلون و پاریس برگزید و رها کرد.

سرانجام رابرت گرین در یک مدرسه‌ی هنر و رسانه در ایتالیا مشغول به کار شد و در آنجا با شخصی به نام یوست الفرز آشنا شد و نتیجه‌ی این آشنایی نگارش اولین کتاب گرین، یعنی 48 قانون قدرت بود. این اتفاق تبدیل به نقطه‌ی عطف زندگی‌اش شد. پس از آن رابرت بر سر زبان‌ها افتاد و به‌عنوان نویسنده‌ای معروف و موفق به مسیر خود ادامه داد.

بهترین ترجمه کتاب صوتی ۴۸ قانون قدرت

از کتاب 48 قانون قدرت ترجمه‌های زیادی در ایران منتشر شده است که از بهترین آن‌ها می‌توان به ترجمه‌های فاطمه باغستانی، کیانوش امیری، فرناز کامیار، سعید اختری‌زاده و مهدیه شعبانی اشاره کرد. در طاقچه می‌توانید این کتاب صوتی را با ترجمه‌ی فاطمه باغستانی دریافت کنید و پله‌پله همراه نویسنده بالا بروید.

48 قانون قدرت از دید نشریات معتبر

رابرت گرین نویسنده‌ی شش کتاب پرفروش دنیا است که همگی به زبان‌های مختلفی ترجمه شده‌اند. کتاب صوتی ۴۸ قانون قدرت اولین کتاب از این نویسنده است که مخاطبان و طرفدارانی در جهان و حتی در دنیای اقتصاد داشته است.

این اثر پرفروش، مورد توجه مجله‌ی نیویورک‌تایمز، پابلیشرز و روزنامه‌ی گاردین بوده و همچنین بسیاری این کتاب را «وارث حقیقی ماکیاولی» خوانده‌اند، چون یادآور و تداعی‌کننده‌ی کتاب «شهریار» است که نیکولا ماکیاولی نوشته است.

هر چند بعضی از خواننده‌ها راهکارهای گرین را فقط مناسب کسب‌و‌کارهای بزرگ و سیاست دانسته‌اند، اما در عین حال بسیاری این کتاب را با روش بکارگیری درست و استفاده‌ی بجا برحسب ظرفیت هر شخص در زندگی خودش، کتابی مناسب دانسته‌اند. از کتاب 48 قانون قدرت بیش از یک میلیون نسخه، به فروش رسیده است.

بخشی از کتاب صوتی ۴۸ قانون قدرت

محال است در فریبکاری موفق شوید مگر آن که یاد بگیرید گاهی خودتان نباشید. باید بتوانید نقش بازی کنید و نقاب خاص آن روز و آن لحظه را بر چهره بزنید. باید بتوانید نقاب‌های متفاوتی بر چهره بزنید. با این درجه از انعطاف پذیری می‌توانید از بار سنگینی که شما را پایین‌تر از آنچه هستید، نگه می‌دارد، خلاصی یابید. مانند بازیگران حالات صورت‌تان را تغییر دهید و فیلم بازی کنید تا بتوانید مقاصدتان را از دیگران پنهان کنید، مردم را فریب دهید تا به دامتان بیفتند. تظاهر و فریبکاری، یکی از ابزارهای لذت بردن از زندگی و از ارکان کلیدی دستیابی به قدرت است. به همان اندازه که فریبکاری، قدرتمندترین اسلحه شماست، صبر و شکیبایی سپر حیاتی و محافظ شما در برابر خطاهای ناخواسته‌ای است که نباید مرتکب آن‌ها شوید. صبوری نیز مثل تسلط بر احساسات یک مهارت است و خود به خود به دست نمی‌آید. به طور کلی هیچ چیز در حوزه قدرت به صورت طبیعی به دست نمی‌آید. در دنیای طبیعی، قدرت نسبت به هر پدیده دیگری امری خداگونه است. بالاترین ویژگی یک فرد قدرتمند، صبوری و گذر زمان است. تمام رویدادهای خوب اتفاق خواهد افتاد. چمن دوباره سبز می شود به شرط آنکه به آن زمان بدهید و چند گام جلوتر آن را در آینده ببینید. شتابزدگی و ناشکیبایی باعث می‌شود ضعیف به نظر برسید. عجله مانع اصلی کسب قدرت است. خیلی‌ها قدرت را امری غیراخلاقی می‌دانند و یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی که باید کسب کنید، این است که صرف‌نظر از خوب یا بد بودن، موقعیت‌ها و شرایط را ببینید و بشناسید. قدرت یک بازی است و نمی‌توان آن را به یک شیوه تکراری انجام داد و در بازی، حریف خود را براساس نیت‌هایش قضاوت نمی‌کنید بلکه براساس اثر اقداماتشان ارزیابی می‌کنید و سیاست و قدرت او را براساس چیزی که می‌بینید و حس می‌کنید، می‌سنجید. چه اهمیتی دارد اگر حریف مقابلتان نیت خوبی داشته باشد و فقط به منفعت شما بیندیشد اما پیامدهای کارش به ویرانی و بی‌آبرویی شما منجر شود؟ طبیعی است مردم برای سرپوش گذاشتن روی کارهایشان انواع توجیه‌ها را می‌آورند و همیشه مدعی‌اند که کارهایشان از روی نیت خیر بوده است. بیاموزید که از این پس هر بار این حرف را شنیدید، نیشخندی بزنید و هرگز با ارزیابی نیات و قضاوت‌های ساده‌لوحانه به دام نیفتید، زیرا این افراد با این توجیهات به دنبال بهانه‌تراشی برای کسب قدرت هستند.

