دانلود کتاب صوتی کتاب صوتی بازاریابی موفق - برایان تریسی با صدای مسعود تقی پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کتاب صوتی بازاریابی موفق - برایان تریسی اثر برایان تریسی

دانلود و خرید کتاب صوتی کتاب صوتی بازاریابی موفق - برایان تریسی

معرفی کتاب صوتی کتاب صوتی بازاریابی موفق - برایان تریسی

کتاب صوتی بازاریابی موفق نوشته برایان تریسی یکی از کتاب‌های راهنما در حوزه موفقیت است. این کتاب به شنونده کمک می‌کند خدمات‌ یا محصول بهتری به مشتریانش ارائه کند، از طریق بازاریابی به فروش بیشتری برسد و بتواند درآمد بیش‌تری داشته باشد.

درباره کتاب صوتی بازاریابی موفق

سودآوری در کسب و کار شما نتیجه خدمت‌رسانی بهتر به مشتریان است و توانایی شما در انجام این کار کلید موفقیت شماست. تمامی کسب و کارهای موفق روی جذب و حفظ مشتری تمرکز می‌کنند. بازاریابی و فروش، جذب مشتری، خدمت رسانی به مشتری و حفظ کردن مشتری، تضمین کننده موفقیت شماست و سود، نتیجه جذب و حفظ مشتری به روشی مقرون به صرفه است. برای همین وظایف اصلی مدیریت، نوآوری و بازاریابی هستند. کتاب صوتی بازاریابی موفق به شما کمک می‌کند با بهترین روش‌های بازاریابی و جذب مشتری و فروش آشنا شوید.

شنیدن کتاب صوتی بازاریابی موفق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

شنیدن کتاب صوتی بازریابی موفق برای تمام کارآفرینان و صاحبان کسب و کار مناسب است و می‌تواند راهنمای مفیدی در طول مسیر موفقیتشان باشد.

درباره برایان تریسی نویسنده کتاب صوتی بازاریابی موفق

برایان تریسی یکی از مشهورترین سخنرانان موفقیت در دنیاست، همچنین وی نویسنده ماهری در عرصه کتاب‌های خودیاری به‌شمار می‌رود که در دنیا شهرت جهانی دارد و کتاب‌هایش میلیون‌ها نسخه به فروش رفته‌اند. برایان تریسی در سال ۱۹۴۴ در خانواده ای فقیر در کانادا به دنیا آمد، پدرش شغل مشخصی نداشت و او و سه برادرش با لباس‌هایی که از خیریه تهیه شده بود، به مدرسه می‌رفتند. دلایل مختلف و مشکلات سبب شد که وی مدرسه را رها کند و مشغول کار شود. وی کارهایی همانند کارگری، شستن ظرف‌ها در هتل، شستن اتومبیل‌ها و کار در مزرعه را تجربه کرد و شاید داشتن این تجارب سبب شد تا در آینده مشاوره‌های کسب و کار برایان تریسی کامل و کاربردی باشد. تریسی از دوران جوانی اعتقاد داشت انسان به چیزی تبدیل می‌شود که به آن فکر می‌کند و به این نکته تأکید می‌کرد که میلیونرها افراد عادی هستند با این تفاوت که فقط بر روی «استقلال مالی» تمرکز دارند. تریسی در ۲۰ سالگی تصمیم گرفت دور دنیا را بگردد، بنابراین در یک شکتی مشغول به کار شد و کار در این کشتی آغاز سفر وی به دور دنیا بود که ۸ سال طول کشید و تجربیات زیادی را برای وی به ارمغان آورد که وی را در مسیر مشاوره های خود در زمینه کسب‌وکار و موفقیت کمک کرد.

برایان تریسی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت برایان تریسی اینترنشنال است که این شرکت به ارائه خدمات مشاوره‌ای در زمینه رهبری، فروش، اعتماد به نفس، هدف‌گذاری، راهبرد، خلاقیت و روان‌شناسی موفقیت می‌پردازد. وی در حال حاضر به طور گسترده به سراسر دنیا برای سخنرانی سفر می‌کند.

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

رضا
۱۳۹۸/۱۰/۱۵

گویندگی افتضاااااح بود واقعا!!!

کاربر ۱۸۷۷۷۷۹
۱۳۹۹/۰۲/۰۵

گوینده خیلی سریع حرف میزنه.

امید سلطانی
۱۳۹۹/۰۴/۰۹

بگید یکم تند حرف بزنه عقب نیفته

Nazanin
۱۴۰۱/۰۸/۱۱

کتاب خوبیه؛ ولی گویندگی افتضاحی داره ،اینقدر تند میخونه انگار یکی داره دنبالش میکنه‌

ali keyvan
۱۴۰۱/۰۸/۰۲

مفید و مختصر کاربردی و راحت

زمان

۵۳ دقیقه

حجم

۴۹٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵۳ دقیقه

حجم

۴۹٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان