دانلود و خرید کتاب موضوع اصلی چیست؟ جیمز هالیس ترجمه ناهید سپهرپور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب موضوع اصلی چیست؟ اثر جیمز هالیس

کتاب موضوع اصلی چیست؟

معرفی کتاب موضوع اصلی چیست؟

کتاب موضوع اصلی چیست؟، خوشبختی کنونی خواننده را در هم می‌ریزد و زندگی هیجان انگیزی را پیش روی او قرار می‌دهد. این کتاب اثری است از جیمز هالیس که با ترجمه ناهید سپهرپور، به فترسی منتشر شده است.


درباره کتاب موضوع اصلی چیست؟

جیمز هالیس کتابی را برای زندگی به سبکی آگاهانه‌تر نوشته است که اکنون با عنوان موضوع اصلی چیست؟، پیش روی شما قرار دارد. هالیس در این کتاب قصد ندارد فهرست معمول‌ مهم‌ترین ارکان زندگی همچون خانواده، عشق، دوستان، کار خوب و .... را بیان کند. بلکه از ما می‌خواهد به ارتباط با خودمان اندیشمندانه‌تر بنگریم. او هفت موضوع را مورد بحث قرار داده می‌دهد که عبارتند از: نخست آنکه زندگی مجموعه‌ای از دستاوردها و خسران‌هاست. باید بپذیریم هر آنچه به دست می‌آید، از دست هم می‌رود؛ بازیابی اقتدار شخصی به‌منظور راهبری و بازسازی نیمه دوم زندگی، امری حیاتی است؛ موقعیت‌های همچون عشق، شفقت و صمیمیت با دیگران با ریسک همراه هستند و ما نمی‌توانیم از این ریسک اجتناب کنیم؛ همه ما در برابر زندگی احساس شرم می‌کنیم؛ اما باید به یاد بیاوریم که درحقیقت همه ما نزد خدا پذیرفته شده هستیم؛ تعادل روانی خود را حفظ کنیم؛ باید بپذیرید هرچند همواره نیت خوبی داشته باشید، بالاخره دیر یا زود با در و رنج مواجه خواهید شد و درنهایت اینکه تا حدی از حس شوخ طبعی برخوردار باشید.

جیمز هالیس اعتقاد دارد انسان مدرن به دلیل از بین رفتن پیوندهای ارتباطی اسطوره‌ای، به سمت و سوی خویش گرایش دارد، احترام گذاشتن به تفکر فردی و بازیابی اقتدار شخصی به‌منظور یافتن راهی خلاقانه برای کشف راز و رمز عصر در این شرایط، ضروری است. بنابراین او در تالیف این کتاب تلاش کرده تا فکر خواننده را به تحرک درآورد و جهت‌های فکری، اولویت‌ها و ارزش‌های او را تغییر دهد.

جملاتی از کتاب موضوع اصلی چیست؟

سـاعت سـه صبـح چیـزی شـما را بیـدار می کنـد- در خـواب چهـرۀ فرامـوش شـده ای بـر شـما ظاهـر می شـود، دلهره ای آشـنا چرتتـان را بـر هـم می زنـد و رنجـی روحتـان را برآشـفته می کند. یـا حیـن رانندگـی در بزرگـراه، و تعجیـل بـرای رسـیدن بـه خانه، لحظـه ای از گذشـته از اعمـاق ذهنتـان وارد خـودآگاه می شـود، و متعجـب می شـوید کـه چـرا همیـن حـالا در ذهنتان تداعی شـد، آن هـم در ایـن مـکان بـه کلـی متفـاوت. فرزنـد یـا نـوۀ خـود را می بینیـد، و لحظـه ای مشـابه را بـه خاطـر می آوریـد، و تعجـب می کنیـد کـه در کجـای ذهنتـان گـم شـده بـود، و حـالا چطـور شـد کـه همیـن جـا بایـد آن را به خاطـر بیاوریـد. با خودتـان فکر می کنیـد چگونـه تبدیل به کسـی شـدید کـه هم اکنون هسـتید. چطـور شـد کـه بـا همسـرتان ازدواج کردیـد؟ چگونـه اسـت کـه آن تردیدهـای آشـنا، رفتارهـای خـود تخریبـی و پیامدهـای قابل پیش بینـی هنـوز زمـام اختیـار انتخاب هایتـان را به دسـت دارند؟

چـه کسـی مشـغول نوشـتن زندگینامـۀ شماسـت که هنـوز کامل نیسـت- شـما، کسـی دیگر، یا نیروهایی اهریمنی؟ چطور شـد که متفـاوت از نقطۀ آغاز این سـفر ً بـه اینجا رسـیدید، بـه جایی کاما و چطـور می توانیـد در میـان انبـوه انتخاب هایی که بنـا به ضرورت صـورت دادیـد، بـه همـان جایـی کـه راه را گـم کردیـد بازگردید؟ همـه مـا با شـیون و نالـه به ایـن جهان پرتاب شـدیم، مـا از جایی بودیم- خانه مان، آرامش و آسـایش، اخراج شـدیم و عازم ً کـه قبـا سـفری پرمخاطره هسـتیم که پایانی جز خاموشـی ندارد.

برای مطالعه‌ی جمله‌های بیشتری از کتاب موضوع اصلی چیست؟، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.

فهرست مطالب کتاب موضوع اصلی چیست؟

• فصل یک: شوک و ترس: عدم سیطرۀ ترس بر زندگی

• فصل دو :حفظ ظواهر: یادگیری تحمل ابهامات

• فصل سه: گرسنگی در دل فراوانی : توجه به تغذیۀ روح

• فصل چهار: احترام به قدرت اروس

• فصل پنج :گام نهادن در بزرگی

• فصل شش: انتخاب ریسک رشد بر امنیت خواهی

• فصل هفت: زندگی کردن با فعل‌ها نه با اسم‌ها

• فصل هشت: یافتن جادۀ خلاقیت، دنبال کردن آن

• فصل نه: افتادن در چنگال بحران‌های روحی

• فصل ده: نوشتن داستان زندگی مان

• فصل یازده :عشق به تقدیر: جنگیدن با تقدیر ....

• فصل دوازده :کامل تر زندگی کردن در سایۀ میرای

• فصل سیزده: سرانجام پذیرفتن این که خانۀ ما .....

معرفی نویسنده
جیمز هالیس

درباره نویسنده جیمز هالیس

جیمز هالیس روان‌شناس، نویسنده و روانکاو است که سال‌ها بر روی آثار یونگ تحقیق می‌کند. هالیس چندین کتاب بر اساس بینش‌های شخصی در روان‌شناسی تحلیلی یونگ نوشته که خوانندگان زیادی را به خود جذب کردند.

نظرات کاربران

امیر عباس پور
۱۳۹۸/۰۹/۰۵

گرونه

آتیلا
۱۳۹۸/۰۸/۳۰

فایل pdf 25000!

ممد
۱۳۹۸/۰۹/۰۱

کتاب خیلی خوبیه فقط pdf !!!!

حسین
۱۳۹۹/۰۳/۲۹

کتاب فوق‌العاده ای هستش ،هربار که میخونمش درک کتاب و مطالبش عمیق‌تر و بیشتر میشه،

Zohreh
۱۴۰۱/۰۸/۳۰

کتاب جالبی است ولی اگر نسخه epub آن در دسترس قرار بگیرد قطعا خوانندگان بیش‌تری این کتاب را مطالعه می‌کنند. هدف کتاب بیان این نکته بود که ما در طول سفر زندگی با درد و رنج‌هایی روبرو می‌شویم که باعث

- بیشتر
احسان
۱۴۰۱/۱۰/۱۴

هالیس حرف نداره و از خوندنش لذت بردم

lady_lawyer
۱۳۹۹/۰۱/۱۲

سلام . چرا بعد از بروز شدن ورژن جدید اپ طاقچه این کتاب واتر مارک قرمز رنگی از یک سایت به شکل نا مرتب توی سر برگ همه ی صفحات داره ؟؟ این باعث عدم تمرکز توی خوندن میشه .

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

قیمت:
۸۴,۴۸۰
تومان