دانلود کتاب صوتی بهترین سال زندگی شما با صدای عطیه بادامچی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بهترین سال زندگی شما اثر دبی فورد

دانلود و خرید کتاب صوتی بهترین سال زندگی شما

معرفی کتاب صوتی بهترین سال زندگی شما

کتاب صوتی «بهترین سال زندگی شما» نوشتۀ دبی فورد با ترجمۀ گروه مترجمان نشر مسیر سبز رشد و گویندگی عطیه بادامچی در نشر مسیر سبز رشد منتشر شده است. کتاب بهترین سال زندگی شما که تاکنون به چندین زبان ترجمه‌شده و بیش از دو میلیون نسخه در سطح جهان فروش داشته است، نوشتۀ دبی فورد، نویسندۀ کتاب مشهور نیمۀ تاریک وجود است. این کتاب راه رسیدن به اهداف و موفقیت را به شما نشان می‌دهد. قطعاً هرکدام از ما حداقل یک‌بار در ابتدای سال تصمیم گرفته‌ایم تا برای سال جدید برنامه‌ریزی کنیم و به اهدافمان برسیم و یک سال عالی برای خودمان بسازیم ولی در بهترین حالت فقط چند ماه طبق برنامه پیش رفته‌ایم و در آخر به روال قبلی برگشته‌ایم. هدف این کتاب این است که شما را تا نقطه‌ای از زندگی هدایت کند که حتی تصورش را هم نمی‌کردید، تا از نتیجۀ به‌دست‌آمده نهایت لذت را ببرید.

درباره کتاب صوتی بهترین سال زندگی شما

این کتاب به شما کمک می‌کند تا بدون توجه به اتفاقات اطرافتان و با ارائه‌ روش‌های سودمند، بهترین شکل زندگی خود را تجربه کنید. از یاد نبرید که یک نخبه در یک کشور پیشرفته بدون داشتن راه و روش درست، از بین خواهد رفت و یک فرد عادی ولی بااراده و پشتکار و داشتن روشی درست موفق خواهد شد.

بهترین سال زندگی‌تان می‌تواند بدون توجه به اتفاقات اطرافتان از راه برسد، فقط منتظر شماست که انتخاب کنید و آن را از آن خود کنید. امسال باید تصمیم بگیرید چه‌کارها و رفتارهایی را می‌خواهید انتخاب کنید. باید تصمیم بگیرید در ادامه‌ مسیر زندگی می‌خواهید همان راه‌های تکراری را ادامه دهید یا آماده‌اید در مسیری جدید قدم بگذارید. برای رسیدن به چیزی که هیچ‌گاه به آن نرسیده‌اید باید به شخصی تبدیل شوید که قبل از این نبوده‌اید. نمی‌توان برای شروع منتظر بمانید تا شرایط مساعد شود. باید جرئت داشته باشید و قدم‌های درستی را بردارید تا به موفقیت و اهدافتان نزدیک‌تر شوید. امکان دارد این راه در ابتدا کمی ترسناک به نظر برسد ولی در حقیقت بسیار ساده‌تر از چیزی است که تصور می‌کنید زیرا فقط نوعی پذیرش است. فرآیندی است برای رها کردن داستان‌پردازی‌ها، بهانه‌ها و محدودیت‌های خودساخته‌تان. برای تجربه کردن بهترین سال زندگی خود باید باورهای قدیمی خود را دور بریزید.

کتاب صوتی بهترین سال زندگی شما را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مهم‌ترین ویژگی کتاب بهترین سال زندگی شما این است که خواننده را به عمل‌گرایی و نوشتن اهداف به شفاف‌ترین حالت ممکن تشویق می‌کند. اگر به دنبال راهی برای موفقیت و رسیدن به اهدافتان هستید، مطالعه این کتاب را از دست ندهید.

معرفی نویسنده
عکس دبی فورد
دبی فورد
آمریکایی | تولد ۱۹۵۵ - درگذشت ۲۰۱۵

دبی فورد، نویسنده‌ی آمریکایی در حوزه‌ی کمک به خویشتن است که آثارش از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمریکا محسوب می‌شوند. کتاب‌های فورد به بیش از ۲۰ زبان ترجمه شده‌اند. او همواره مردم را تشویق می‌کرد تا به جای دنبال کردن کمال، عیوب خود را بپذیرند. فورد ابایی از اینکه بگوید زمانی به مواد مخدر اعتیاد داشته است، نداشت و اغلب در کتاب‌هایش به مبارزه‌ی خود با سوء مصرف مواد مخدر اشاره می‌کرد که به دلایلی از جمله طلاق والدینش و احساس کافی نبودن، شدت گرفته بود.

نظرات کاربران

asal Ameri
۱۴۰۰/۱۲/۲۹

کتابی بسیار عالی و کاربردی به خصوص تو این ایام. فقط باید وقت گذاشت و تمرینات عملیشو حتما انجام داد.تنها مطالعه و انگیزه گرفتن خالی فایده ای نداره

Mohammad Dabir
۱۴۰۱/۰۱/۰۲

عالی بود. خیلی وقت بود دنبال همچین کتابی میگشتم تا شرایط زندگیمو تغییر بدم و بهتر کنم. اگر به نکاتش عمل کنیم کاربردی خواهد بود.

Mozhgan
۱۴۰۲/۰۶/۲۹

کتاب عالیه اما گویندگی خیلی بده، همش انگار میخواد خمیازه بکشه اما خمیازشو کنترل میکنه،خیلی سعی کردم تحمل کنم، ولی بااین وجود کتاب خیلی باارزشیه در صورت عمل بهش

Reza Saberi
۱۴۰۰/۱۲/۲۹

خوب بود. باعث پیشرفت آدم میشه و ذهنو باز میکنه.

غلامرضاپور
۱۴۰۱/۰۱/۳۱

کتاب نسبتا عالی بود ارزش حداقل یک بار گوش دادن را دارد

زمان

۱ ساعت و ۲۵ دقیقه

حجم

۱۹۵٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۲۵ دقیقه

حجم

۱۹۵٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۰,۰۰۰
۷,۰۰۰
۳۰%
تومان