دانلود کتاب صوتی ۲۱ قانون انکار ناپذیر رهبری (میکروبوک) با صدای امیر فرحان نیا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ۲۱ قانون انکار ناپذیر رهبری (میکروبوک) اثر جان مکسول

دانلود و خرید کتاب صوتی ۲۱ قانون انکار ناپذیر رهبری (میکروبوک)

معرفی کتاب صوتی ۲۱ قانون انکار ناپذیر رهبری (میکروبوک)

کتاب صوتی ۲۱ قانون انکارناپذیر رهبری خلاصه‌ای از کتاب جان مکسول، سخنران و کشیش آمریکایی است که با ترجمه فرزام حبیبی و صدای امیر فرحان نیا منتشر شده است. 

درباره کتاب ۲۱ قانون انکارناپذیر رهبری

این کتاب به شما یاد می‌دهد از مردم تبعیت کنید تا آنها هم از شما تبعیت کنند. این کتاب به شما اطلاعات مفیدی از رهبری و قوانینش می‌دهد. راجع به مهارتی که باید آن را در خود پرورش دهید تا رهبری شایسته باشید.

اصل رهبری این است که شما بتوانید دیگران را وادار به تبعیت از خود کنید و جان مکسول در این کتاب به شما نشان می دهد که چگونه باید این کار را انجام دهید. ۲۱ قانون رهبری در این کتاب برای شما بیان شده است که از طریق آنها می‌توانید ویژگی‌ها و مهارت‌های مربوط به رهبری را در خود تقویت کنید.

شنیدن کتاب ۲۱ قانون انکارناپذیر رهبری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه مدیران و رهبران سازمان‌ها و گروه‌ها مخاطبان این کتاب‌اند.

بخشی از کتاب ۲۱ قانون انکارناپذیر رهبری

بر اساس کتاب «قانون رهبرِ سطح بالا» اثر مکسول، دلیلش یکی از ۲۱ قانون انکارناپذیر رهبری بود که می‌گوید تواناییِ بالقوهٔ تو در موفقیت خودت و شرکتت فقط به یک ویژگی محدود می‌شود؛ به توانایی‌ات در رهبری.

و به‌همین دلیل بود که برادران مک‌دونالد در واگذاری حق امتیاز کسب‌وکارشان به مشکل برخوردند. بااینکه آنها برخوردی بسیار مناسب با مشتریان و ایده‌هایی کاملاً نو داشتند، مدیرانی کاملاً نالایق و بی‌عرضه بودند، که یعنی کمتر شرکتی مایل بود به این کار تن بدهد و حق واگذاری آنها را قبول کند.

این مسئله زمانی خودش را نشان داد که آنها ‌ با ری کراک معامله کردند تا به کارشان وسعت ببخشند. کراک که در نوع خود رهبری بزرگ به‌شمار می‌آمد، با استخدام مدیرانی شایسته برای همهٔ پُست‌های حساس و دچار بحران، به حل مشکلات آشکار آن رستوران اقدام کرد و بااینکه واقعاً توان پرداخت حقوق آنها را نداشت، از بانک‌های خصوصی وام گرفت، بیمه‌نامهٔ عمرش را نقد کرد و برای اینکه شرایط به بهترین شکل ممکن پیش برود، حتی چند سالی از حقوق خودش چشم پوشید.

نتایج به‌خوبی گویا هستند. درحالی‌که برادران مک‌دونالد تنها موفق به فروش پانزده حق امتیاز شده بودند، ری کراک توانست در چهار سالِ اول یکصد قرارداد ببندد که این تعداد در چهار سال پس از آن تا حدود چهارصد معامله افزایش یافت.

همچنین اهمیت بسیار زیاد وجود رهبر به این معناست که وقتی سازمان دچار زیان و خسران شده باشد، معمولاً رهبر است که ابتدا سقوط می‌کند. به‌عنوان مثال، وقتی مشاوران شرکت «گلوبال هاسپیتالیتی ریسورسِس» برای نجات هتلی در حال ورشکستگی دعوت شدند، یکی از اولین راه‌حل‌های پیشنهادی آنها اخراج مدیر هتل بود. از نظر آنها کاملاً واضح بود که اگر هتل رهبری شایسته داشت، در همان وهلهٔ اول درخواست کمک نمی‌کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۳ دقیقه

حجم

۲۲٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۳ دقیقه

حجم

۲۲٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان