دانلود کتاب صوتی راز سایه با صدای حمیده کریمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی راز سایه اثر دبی فورد

دانلود و خرید کتاب صوتی راز سایه

نویسنده:دبی فورد
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۸از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی راز سایه

کتاب صوتی «راز سایه» نوشتهٔ دبی فورد با ترجمهٔ الهام شریف و گویندگی حمیده کریمی در انتشارات ماه آوا چاپ شده است. دبی فورد در این کتاب نشان می‌دهد چطور مخرب‌ترین افکار ما می‌توانند نقطه عطفی برای موفقیت و یک زندگی آرمانی باشند. او با رهنمودها و نظرات مسحورکننده‌اش به ما می‌گوید که چگونه باید به خود فراموش شده‌مان برگردیم. راز سایه زندگی خود را کشف کنیم و استعدادهای نهفته خود را شکوفا کنیم.

درباره کتاب راز سایه

دبی‌ فورد در این کتاب با شیوه‌ مجاب‌کنندگی خاص خودش رویکرد ما را به زندگی تغییر می‌دهد و ابزار و فرایندهایی در اختیارمان می‌گذارد تا بتوانیم از محدودیت‌های اطرافمان رها شویم. این مطالب، راه ضرورت رویارویی با سایه را در گام برداشتن به قلمروی ناآشنای آن نشان می‌دهد؛ جایی که باید از حیطهٔ امن آشنا بیرون برویم و دانسته‌های سره را که از ناسره تشخیص داده‌ایم، زندگی کنیم. همچنین این کتاب می‌تواند در کنار مشاوره‌های درمانی روان‌شناسی، مفید باشد. از سوی دیگر، برای آدم‌هایی که از این در و آن در زدن خسته شده‌اند، شنیدن این مطالب می‌تواند راهگشا باشد. جنبهٔ دیگر سودمندی کتاب، کمک به کسانی‌ است که در دام اعتیادهای گوناگون فروافتاده‌اند و اکنون نیاز به پذیرش مجموعهٔ ویژگی‌های خود دارند تا راه را به روی تغییرات بنیادین بگشایند.

آن‌چه دبی‌ فورد در این کتاب مطرح می‌کند ایده داستان زندگی است. او در این کتاب می‌گوید همه ما در زندگی داستانی برای خود می‌سازیم تا خود و توانایی‌ها و موهبت‌هایمان را زیر این داستان مخفی کنیم. داستانی که خودمان هم آن را باور می‌کنیم و پس از گذشت مدتی به تدریج خود واقعی‌مان را از یاد می‌بریم و نقش جدیدی را که برای خود خلق کرده‌ایم را اجرا می‌کنیم. نور، عشق، عظمت و زیبایی ما در میان برگ‌های داستانمان گم می‌شود و فراموش می‌کنیم که روزی رازی داشته‌ایم. از آن لحظه است که احساس گم‌شدگی و جداافتادگی می‌کنیم و برای بازگشت به خود حقیقی‌مان رنج می کشیم.

درباره دبی فورد

دبی فورد نویسنده کتاب‌های روانشناسی و سخنران انگیزشی است. دبی فورد، نویسنده‌ای‌ است که نامش در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز جا گرفته است. کتاب‌های او به بیست و شش زبان ترجمه شده‌اند و در دانشگاه‌ها و دیگر مراکز یادگیری و روشن‌نگری در سراسر جهان به کار می‌روند.

کتاب راز سایه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه ما خودی داریم که زیر لایه‌هایی از نقاب‌های گوناگون پنهان شده، به کسانی که مایل هستند با تصاویر زیر نقاب خودشان بیشتر آشنا شوند، این کتاب را  پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب راز سایه

داستان، روایت داستان و سایه

داستان ما نتایجی هم برایمان دارد. اگرچه برای ما محدودیت‌هایی می‌آورد، اما از طرف دیگر کمکمان می‌کند در این دنیا تعریفی از خود داشته باشیم تا احساس نکنیم کاملاً گم شده‌ایم. زندگی کردن درون داستانی که برای خود ساخته‌ایم مانند زندگی کردن درون یک حباب شیشه‌ای است. این حباب نازک هم ما را محصور کرده است و هم از ما محافظت می‌کند. درحالی‌که می‌توانیم دنیای بیرون را ببینیم، اما به گمان اینکه جای امنی داریم، فکر می‌کنیم هر کاری کنیم و هر چه بگوییم، فراتر از آن نخواهیم رفت. داستان ما مرزهای مشخصی میان ما، دیگران و دنیا کشیده است؛ توانایی‌های ما را محدود کرده است و فرصت‌هایمان ما را از ما ربوده است.

در حقیقت داستان ما درحالی‌که سخت تلاش می‌کنیم خود را به عنوان جزئی از این دنیا ثابت کنیم، ما را از آن دورتر می‌کند؛ انرژی حیات را از ما می‌گیرد؛ ما را خسته و درمانده و ناامید رها می‌کند. این داستان سرنوشت ما را پیش‌بینی و تعیین می‌کند. وقتی فقط درون داستان ساختگی خود زندگی می‌کنیم، همواره اسیر رفتارهای مخرب و افکار فرساینده هستیم.

