دانلود کتاب صوتی اعترافات یک تبلیغاتچی با صدای مصطفی طالبیان مقدم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اعترافات یک تبلیغاتچی اثر دیوید اگیلوی

دانلود و خرید کتاب صوتی اعترافات یک تبلیغاتچی

امتیاز:
۲.۸از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی اعترافات یک تبلیغاتچی

خلاصهٔ کتاب صوتی اعترافات یک تبلیغاتچی نوشتهٔ دیوید اگیلوی و ترجمهٔ رضا اردلان است. مصطفی طالبیان مقدم گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و شنیدار آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی حاوی تجربیات آموزندهٔ پدر علم تبلیغات است.

درباره کتاب صوتی اعترافات یک تبلیغاتچی

خلاصهٔ کتاب صوتی اعترافات یک تبلیغاتچی، چکیده‌ای است از سال‌ها فعالیت در عرصهٔ تبلیغات که بر اساس تجربیات، شکست‌ها و موفقیت‌ها در کار نوشته شده است. این کتاب گویا کوشیده است تا ما را در این زمینهٔ کاری به یک فرد خبره تبدیل کند. این اثر که اولین‌بار در سال ۱۹۶۲ منتشر شده، به چندین زبان زندهٔ دنیا ترجمه شده و بیش از یک میلیون نسخه فروخته است. اعترافات یک تبلیغاتچی یکی از بهترین کتاب‌هایی است که در حوزهٔ تبلیغات می‌توانید پیدا کنید. دیوید اگیلوی که او را پدر تبلیغات جهان می‌دانند، در این اثر مجموعه‌ای از نکات آموزشی خلاقانه را گردآوری کرده است که به همهٔ افراد کمک می‌کند تا در ابتدا دیدگاهی درست دربارهٔ تبلیغات به دست بیاورند و سپس یاد بگیرند که چگونه با کمک تبلیغات، حرفه و کسب‌وکار خود را رونق دهند؛ چراکه تبلیغات یکی از عناصر اصلی حفظ و بقای هر کسب‌وکاری است. به‌وسیلهٔ تبلیغات است که می‌توانید مشتری‌های جدید پیدا کنید، کار خود را معرفی کنید و آن را گسترش دهید؛ افزایش فروش، ارائه محصولات جدید و بهبود روند آن و جذب نیروهای مختلف، همه و همه به‌وسیلهٔ تبلیغات درست انجام می‌شود. این کتاب علاوه بر نکات آموزشی بسیار، شرحی است بر مسیری که نویسنده از زمان آغاز به کارش تا امروز طی کرده است و مسیر موفقیت را با تمام فرازونشیب‌هایش به ما نشان می‌دهد.

با شنیدن این کتاب صوتی علاوه بر آشنایی با ایده‌های پیشگامانهٔ دیوید اگیلوی در زمینهٔ تبلیغات، با نحوهٔ مدیریت کارکنان، اخلاق شرکتی و سیاست‌های مؤثر در این زمینه آشنا می‌شوید؛ همچنین در ابتدای کتاب بخشی از زندگی نویسنده را می‌شنوید و دربارهٔ چگونگی و چرایی نوشتن این اثر اطلاع بیشتری پیدا می‌کنید. برخی از مهم‌ترین سرفصل‌هایی که در کتاب صوتی اعترافات یک تبلیغاتچی یاد می‌گیرید، عبارتند از آشنایی با تبلیغات تلویزیونی و آگهی‌ها و پوسترهای تبلیغاتی، نحوهٔ مدیریت یک بنگاه تجاری، چگونگی پیداکردن و حفظ مشتری و... .

شنیدن کتاب صوتی اعترافات یک تبلیغاتچی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران مطالعه درمورد راه‌های موفقیت در کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

درباره دیوید اگیلوی

دیوید اگیلوی، مهاجری اهل اسکاتلند بود که در سال ۱۹۴۸، درست سه سال پس از پایان جنگ جهانی دوم به آمریکا رفت و در خیابان مدیسون نیویورک مشغول به کار شد. او که در زمینهٔ تبلیغات کار می‌کرد، پس از گذشت مدتی کوتاه، در کارش به موفقیتی چشمگیر رسید که سبب شد لقب «سلطان خیابان مدیسون» را از آن خود کند. او پیش از این کار در پاریس، به آشپزی مشغول بود، فروشندگی می‌کرد، در زمینهٔ خدمات اجتماعی کار کرده بود و کارهای تحقیقی انجام داده بود؛ همچنین مدتی مشغول نوشتن آگهی‌ها و شعارهای تبلیغاتی بود. مؤسسات و آژانس‌های تبلیغاتی او در سراسر جهان بیش از ۲۶۷ شعبه داشته‌اند. کتاب او، «اعترافات یک تبلیغاتچی» نیز، اثری الهام‌بخش است که تکنیک‌های خوبی را برای کار در زمینهٔ تبلیغات به ما می‌آموزد.

بخشی از کتاب صوتی اعترافات یک تبلیغاتچی

«حال که تا اندازه‌ای با اصول فرهنگ تجاری آشنا شدیم، خوب است نگاهی به ویژگی‌های یک تبلیغات درست بیندازیم. به نظر شما هدف از تبلیغات چیست؟ آیا صرفاً فروش محصول می‌تواند به عنوان هدف نهایی یک تبلیغات در نظر گرفته شود؟ قطعاً به این سؤال پاسخ منفی خواهید داد.

در نخستین گام، شما باید تبلیغاتی ارائه دهید که مورد پسند مشتری‌تان باشد. طبیعی است که او برای این کار سرمایه‌ای را در نظر گرفته و انتظار نتایجی مثبت از تبلیغات دارد.

قبل از اینکه محصولی را تبلیغ کنید، بهتر است از مشتری سؤالاتی راجع به جزئیات محصول بپرسید. به جرأت می‌توانم بگویم که من و خانواده‌ام از بیشترِ اقلامی که تبلیغات آن را انجام می‌دهم، استفاده می‌کنیم. اگر مشتری شما به دنبال نتیجه‌ای خوب از تبلیغات است، طبیعی است که در زمینه معرفی محصول یا خدمات خود شفاف و صادقانه برخورد کند.

هدف دوم تبلیغ، فروش عالی است. فروش عالی هم به نفع آژانس تبلیغاتی است و هم شرکتی که صاحب محصول است. همانطور که قبلاً گفتم، استفاده از کلمات ثقیل و جلوه‌های بصری نمی‌تواند باعث فروش بالای محصول شود. اهمیت آن چیزی که در آگهی تبلیغاتی مدعی آن هستید، بسیار بیشتر از صحنه‌های جذاب و گوینده‌های خوش‌صداست. مخاطبان تبلیغات توجه زیادی به محتوای پیام می‌کنند و می‌خواهند در پایان تبلیغات به نتیجه‌گیری درستی برسند.

اگر تبلیغات کسل‌کننده باشد، مخاطب تحمل تماشا یا خواندن آن را نخواهد داشت. به همین دلیل یک تبلیغ خوب حاوی اطلاعات ریز و جزئی در مورد محصول است. هرگز هوش و زیرکی مخاطبتان را دست‌کم نگیرید. در دنیای امروز، افراد آنقدر باهوش هستند که تفاوت بین یک گفته درست و ادعایی کذب را به سادگی تشخیص می‌دهند.

وظیفه یک آژانس تبلیغاتی صرفاً تبلیغات نیست، بلکه در قبال صحت و سقم چیزی که معرفی می‌کند نیز مسئول است. محصول یا خدماتی را تبلیغ کنید که بتوانید در صورت لزوم از آن دفاع کنید. بهتر است ابتدا خودتان محصول پیشنهادی را آزمایش کنید تا با شناخت بیشتری روی طرح تبلیغاتی‌تان متمرکز شوید.

یک تبلیغ خوب باعث تأمل مخاطب شده و ذهن او را درگیر خود می‌کند و این هدف سوم از یک تبلیغات است. وقتی توانستید توجه مخاطب را جلب کنید، راه برای تسخیر قلب او نیز باز است.»

نظرات کاربران

sepehrmanesh
۱۴۰۲/۱۱/۱۲

خلاصه بسیار ضعیف و سطحی بود، کتاب اصلی رو پیدا نکردم.

زمان

۴۴ دقیقه

حجم

۴۰٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴۴ دقیقه

حجم

۴۰٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان