دانلود کتاب صوتی پسین شوم با صدای محمدرضا مرزوقی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پسین شوم اثر محمدرضا مرزوقی

دانلود و خرید کتاب صوتی پسین شوم

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی پسین شوم

کتاب صوتی پسین شوم نوشته‌ٔ محمدرضا مرزوقی نویسنده‌ٔ معاصر ایرانی و با صدای خود اوست. این کتاب صوتی را نشر روشنگران و مطالعات زنان منتشر کرده است. این کتابْ داستان رنج‌های نجف علی یحیی است.

درباره کتاب صوتی پسین شوم

«نجف علی یحیی» پسری تحصیل‌کرده‌ و اهل ادب و هنر بود. او در دوران جنگ تحمیلی، در نیروی هوایی خلبان خدمت کرده بود. نجف طی اتفاقاتی به اعتیاد دچار شد و از چشم همه‌ٔ مردم ناحیه افتاد. آنقدر به او فشار آمد که درست روز قبل از عروسی دخترخاله‌اش خود را به آتش کشید و به زندگی‌ محنت‌بارش پایان داد. خبر مرگ دلخراش او مثل بمب در محل زندگی نجف پیچید. او مادری هم نداشت که برایش گریه کند. بعد از این اتفاق، عروسی دخترخاله‌اش، فرخنده به هم خورد و همه مجبور به پوشیدن لباس سیاه شدند. داماد و خانواده‌اش که از بحرین برای جشن آمده بودند بی‌صدا مجبور به بازگشت شدند. زنی که شاهد خودسوزی نجف بود تا مدت‌ها در شوک باقی ماند و قادر به حرف زدن نبود. پس از این ماجرا، مشخص شد که با وجود اوضاع خراب و اعتیاد وحشتناک نجف، دختر همسایه به او علاقه داشته و روز حادثه از پشت‌بام شاهد همه‌چیز بوده، ولی چنان هول کرده که قادر به کمک خواستن نبوده است.

انگار آن اهالی، نجف را درست نمی‌شناختند و علت مرگ او را نمی‌توانستند حدس بزنند. پس از مرگش، دو نفر از دوستانش در وسایل او کنکاش کرده و متوجه شدند او در دوران سربازی با پسری دوست می‌شود، اما زمانی که هر دو با دو هواپیما برای حمله به خطوط دشمن رفته بودند، هواپیمای دوستش مورد حمله قرار گرفته و سقوط می‌کند. نجف با چشم خویش آتش گرفتن و مردن دوستش را می‌بیند و پس از آن است که این مسئلهٔ دردآور به یک کابوس در خواب و بیداری وی تبدیل شده و او را به سقوط می‌کشاند.

شنیدن کتاب صوتی پسین شوم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران داستان‌های فارسی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی پسین شوم

برای نجف علی یحیی، کمتر کسی دل سوزاند، واگر هم اشکی ریخته شد، یا جیغ و فریادی کشیده شد، بیشتر برای عزا گرمی بود. در ناحیه ما رسم این است که عزا را باید هر چه با شکوه تر برپا کرد. شاید برای این که روح مرده از زندگان راضی باشد.

اما اصل مسلم این بود که هیچ کس لزومی در این نمی دید روح نجف علی یحیی از او راضی باشد... .

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۱۷۱٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۱۷۱٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۷,۵۰۰
تومان