دانلود کتاب صوتی قدرت ان ال پی با صدای مصطفی طالبیان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قدرت ان ال پی اثر دارن هاردی

دانلود و خرید کتاب صوتی قدرت ان ال پی

نویسنده:دارن هاردی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۹از ۲۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی قدرت ان ال پی

کتاب صوتی قدرت ان ال پی اثری از دارن هاردی، یکی از نویسندگان شناخته شده در حوزه کتاب‌های موفقیت و خالق کتاب اثر مرکب است. او در این کتاب درباره ان ال پی یا همان برنامه نویسی عصبی زبانی (کلامی) توضیح می‌دهد. 

ان ال پی یا همان برنامه‌نویسی عصبی زبانی (کلامی) (Neuro-linguistic programming) یک روش شبه علمی است. این روش ادعا می‌کند به تغییر و تحول عمیق در ساختارهای ذهن و مغز می‌پردازد و به دنبال کشف تأثیر ساختارهای زبانی کلامی و غیرکلامی بر روی سیستم عصبی و برنامه‌نویسی سیستم ذهنی و مغزی است. ان ال پی یک پیام دارد: ذهن قابل برنامه ریزی است و با کمک این برنامه‌ریزی می‌توان با عادات بد و مخرب خداحافظی کرد و به دنیای موفقیت و تغییرات مثبت وارد شد. 

درباره کتاب صوتی قدرت ان ال پی

دارن هاردی در کتاب صوتی قدرت ان ال پی، به معرفی این روش شبه علمی می‌پردازد که منجر به ایجاد تغییر و تحول در وجود انسانی و رشد فردی و اجتماعی هر شخص می‌شود.

در دهه ۱۹۷۰ میلادی یک دانشجوی ریاضی و مدل‌سازی با نام ریچارد بندلر و یک استاد زبان‌شناسی به نام جان گریندر در دانشگاه سانتاکروز کالیفرنیا این روش را بنیان نهادند. آنان با بررسی ارتباط بین زبان کلامی و غیر کلامی و تاثیر آن بر ذهن، مغز و سیستم عصبی مرتبط، موفق شدند روشی را پایه‌گذاری کنند که متناسب با سیستم وجودی و زبان ذهن و مغز هر فرد تغییرات اساسی و عمیقی را در ساختارهای کلامی و غیرکلامی او ایجاد می‌کند.

قدرت ان ال پی به شما کمک می‌کند تا از شر عادت‌های مخرب خود خلاص شوید، با خاطرات بد گذشته خداحافظی کنید. باورها و برنامه‌ریزی‌های افراد نزدیک به ما، مانند پدر و مادر می‌توانند بر ما بسیار تاثیر بگذارند. به همین دلیل است که معمولا هر فرد باورهایی شبیه به باورهای افراد خانواده خود پیدا می‌کند. با کمک ان ال پی می‌توانید خودتان را از قید باورهای افراد نزدیکتان که بر شما تاثیر می‌گذارند، خلاص کنید. 

علاوه بر این، دارا بودن قدرت ان ال پی به شما کمک می‌کند تا با کنترل و مدیریت احساساتتان، زندگیتان را هم تحت کنترل خود دربیاورید.

کتاب صوتی قدرت ان ال پی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

قدرت ان ال پی برای تمام کسانی است که دوست دارند زندگی منحصر به فردی برای خودشان بسازند و تغییراتی را که می‌خواهند به وجود بیاورند. این کتاب صوتی می‌تواند به شما کمک کند تا ذهنتان را برنامه‌ریزی کنید و مطابق آن پیش بروید.

درباره دارن هاردی 

دارن‌هاردی، نویسنده، سخنران و مشاور آمریکایی است او تا سال ۲۰۱۵ ناشر مجله موفقیت بود که یکی از پرتیراژترین مجلات دنیا بوده است.

دارن هاردی از کودکی با پدرش بزرگ شده و او را یکی از بهترین مربیان خود می‌داند. دارن در سن ۱۸ سالگی تجارت خود را آغاز کرد و در ۲۷ سالگی به یک جوان میلیونر تبدیل شد. مجله موفقیت به او این امکان را داد تا با مدیران برجسته، کارآفرینان برتر و قهرمانان مصاحبه داشته باشد و همین موضوع باعث شد تا پرده از راز موفقیت آنها بردارد. او در شبکه‌های اجتماعی و وبلاگش استراتژی و اصول موفقیت را با روش‌هایی که خودش آزمایش کرده و به نتیجه رسیده است با مردم به اشتراک می‌گذارد.

دارن هاردی می‌گوید که دوست دارد همه از تمام پتانسیل زندگی خودشان استفاده کنند. او مدیرعامل خیریه کودکان نامرئی است که به کودکانی که برای سرباز شدن در کشور‌های آشوب زده دزدیده می‌شوند کمک می‌کنند تا راه زندگی‌شان را پیدا کنند. او مشهورترین مقالات نیویورک تایمز را می‌نویسد و چندین کتاب مشهور دارد که بهترین آن‌ها «اثر مرکب» است.

درباره مصطفی طالبیان 

مصطفی طالبیان یکی از گویندگان توانای کشور است که در زمینه مهندسی و طراحی صدا، گویندگی کتاب‌های صوتی، تهیه پادکست‌ها و برنامه‌های رادیویی، ساخت تیزر تبلیغاتی، نریشن و ... فعالیت می‌کند. 

بخشی از کتاب صوتی قدرت ان ال پی

آیا با ان ال پی آشنا هستید؟ ان ال پی یا برنامه ریزی عصبی کلامی، برنامه‌ای جهت کنترل زندگی است. این علم تمام باورهای لازم جهت ساختن زندگی که در آرزویش هستید ، در اخیتارتان قرار می دهد من در در حدود شش سال پیش با این علم آشنا شدم. ان ال پی تاثیر فوق العاده‌ای در من داشت. توانستم بدون هیچ مشکلی به سرعت در آن پیشرفت کنم و سال‌ها به عنوان یکی از برجسته‌ترین کارشناسان این رشته شناخته می‌شدم. من می‌توانستم با بهره گیری از این علم به دیگران کمک کنم تا تغییراتی را که سال‌ها بود به آن نیاز داشتند، در مدت بسیار کوتاهی در خود بوجود آورند.

سال‌ها پیش یکی از برنامه‌های تلویزیونی من جنجال زیادی به پا کرده بود. در این برنامه از همه می‌خواستم اگر مشکلی دارند که مدت‌هاست لاینحل باقی مانده است، به من مراجعه کنند تا مشکل را، هر آنچه که هست، ترس، تشویش، اضطراب و یا خجالت، برطرف کنم...

معرفی نویسنده
عکس دارن هاردی
دارن هاردی
آمریکایی | تولد ۱۹۷۱

دارن هاردی در ۱ فوریه‌ی سال ۱۹۷۱ در کشور آمریکا به دنیا آمد. برخلاف تصوری که از زندگی افراد ثروتمند داریم، او در یک بهشت که همه چیز برای او حی و حاضر باشد، زندگی نمی‌کرد. وقتی که دارن فقط هجده‌ماهه بود، مادر او تصمیم گرفت تا از همسرش جدا شود، فرزند خردسالش را ترک کند و به دنبال زندگی و رویاهای خودش برود. خوشبختانه پدر دارن فردی مسئولیت‌پذیر بود که حضانت و مسئولیت پسرش را پذیرفت و او را پرورش داد.

نظرات کاربران

marjan
۱۴۰۱/۰۴/۰۴

برای شروع تغییر خیلی خوبه و راهکار میگه هرچند خلاصه ولی مفید از کتاب های شعاری خوشم نمیاد دلم میخواد راهکار مناسب رو پیش پام بزارن که بدونم باید چیکار کنم...

شهاب فاضلی
۱۴۰۱/۰۱/۱۴

سپاس فراوان از شما نکات ارزشمندی را آموختم 🙏

سارا 🌸
۱۳۹۹/۱۱/۲۸

خیلی خوب بود😊

رسول
۱۴۰۰/۱۱/۲۶

واضح ان ال پی رو باز نکرد اگه از قبل اطلاعاتی در مورد ان ال پی نداشته باشی روشنت نمیتونه بکنه

نازنین جهانپور
۱۴۰۰/۱۱/۲۳

نمونه این کتاب عینا برداشته شده از کتاب موفقیت در ۲۰روز آنتونی رابینزه از یه کتاب دیگه نمونه اورده شده و قطعا دارن هاردی متن کتاب فرد دیگه ای رو نمیاره تو کتابش مخصوصا سمینار یک نویسنده مشهور دیگه رو

- بیشتر
bahar
۱۴۰۱/۰۹/۰۹

عالی

yari_3034
۱۴۰۰/۰۷/۱۵

برای آشنایی بیشتر با nlp میتونید با تلگرام من در ارتباط باشید @yari_3034

تام ریدل
۱۴۰۰/۱۰/۲۴

ببنید سی دقیقه اس و پونزه هزار تومن خب گرونه واقعن

زمان

۳۳ دقیقه

حجم

۴۶٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۳ دقیقه

حجم

۴۶٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۴,۰۰۰
تومان