دانلود کتاب صوتی بازشروع! بازنشسته نشوید با صدای جمعی از گویندگان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بازشروع! بازنشسته نشوید اثر کن بلانچارد

دانلود و خرید کتاب صوتی بازشروع! بازنشسته نشوید

نویسنده:کن بلانچارد
انتشارات:شادن پژواک
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی بازشروع! بازنشسته نشوید

کتاب صوتی بازشروع! بازنشسته نشوید نوشته کن بلانچارد است و با ترجمه رحمت ربیع‌پور و صدای جمعی از گویندگان منتشر شده است. این کتاب کمک می‌کند زندگی‌تان را شادتر بسازید. 

درباره کتاب بازشروع! بازنشسته نشوید

کتاب بازشروع، از خوانندگان سوالات مهمی می‌پرسد: وقتی به سال‌های پیش روی خود نگاه می کنید، چه کاری می‌توانید انجام دهید تا آن سال‌ها را با رضایتمندی و معنا همراه کنید؟

در این کتاب، کن بلانچارد و مورتون شاویتز نشان می‌دهند که برخی از مردم به جای اینکه سال‌های باقیمانده‌ عمر خود را فرصتی هیجان‌انگیز در نظر بگیرند، فقط تحملش می‌کنند. عقل سلیم و تحقیقات ثابت می‌کند افرادی که با انرژی و اشتیاق به استقبال سال‌های پیش روی عمر خود می‌روند، آن سال ها را به بهترین ایام زندگانی خود تبدیل می کنند در واقع آن ها با عقب‌نشینی منتظر وقوع اتفاقات نمی‌نشینند.

در این کتاب، داستان زوج سالمندی به نام لَری و جَنیس اسپارکس مطرح می‌شود که هر روزِ خود را فرصتی برای بهبود روابطشان، تحریک ذهن، احیاء جسم و رشد معنویت می‌پندارند. وقتی یاد می‌گیرند که چگونه در برابر تجربیات جدید گشودگی داشته و پذیرای آن‌ها باشند، در هر حوزه از زندگی، بازشروعی خواهند داشت.

در این کتاب، خوانندگان به اطلاعاتی کاربردی، جذاب و بینشی عمیق می‌رسند. این بینش الهام‌بخش و انگیزه‌دهنده‌ خواننده است تا سال‌های پیش روی زندگی خود را به دورانی ارزشمند برای زندگی بدل کند.

شنیدن کتاب بازشروع! بازنشسته نشوید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی شاد پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۱۷۱٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۱۷۱٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۷,۰۰۰
تومان