معرفی نویسنده
عکس رابرت گرین
رابرت گرین

رابرت گرین نویسنده و سخنران آمریکایی است که بیشتر به خاطر کتاب‌هایش در زمینه‌ی استراتژی و قدرت شهرت دارد. پرفروش‌ترین کتاب‌های او 48 قانون قدرت، قوانین نفوذ و هنر اغواگری هستند.

نظرات کاربران

کاربر ۴۳۹۲۱۷۷
۱۴۰۱/۱۰/۲۹

قیمت خیلی بالاست

the_matiw
۱۴۰۱/۱۱/۲۸

کتاب بسیار خوبیه ولی خواهشا یکبار دیگه با صدای ارمان سلطان زاده اجراش کنید فوق العاده میشه

امیر
۱۴۰۲/۰۶/۱۶

این کتاب میتونه خیلی خوب تغییرتون بده به ادمی که بتونه خودشو خوب و درست جمع و جور کنه

Raymond Reddington
۱۴۰۱/۰۴/۲۷

سلام متن روون .ترجمه عالی خود کتاب محشر .عالی . هرچی از این کتاب محشر بگی کمه از چند کتاب سیاسی که خواندم این کتاب محشر بود گویندگی خوبه می‌تونه بهتر هم بشه

احسان فخاریان
۱۴۰۲/۰۳/۲۲

خیلی عالیه مخصوصا برای کسانی که در محیط کار با افراد مختلفی سروکار دارن که سعی در اسیب رسوندن به دیگران دارن . در کل از اون کتاب هاییه که باید چندین بار خونده بشه

maryam
۱۴۰۲/۰۸/۱۰

عالیه بهش معتاد شدم

کاربر ۲۸۸۷۹۶۲
۱۴۰۱/۰۷/۰۳

من فقط این نمونه صوتی را شنیدم.بنظر کتاب جالبی می آید و صدای گوینده هم تحکم و رسایی خود را دارد.این کتاب داستان نیست که با صدایی متفاوت و مناسب داستان خوانده شود.

کاربر 2058155
۱۴۰۲/۰۸/۳۰

این کتاب فوق العاده ست اگر میخایید یک آدم قوی و با اعتماد به نفس باشید و بتونید گلیم خودتونو از آب بکشید بیرون این کتاب من سفارش میکنم اینقدر کامل هست که شما رو از خیلی کتاب های خودسازی

- بیشتر
Javad__mz
۱۴۰۲/۰۷/۰۶

اگه بخوام در مورد این کتاب صحبت کنم و استفاده از این کتاب رو در زندگی مثال بزنم ، اول اینکه خیلی جذاب و آموزنده بود و استفاده از قانون هایی که گفته شده رو باید کتاب رو یک اسلحه

- بیشتر
javadof
۱۴۰۲/۰۵/۲۶

اگر به زندگی نامه و یا داستان های تاریخی علاقه دارید کتاب جذابی خواهد بود برای شما چون که علت طولانی بودن کتاب این است که برای هر قانون چند مثال تاریخی آورده من که به شخصه عاشق این کتاب

- بیشتر

زمان

۲۹ ساعت و ۱۹ دقیقه

حجم

۲ گیگابایت, ۳۸۸٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۹ ساعت و ۱۹ دقیقه

حجم

۲ گیگابایت, ۳۸۸٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۷۱,۰۰۰
۱۱۹,۷۰۰
۳۰%
تومان