داستان زندگی ما نیز مانند همه داستان‌های خوب پیام و مضمونی دارد که ما در طول زندگی‌مان بارها و بارها آن را تکرار می‌کنیم، اما خود از آن غافلیم. این مضمون ویژه را می‌توانیم با کنکاش زندگی خویش و دستاوردهایی که داشته‌ایم کشف کنیم. این دستاوردها و این نتایج وجود ما را شکل می‌دهند و شخصیت ما را می‌سازند. نتایجی که در زندگی گرفته‌ایم، باورهای سایه ما شده‌اند؛ باورهای ناخودآگاهی که افکار، کلام و رفتار ما را کنترل می‌کنند. باورهایی که محدودیت‌های ما را تعیین می‌کنند. آن‌ها به ما می‌گویند تا چه اندازه سزاوار عشق، خوشبختی و موفقیت هستیم. این باورها جریان افکار ما را شکل می‌دهند و محدودیت‌های شخصی ما را تعریف می‌کنند. باورهای سایه ما با حقیقت جلوه دادنِ خودشان مانع از ابراز وجود ما می‌شوند و رؤیاهایمان را سرکوب می‌کنند. اما، آنچه باید درک کنیم این است که باورهای سایه ما در خود حقیقتی دارند که برای گذشتن از محدودیت‌های خویش بیش از هر چیز به آن نیاز داریم. آن‌ها به ما انگیزه تغییر می‌دهند، ما را وادار می‌کنند تا به نقطه مقابل آنچه سال‌ها به خود گفته‌ایم، تبدیل شویم. این باورها کاری می‌کنند تا به خود ثابت کنیم دوست‌داشتنی، باارزش و مهم هستیم. اما اگر این باورهای سایه مورد توجه قرار نگیرند، ما را نابود می‌کنند، با پیام‌های منفی زندگی‌مان را محدود و فرصت‌هایمان را می‌ربایند و در نهایت آنچه را بیش از همه می‌خواهیم از ما می‌گیرند.

معرفی نویسنده
عکس دبی فورد
دبی فورد
آمریکایی | تولد ۱۹۵۵ - درگذشت ۲۰۱۵

دبی فورد، نویسنده‌ی آمریکایی در حوزه‌ی کمک به خویشتن است که آثارش از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمریکا محسوب می‌شوند. کتاب‌های فورد به بیش از ۲۰ زبان ترجمه شده‌اند. او همواره مردم را تشویق می‌کرد تا به جای دنبال کردن کمال، عیوب خود را بپذیرند. فورد ابایی از اینکه بگوید زمانی به مواد مخدر اعتیاد داشته است، نداشت و اغلب در کتاب‌هایش به مبارزه‌ی خود با سوء مصرف مواد مخدر اشاره می‌کرد که به دلایلی از جمله طلاق والدینش و احساس کافی نبودن، شدت گرفته بود.

بهشت رابطه؛ در جستجوی دیگریِ معجزه‌گر
مرتضی نظری
موضوع اصلی چیست؟
جیمز هالیس
چرا آدم‌های خوب کارهای بد می‌کنند
دبی فورد
سفر زندگی
جیمز هالیس
ازدواج رنج مقدس؛ تحلیل ریشه‌ای اختلافات و راهکارهای کسب احساس رضایت در زندگی زناشویی
داریل شارپ
شهامت؛ مؤثرترین و کاربردی‌ترین راهکارهای افزایش عزت نفس (دبی فورد ۷)
دبی فورد
پاکسازی آگاهی در ۲۱ روز
دبی فورد
سوال‌های درست
دبی فورد
وجود مقدس شما
دبی فورد
بازتاب سایه
دیباک چوپرا
اثر سایه؛ کتابی برای برافروختن قدرت نهفته‌ی درون
دبی فورد
جدایی معنوی: چگونه درد جدایی را به درمان تبدیل کنیم
دبی فورد
احساس خوب باهم بودن، راز بازسازی روابط تیره
دیوید دی. برنز
راز سایه: توان سرزندگی با تعبیری نو از داستان زندگی
دبی فورد
نگران نباش! زندگی کن…
دیل کارنگی
شفای رابطه دختر با مادر
اولین سیلتن بازوف
آسمان پرستاره‌ی وجود
دبی فورد
محدودیت صفر، آیین بخشش
اولریک امیل دوپری
زنانگی از دست رفته و چگونگی احیای آن
رابرت الکس جانسون
التیام روح زن
جویس مایر

نظرات کاربران

کاربر 3797328
۱۴۰۰/۱۰/۱۱

کتابی فوق العاده است

کاربر ۲۴۴۵۸۲۷
۱۴۰۰/۱۲/۱۳

با تشکر از صدای بسیار عالی خانم حمیده کریمی با اینکه کتابش ترجمه بود ولی انتقال مفاهیمش با توجه به ترجمه روان و گویش خوبش، به خوبی نظرات گوینده رو انتقال داد، کتاب بحثی است راجب بدست آوردن اعتمادبنفس و مواجهه

- بیشتر

زمان

۷ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۴۰۳٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۴۰۳٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۴,۶۰۰
تومان