دانلود و خرید کتاب راز سایه دبی فورد ترجمه الهام شریف
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب راز سایه

راز سایه کتابی از دبی فورد است. او در این کتاب نشان می‌دهد چطور مخرب‌ترین افکار ما می‌توانند نقطه عطفی برای موفقیت و یک زندگی آرمانی باشند.

دبی‌ فورد در این کتاب با شیوه‌ مجاب‌کنندگی خاص خودش رویکرد مار را به زندگی تغییر می‌دهد و ابرار و فرایندهایی در اختیارمان می‌گذارد تا بتوانیم از محدودیت‌های اطرافمان رها شویم.

آن‌چه دبی‌ فورد در این کتاب مطرح می‌کند ایده داستان زندگی است. او در این کتاب می‌گوید همه ما در زندگی داستانی برای خود می‌سازیم تا خود و توانایی‌ها و موهبت‌هایمان را زیر این داستان مخفی کنیم. داستانی که خودمان هم آن را باور می‌کنیم و پس از گذشت مدتی به تدریج خود واقعی‌مان را از یاد می‌بریم و نقش جدیدی را که برای خود خلق کرده‌ایم را اجرا می‌کنیم.

نور، عشق، عظمت و زیبایی ما در میان برگ‌های داستانمان گم می‌شود و فراموش می‌کنیم که روزی رازی داشته‌ایم. از ان لحظه است که احساس گم‌شدگی و جداافتادگی می‌کنیم و برای بازگشت به خود حقیقی‌مان رنج می کشیم.

دبی فورد در این کتاب با رهنمودها و نظرات جالب و مسحورکننده به شما می‌گوید که چگونه باید به آن خود فراموش شده برگردید و دیگر به داستان زندگی خود نچسبید. راز در سایه زندگی خود را کشف کنید و استعدادهای نهفته خود را شکوفا کنید.

با دبی‌فورد در این اکتشاف معنوی همراه شوید.

خواندن کتاب راز سایه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

همه ما خودی داریم که زیر لایه‌هایی از نقاب‌های گوناگون پنهان شده، خودی که فراموش شده و دارد زیر این لایه‌ها خاک می‌خورد و هدر می‌رود پس خواندن این کتاب را به همه کاربران خوب طاقچه پیشنهاد می‌کنیم.

درباره دبی فورد

دبی فورد نویسنده کتاب‌های روانشناسی و سخنران انگیزشی است. دبی فورد، نویسنده‌ای‌ست که نامش در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز جا گرفته است. کتاب‌های او به بیست و شش زبان ترجمه شده‌اند و در دانشگاه‌ها و دیگر مراکز یادگیری و روشن‌نگری در سراسر جهان به کار می‌روند.

جملاتی از کتاب راز سایه

یک نیاز عمیق ما را بر آن می‌دارد که داستان‌هایمان را درست کنیم. ما در اعماق وجودمان می‌خواهیم به کمال طبیعی خود بازگردیم، به جایی که به وسعت جهان است نه کوچکی نمایشنامه شخصی خودمان! ما در تلاش برای یافتن شهر آرمانی و سرزمین سعادت و آرامش، رابطه‌هایی برقرار می‌کنیم، کسب و کارهایی به راه می‌اندازیم و در مراسم مختلف شرکت می‌کنیم. ما برای رسیدن به فضیلت صدها ساعت صرف کتاب خواندن، مطالعه و اندوختن دانش می‌کنیم. اما وقتی به جایی نمی‌رسیم، باز از پا نمی‌افتیم و به جست‌وجو ادامه می‌دهیم. در عمق وجود خود می‌دانیم که کمال دست‌یافتنی است زیرا اگر به راستی فکر می‌کردیم رسیدن به آن محال است این همه وقت و عمر خود را صرف یافتن کمال نمی‌کردیم و در عوض به داستان تکراری خود که خیلی خوب می‌شناسیم، تن می‌دادیم. اما اغلب ما به این داستان تن نمی‌دهیم. این تمایل عمیق به دانستن حقیقت ما را بر آن می‌دارد که راه خود را بیابیم و آن‌قدر جست‌وجو کنیم تا روزی از دنیای کوچک خود بیرون بیاییم و به وسعت جهانی بی‌انتها چشم بگشاییم.

معرفی نویسنده
عکس دبی فورد
دبی فورد
آمریکایی | تولد ۱۹۵۵ - درگذشت ۲۰۱۵

دبی فورد، نویسنده‌ی آمریکایی در حوزه‌ی کمک به خویشتن است که آثارش از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمریکا محسوب می‌شوند. کتاب‌های فورد به بیش از ۲۰ زبان ترجمه شده‌اند. او همواره مردم را تشویق می‌کرد تا به جای دنبال کردن کمال، عیوب خود را بپذیرند. فورد ابایی از اینکه بگوید زمانی به مواد مخدر اعتیاد داشته است، نداشت و اغلب در کتاب‌هایش به مبارزه‌ی خود با سوء مصرف مواد مخدر اشاره می‌کرد که به دلایلی از جمله طلاق والدینش و احساس کافی نبودن، شدت گرفته بود.

نظرات کاربران

ققنوس
۱۳۹۹/۰۱/۰۷

کتاب خوبیه. اما باید قبلش به مباحث سایه آشنایی داشته باشبد وگرنه کمی سنگینه. قبلش کتاب نیمه تاریک جویندگان نور رو از همین مترجم بخونید. کتاب فوق العاده ایه

ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
۱۴۰۰/۰۹/۱۴

سایۀ هر جسمی ناشی از تابش نور بر آن جسم پدیدار می‌شود؛ حال آنکه سایۀ درونی انسان، در واقع، ناشی از تابش نور گوهر وجودی انسان بر روح اوست. این سایه شکل واقعی آدم‌ها را نشان می‌دهد و بسیاری از

- بیشتر
me
۱۳۹۹/۰۹/۰۹

خیلی خیلی توصیه می کنم، خود شناسی و تاثیر اون توی زندگی جادویی هستش، تمرین هایی که نویسنده می گه انجام بدی جذابه و واقعا کمک می کنه. خلاصه که حتما بخونین👌

عشق کتاااااب
۱۳۹۹/۰۵/۱۲

من از یه انتشارات دیگه خوندم نسخه ی چاپیشو بهتریت و تاثیر گذار ترین خانم دبی فورد رو خدا بیامرزه چشمامو باز کرد

کاربر ۴۱۴۶۲۵۶
۱۴۰۱/۱۲/۰۱

واقعا این کتاب خیلی خیلی مفید است و این کتاب ارزش خوندن داره واقعاً تأثیر گذارده

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۵)
قتی به خداوند فکر می‌کنی، در حال اندیشیدن به مشکلات خود نیستی».
کاربر ۲۱۹۴۷۹۰
از آن زمان تا ده سال بعد به مطالعه داستان زندگی خودم و دیگران پرداختم. در طول این سفر سه درس بسیار مهم را آموختم: نخست، اینکه ما داستان زندگی‌مان را در تلاش برای اینکه کسی یا چیزی بشویم، خلق می‌کنیم. دوم، اینکه داستان زندگی ما کلید هدف نهایی ما و تحقق آن را در دست دارد و سوم، اینکه پنهان در پشت سایه این داستان رازی بسیار مهم نهفته است که وقتی سرّ این راز سر به مهر را دریابیم، اوج شکوه انسانیت خویش را درمی‌یابیم.
zahra charsooghi
داستان آن‌ها فقط یک قصه بود. این داستان ساختگی که با دقت و ظرافت تکرارش می‌کردند نقابی بود بر چهره داستان حقیقی زندگی آن‌ها!
shahabclick
پذیرش ژرف‌ترین ابعاد وجود خود و ارزانی داشتن آن به جهان، بزرگ‌ترین ضیافت روح ماست.
سیندخت نصرتی
مقاومت، دشمن آرامش درونی و سرانجام شادی است که همه ما در طلبش هستیم. مقاومت همان دلیلی است که سال‌ها در یک وضعیت می‌مانیم. مقاومت در برابر تغییر شرایطی که در آن هستیم دلیل رفتارهای تکراری ماست. مقاومت در برابر حقیقت انرژی حیات را از ما می‌رباید و مانع از جریان طبیعی رشد و تحول ما می‌شود.
کاربر ۱۱۶۳۶۳۹

حجم

۱۹۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

حجم

۱۹۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان