دانلود کتاب صوتی کمی ایمان داشته باش با صدای شهره روحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کمی ایمان داشته باش اثر میچ آلبوم

دانلود و خرید کتاب صوتی کمی ایمان داشته باش

معرفی کتاب صوتی کمی ایمان داشته باش

کتاب کمی ایمان داشته باش، نوشتهٔ میچ آلبوم داستانی از کمک گرفتن از ایمان، برای نجات خود و دیگران است. کمی ایمان داشته باش با ترجمه‌ٔ مریم اصغرپور و گویندگی شهره روحی و هوتن شاطری‌پور در نشر پندار تابان منتشر شده است. کتاب کمی ایمان داشته باش را نمی‌توان کتابی که به مذهبی خاص تعلق داشته باشد دانست. بلکه داستانی از امید است که هر با هر عقیده‌ای می‌توانید آن را قبول کنید و بپذیرید.

درباره‌ کتاب صوتی کمی ایمان داشته باش

کتاب کمی ایمان داشته باش با درخواستی عجیب و غیرمعمول آغاز می شود: خاخامی سالخورده اهل شهر محل تولد میچ آلبوم، از او می خواهد که وظیفهٔ ارائهٔ سخنرانی مراسم خاکسپاری اش را بر عهده بگیرد. آلبوم که خود را شایستهٔ این کار نمی‌داند، تلاش می‌کند تا با زندگی آن مرد بیشتر آشنا شود. در همین حال، آلبوم با کشیشی اهل دیترویت آشنا می شود که در کلیسایی رو به ویرانی برای فقیران و بی خانمان ها تبلیغِ دین می کند. کمی ایمان داشته باش، روایتی از دو فرد است که هر دو از ایمان کمک می‌گیرند. میچ آلبوم در کتاب کمی ایمان داشته باش از رابطه‌ای می‌گوید که با این خاخام و کشیش برقرار کرده است و سیری که در شناختن آن‌ها طی کرده است.  آلبوم با مشاهدهٔ دنیاهای متفاوت این دو مرد، درمی‌یابد که آن‌ها چگونه به شکلی مشابه، از ایمان به‌عنوان عاملی کمک‌کننده برای ادامهٔ زندگی استفاده می‌کنند: خاخام مسن که در حومهٔ شهر زندگی می‌کند، ایمان خود برای مواجهه با مرگ به کار گرفته و کشیش شهرنشین و جوان‌تر، به آن اتکا کرده تا بتواند خود و کلیسایش را از نابودی نجات دهد.

کتاب صوتی کمی ایمان داشته باش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به آثار میچ آلبوم پیشنهاد می‌شود.

درباره‌ میچ آلبوم

میچ دیوید آلبوم ۲۳ می سال ۱۹۵۸ در نیوجرسی آمریکا به دنیا آمد. او نویسنده آمریکایی و روزنامه‌نگار، فیلمنامه‌نویس، نمایشنامه نویس، مجری رادیو و تلویزیون و نوازنده است. کتاب‌های میچ آلبوم بیش از ۳۵ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته شده‌اند. میچ آلبوم را البته به خاطر داستان‌های الهام بخشش می‌شناسند. از آثار معروف او که به زبان فارسی ترجمه شده و از استقبال خوبی هم برخوردار شده، می‌توان به در بهشت پنج نفر منتظر شما هستند، نفر بعدی که در بهشت ملاقات می کنید، سه شنبه‌ها با موری و به اولین تماس تلفنی از بهشت اشاره کرد. میچ آلبوم در حال حاضر به همراه همسر خود جینین سابینو در شهر دیترویت ایالت میشیگان زندگی می‌کند.

بخشی از کتاب صوتی کمی ایمان داشته باش

این داستانِ باور داشتن است و دو مرد کاملاً متفاوت که به من آموختند چگونه می‌توانم ایمان داشته باشم. زمان زیادی طول کشید تا آن را بنویسم. به مکان‌های مذهبی زیادی رفتم، به شهرها و حومه‌های آن‌ها، به «ما» مقابل «آن‌ها» فکر کردم، به چیزی که باعث جدایی اهل ایمان در همه جای دنیا می‌شود. و سرانجام، این داستان من را به خانه‌ام برد، به عبادتگاهی پر از مردم، به تابوتی از چوب کاج و به منبری خالی. در آغاز یک پرسش بود. اما مبدل به آخرین درخواست شد. «می‌توانی سخنرانی مراسم خاکسپاری‌ام را تو بگویی؟» و از آن‌جایی که اغلب در مورد اعتقادات این‌گونه است، گمان می‌کردم می‌خواهند در حق کسی لطفی کنم، درحالی‌که درواقع لطفی شامل حال من شده بود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۶ ساعت و ۳۷ دقیقه

حجم

۳۶۷٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۶ ساعت و ۳۷ دقیقه

حجم

۳۶۷٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان