دانلود کتاب صوتی سوپ با صدای گروه گویندگان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سوپ اثر جان گوردون

دانلود و خرید کتاب صوتی سوپ

معرفی کتاب صوتی سوپ

کتاب صوتی سوپ نوشته جان گوردون است. این کتاب دستور پختی برای تغذیه‌ تیم و فرهنگ سازمانی است که به شما کمک می‌کند کسب و کار موفقی داشته باشید. کتاب سوپ را نشر شادن پژواک منتشر کرده است. 

درباره کتاب سوپ

ما، هر روز، دیگِ زندگیِ خودمان را هم می‌زنیم و مهم‌ترین چیزی که می‌توانیم در سوپِ زندگی‌مان بریزیم «خودمان» هستیم. عشقِ ما، خوش‌بینی و مثبت‌اندیشی ما، اعتماد ما، چشم‌انداز و آینده‌نگری ما، ارتباطاتِ ما، هویتِ ما، حسِ اطمینان و قدردانی و اشتیاقِ ماست که زندگی را خوشمزه می‌کند. همچنین، روابطی که در محیط کار و خانه دارید ماده و کیفیتِ سوپ زندگی‌تان را تعیین می‌کند.

نویسنده توضیح می‌دهد طی دوران کاری‌اش با بسیاری از کسب‌وکارها، تیم‌های ورزشی حرفه‌ای، بیمارستان‌ها و مدارس، شخصاً شاهد بوده که چطور فردی که ملاقه را به دست می‌گیرد و دیگ را هم می‌زند قادر است تفاوتی ایجاد کند. کسی‌که تصمیم دارد تا با اشتراک‌ گذاشتنِ بهترین دانش و توانمندی‌هایش با اطرافیان استعدادهای آنها را شکوفا کند قادر است تیم و سازمان را دگرگون سازد.

امیدواریم با خواندن این کتاب روی دیگران سرمایه‌گذاری کنید و روابطی برپایه‌ تعهد و اشتیاق ایجاد کنید که کارگروهی را تقویت کنید و فرهنگی متعالی و برتر بر محیط حاکم کنید.

سوپ را باید دورِ هم خورد و از آن لذت برد. پس، بیایید تا با هم این کتاب را بخوانیم، با هم یاد بگیریم، با هم سوپ بخوریم، با هم رهبری کنیم و با هم موفق شویم.

شنیدن کتاب سوپ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام صاحبان کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

کاربر ۲۷۸۷۲۱۵
۱۴۰۰/۰۵/۱۵

این کتاب صوتی هم‌یه کار درجه یک وباکیفیت عالی گوینده هابود مثل قبلیا که مثل سوپ خوشمزه بود ویه سری عادت ها و باورهامونو با چاشنی های خودش قلقلک‌میداد

علی سرخه
۱۴۰۰/۰۵/۱۳

خیلی اموزنده،جالب،و جذاب میباشدتوصیه میکنم به اشخاصی که دنبال اثارمربوط به روانشناسی وموفقیت،جذب انرژی مثبت هستند،عالی..

shaghaayegh.9473
۱۴۰۰/۰۷/۰۳

خیلی مفید بود برای من😍😍😍

زمان

۳ ساعت و ۵۱ دقیقه

حجم

۲۱۲٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۵۱ دقیقه

حجم

۲۱۲٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۱,۰۰۰
تومان