دانلود کتاب صوتی راز سایه با صدای سمیرا جواهریان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی راز سایه

کتاب صوتی راز سایه یا توان سرزندگی با تعبیری نو از داستان زندگی نوشتهٔ دبی فورد است که با ترجمهٔ فرناز فرود و گویندگی سمیرا جواهریان در انتشارات کلک آزادگان به چاپ رسیده است.

درباره کتاب راز سایه

 این مطالب، راه ضرورت رویارویی با سایه را در گام برداشتن به قلمروی ناآشنای آن نشان می‌دهد؛ جایی که باید از حیطهٔ امن آشنا بیرون برویم و دانسته‌های سره را که از ناسره تشخیص داده‌ایم، زندگی کنیم. همچنین این کتاب می‌تواند در کنار مشاوره‌های درمانی روان‌شناسی، مفید باشد. از سوی دیگر، برای آدم‌هایی که از این در و آن در زدن خسته شده‌اند، شنیدن این مطالب می‌تواند راهگشا باشد. جنبهٔ دیگر سودمندی کتاب، کمک به کسانی‌ست که در دام اعتیادهای گوناگون فروافتاده‌اند و اکنون نیاز به پذیرش مجموعهٔ ویژگی‌های خود دارند تا راه را به روی تغییرات بنیادین بگشایند.

این کتاب شنیداری از ویژگی‌هایی منحصر به فرد برخوردار است که برخی از آن‌ها عبارتند از:

 ۱) خوانش درست واژه‌ها و جمله‌ها مطابق کتاب نوشتاری

 ۲) لحن صحیح، بدون القای معنا یا برداشت خاص به مخاطب

 ۳) صدابرداری حرفه‌ای و کیفیت مطلوب

۴) بسته‌بندی ویژه و منحصر به فرد

 ۵) مطابقت کامل با نسخۀ شنیداری به زبان اصلی

کتاب راز سایه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

گوش دادن به این کتاب برای همۀ کسانی که مبتلا به بیماری «دانستگی» هستند و هر چه بیش‌تر در پی انباشتن «دانش»، بدون عمل کردن به آن سرگردانند، پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب راز سایه

دبی فورد در کتاب راز سایه، با شرح مفاهیم کلیدی مانند داستان زندگی، سایه، رسالت شخصی، پذیرش زندگی و مفاهیمی مانند این‌ها شنونده را با دنیایی نو آشنا می‌کند. او یکایک این موضوعات را با هنرمندی یک نگارگر در چارچوب یک بخش مجزا به تصویر می‌کشد و سپس با تداوم موضوعات در بخش‌های آتی، ارتباط این مفاهیم را در ذهن شنونده روشن می‌سازد. او همانند همهٔ کتاب‌های خود از طریق وصف فراز و فرود زندگی خود، شما را به خلوت خانوادگی‌اش فرامی‌خواند تا با همهٔ وجود درک کنید که این مطالب از روشنفکری محض یا از شعارزدگی صرف مایه نمی‌گیرند، بلکه از جان انسانی برمی‌خیزند که بارها تا ژرفای تباهی درغلتیده و دیگربار به پا خاسته است. سپس با صمیمیتی که از این طریق پی‌ریزی می‌کند، شما را گام به گام به خلوتکدهٔ زندگی مراجعین خود می‌برد تا شاهد اشتباهات مشابه و مکرر آدمی‌زاد شوید و با آموختن از تجارب پربهای آن‌ها یاد بگیرید برای درس‌گیری از زندگی نیازی نیست خارزار سراسر درد و رنج معمول انسان‌ها را سینه‌خیز و با تن و روانی زخمی بپیمایید، بلکه می‌توانید بر فراز این مسیر خونبار بال بگشایید و شادمانه پذیرای مواهب و هدایای زندگی باشید. انبان نگارنده سرشار از این تجارب انسانی‌ست، چرا که او، خود جادهٔ جانگداز دشواری‌ها را طی کرده و بیش از بیست سال راهنما و همراه دردمندانی بوده است که دیگر نمی‌خواستند به این طریق زندگی کنند و خواهان آن بودند که بیشینهٔ توان خدادای خود را در پهنهٔ هستی آشکار نمایند. بر همین مبناست که دبی «گام‌های درمان» را در پایان هر یک از بخش‌های دهگانه پیشنهاد می‌کند. در اینجاست که مرهم بهبودی‌بخش از روشنای آگاهی جاری می‌شود و می‌توانیم بنا بر گنجایش جان، پیمانهٔ وجود و شور و شوق خود از آن بهره بگیریم. شیوهٔ دبی فورد در نگارش کتاب، طبق روال متعارف او اندرزگونه و بر مبنای صدور احکام قطعی و خشک نیست، بلکه مانند یک درددل صمیمانه و صادقانه رسا و دلنواز است. به همین دلیل، «گام‌های درمان» او می‌تواند برای شنوندهٔ آگاه و پیگیر، شفابخش و تأثیرگذار باشد. هم از این روست که پرسش‌هایی که در این فرایند مطرح می‌کند، با همهٔ کارایی و برایی، انسان را برمی‌انگیزد تا با راستی وجودش پاسخ‌گو باشد و از پرده‌برداری از سایه‌های درون خود نهراسد. در پی «گام‌های درمان»، دبی عبارتی برای اندیشیدن به ما هدیه می‌دهد تا طی یک تا دو هفته آن را مزه‌مزه کنیم، بر آن متمرکز شویم و معنایش را به درستی هضم کنیم.

معرفی نویسنده
عکس دبی فورد
دبی فورد
آمریکایی | تولد ۱۹۵۵ - درگذشت ۲۰۱۵

دبی فورد، نویسنده‌ی آمریکایی در حوزه‌ی کمک به خویشتن است که آثارش از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمریکا محسوب می‌شوند. کتاب‌های فورد به بیش از ۲۰ زبان ترجمه شده‌اند. او همواره مردم را تشویق می‌کرد تا به جای دنبال کردن کمال، عیوب خود را بپذیرند. فورد ابایی از اینکه بگوید زمانی به مواد مخدر اعتیاد داشته است، نداشت و اغلب در کتاب‌هایش به مبارزه‌ی خود با سوء مصرف مواد مخدر اشاره می‌کرد که به دلایلی از جمله طلاق والدینش و احساس کافی نبودن، شدت گرفته بود.

نظرات کاربران

کاربر ۲۶۸۵۶۴۰
۱۴۰۰/۰۹/۱۲

دبی فورد کلا عشقه و فرناز فرود عشق تر... من عاشق کتاباشم مخصوصا صوتی حیفه روزها و ساعت هامون ک بدون کسب آگاهی بگذره

iMajid
۱۴۰۰/۰۹/۰۹

چقدر خوشحال شدم که نسخهٔ صوتی این کتاب رو هم کلک آزادگان منتشر کرد. چند دقیقه از کتاب رو گوش دادم. عاااااااااالی مرسی از کلک آزادگان و طاقچه

Majid
۱۴۰۰/۰۹/۰۸

بعد از نیمهٔ تاریک وجود، احتمالاً این کتاب بهترین کتاب دبی فورده و با ترجمهٔ خانم فرود و خوانش خانم جواهریان به شدت توصیه می‌شه.

کاربر ۱۴۴۰۲۴۴
۱۴۰۱/۱۱/۲۲

بسیار خوب بود مخصوصا ترجمه روان این کتاب به شناخت ما نسبت به خود کمک میکند.

ماهان1397
۱۴۰۰/۱۱/۰۱

خیلی پیچیده و گیج کننده بود اصلا نمیشه جمع بندی کرد کتاب رو ولی کویندگی عالی بود

زمان

۶ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۵۶۰٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۶ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۵۶۰٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان