دانلود کتاب صوتی جنگ با صدای فرهاد اتقیایی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی جنگ اثر سباستین فوکس

دانلود و خرید کتاب صوتی جنگ

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی جنگ

کتاب صوتی «جنگ» نوشتهٔ سباستین فوکس با ترجمهٔ حسین کاظمی یزدی و گویندگی فرهاد اتقیایی در انتشارات کتاب‌سرای نیک منتشر شده است. فوکس در این کتاب سعی دارد چهرهٔ واقعی جنگ را به مخاطب نشان دهد.

درباره کتاب جنگ

این کتاب داستان جنگ است و انسان‌هایی است که زندگیشان هرگز دیگر مثل گذشته نخواهد شد. سربازی سر پست می خوابد و به احضار به دادگاه نظامی تهدید می شود. افسری در گل ها می خوابد برای جان خودش و افرادش می جنگد. مردی از روی پل واترلو رد می شود، در حالی که در کوله پشتی اش بمب دارد و قلبش تند می زند. این کتاب منتخبی است از سه اثر نغمه‌ٔ پرنده، جایی که قلبم قبلا می‌تپید و هفته‌ای در دسامبر اثر سباستین فوکس.

کتاب جنگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به ادبیات جنگ پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب جنگ

در خط مقدم به ‌ندرت به خانه فکر می‌کرد. در کیف پولش عکس مارگارت را داشت، ولی از جان عکسی نداشت. ذهنش آن‌قدر درگیر بود که نمی‌توانست اجازه دهد به چیزهای ناضروری فکر کند. تقریباً یک سالی می‌شد که به خانه نرفته بود. وقتی شاو به او گفت که اگر شرایط جوی مساعد باشد صدای جنگ در لندن هم شنیده می‌شود، به نظر جک این حرف باورناپذیر آمد. جایی که او بود، آن هم اغلب زیر زمین، جایی که مشخص نبود نزدیک‌ترین روستا به آن کجاست، آن‌قدر از آن خانه‌ها و خیابان‌ها دور بود که انگار حالا در دنیای دیگری زندگی می‌کرد.

آن ‌شب او در خط آتش سنگر ایستاد و به ‌جای تایسون که هنوز از زیر زمین برنگشته بود نگهبانی داد. حفارها وظیفه‌ی نگهبانی ندارند، ولی افسر آن‌ها با افسر پیاده‌نظام توافقی کرده بود. با مشاهده‌ی فعالیت دشمن و خطر متعاقب آن در زیر زمین، پیاده‌نظام پوششی جنگی در تونل‌ها مهیا می‌کند و حفاران هم درعوض برخی از وظایف پیاده‌نظام را انجام می‌دهند. برای جک دیگر روز و شب فرقی با هم نداشت. تاریکی تونل، گرگ و میش عصر زیر نور متناوب خمپاره‌ها و تاریکی سنگر در شب زیر چادر، همه یکسان بودند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۲۲۶٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۲۲۶٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۶۰,۵۰۰
تومان