دانلود کتاب صوتی چزابه با صدای حامد عباسی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چزابه اثر فتح الله جعفری

دانلود و خرید کتاب صوتی چزابه

گوینده:حامد عباسی
انتشارات:نشر سماوا
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی چزابه

کتاب صوتی چزابه نوشتهٔ فتح الله جعفری است. گویندگی این کتاب صوتیِ حاوی خاطرات را حامد عباسی انجام داده و نشر سماوا (انتشارات سوره مهر) آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی چزابه

کتاب صوتی چزابه حاوی خاطرات سردار فتح الله جعفری است. این سردارِ اهل اصفهان، در روزهای آغاز جنگ و روزهای جوانی‌اش، در کردستانِ پرآشوب بود که عراق، تانک‌ها و توپ‌هایش را از خطوط مرزی عبور داد و خاک ایران را اشغال کرد. سردار همراه با چند نفر از هم‌شهری‌هایش خود را به جنوب رساند تا آن ضرب‌شستی که به جیره‌بگیرهای داخلی نشان داده بود، به عراقی‌ها هم نشان دهد. فتح‌الله جعفری به جنگ جنوب گره خورد؛ به نقشه‌ها و کالک‌ها، به رودخانه‌ها و پل‌ها، به تپه‌ها و دشت‌ها، به سنگرها و خاکریزها، به سلاح‌های سبک و سنگین، به تانک‌ها و نفربرها و مهم‌تر از همهٔ این‌ها به اندیشمند جوانی گره می‌خورد که هم منطقهٔ جنوب را مثل کف دستش می‌شناخت و هم راه‌های رسیدن به آسمان را. او دوزانو کنار «حسن باقری» می‌نشست و از تجربه‌های بی‌بدیل او برای بیرون‌راندن عراقی‌ها از خاک ایران استفاده می‌کرد. حالا سال‌ها از آن روزها می‌گذرد. خاطرات فتح الله جعفری را بشنوید.

شنیدن کتاب صوتی چزابه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران ناداستان معاصر ایران و قالب خاطرات پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی چزابه

«سوار یکی از نفربرها شدیم و به سرعت رفتیم طرف خط. به نیروها گفتم با من در تماس باشند و به محض این که گفتم، بیایند. هوا هنوز تاریک بود. دیدم یک نفر در میان تپه‌ها ناله می‌کند. نفربر را خاموش کرده بودم تا ساکت باشد. جوان لاغری نشسته بود. فهمیدم همان کسی است که سه روز پیش برای شناسایی رفته بود. سلام و علیک کردیم و پرسیدم: چه طوری؟ چه خبر؟ گفت: از نیروهای شناسایی هستم و سه روز است که این جا مانده‌ام. او هم فلانی است که در آن قسمت شهید شده. پرسیدم: نفر سوم کو؟ گفت: او هم آن جاست. کمین دشمن آن‌ها را زده بود. مانده بودند و نتوانسته بودند برگردند. سه روز چیزی نخورده بودند.لاغر و ضعیف شده بود. او را گذاشتیم داخل نفربر خودم و گفتم سریع ببرندش عقب و برگردند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۶ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۵۱۲٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۶ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۵۱۲٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان