دانلود کتاب صوتی دریاهای کهکشان های دیگر با صدای بهرام سروری‌نژاد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دریاهای کهکشان های دیگر اثر مجموعه نويسندگان

دانلود و خرید کتاب صوتی دریاهای کهکشان های دیگر

معرفی کتاب صوتی دریاهای کهکشان های دیگر

کتاب صوتی «دریاهای کهکشان‌های دیگر» از مجموعه نويسندگان با ترجمهٔ محمد‌سعید نبوی و گویندگی بهرام سروری‌نژاد و صدرالدین شجره در واوخوان چاپ شده است. داستان‌های کوتاه این کتاب دست‌چینی است از چند کتاب، ماه‌نامه‌ی ادبی و مجله که از چند زبان اروپایی و نویسندگان مختلف ترجمه شده است، برخی طنز فلسفی و بعضی طنز اجتماعی هستند. 

درباره کتاب دریاهای کهکشان‌های دیگر

این کتاب مجموعه‌ای است از داستان‌های کوتاه با موضوع طنز فلسفی و اجتماعی. گردآوری این داستان‌ها از نویسندگان مختلف است و بیوگرافی مختصری از آن‌ها نیز در کتاب وجود دارد. عنوان داستان‌ها عبارتند از:

«اعصاب خرد کن»، «انگشت»، «عصر دیگران»، «گالش»، «قمر در عقرب»، «دریاهای کهکشان‌های دیگر»، «ملاقات»، «آقای ایکس» و ... . داستان «دریاهای کهکشان‌های دیگر»

طنز کشورها به خوبی تصویرگر چگونگی یا طرز برخورد آن‌ها با مسائل اجتماعی است و خواننده‌ی داستان‌ها شباهت‌ها و اختلافات‌های فرهنگی را می‌تواند از آن‌ها به خوبی دریابد. لبخندهای او میزان این اختلاف‌هاست.

کتاب دریاهای کهکشان‌های دیگر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به مطالعهٔ داستان کوتاه پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب دریاهای کهکشان‌های دیگر

یک روز کسی درِ منزل آقای کوالسکی پیر را زد. ضربه‌هایی محکم و تقریباً منظم. رنگ پیرزن پرید ولی تکان نخورد. شوهرش رفته بود گشتی بزند. او می‌ترسید از اینکه با یک راهزن یا دزدی ولگرد مواجه شود. با این حال، زمانی که صدای آشنای کارمند شهرداری را شنید، تصمیم گرفت در را باز کند. او لباس یونیفورم با دکمه‌های نقره‌ای رنگ و یک کلاه کاسکت گرد داشت. در مقابل ترس زن، او لبخند زد و با موقرترین جملات اعلام کرد: «آآآ، شما فردا ساعت ده صبح تشریف بیارید شهرداری. می‌خوان مدالی به شما به مناسبت پنجاه سال زندگی نمونه بدن. بفرمایید، این هم پاکت و دعوتنامه.» سپس، با مودبانه‌ترین شکلی گفت: «شخصاً هم به شما تبریک می‌گم.» سلامی نظامی داد و رفت پی کارش.

زمانی که شوهرش از گشت برگشت، پیرزن لپش را کشید و با لبخند گفت: «من از شهرداری نامه دریافت کردم. ما برنده‌ی مدال زندگی زناشویی شدیم. ما رو فردا صبح دعوت کردن به شهرداری!»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵ ساعت و ۸ دقیقه

حجم

۲۸۲٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۸ دقیقه

حجم

۲۸۲٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۸,۵۰۰
تومان