دانلود کتاب صوتی کتاب یا سیگار با صدای نیما رئیسی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کتاب یا سیگار اثر جورج اورول

دانلود و خرید کتاب صوتی کتاب یا سیگار

نویسنده:جورج اورول
گوینده:نیما رئیسی
انتشارات:رادیو گوشه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۹از ۲۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی کتاب یا سیگار

کتاب صوتی کتاب یا سیگار نوشته نویسنده مشهور کتاب قلعه حیوانات، جورج اورول است که با ترجمه سپیده اشرفی و صدای گرم نیما رئیسی منتشر شده است. این کتاب مجموعه‌ای از مقاله‌های جورج اورول است.

درباره کتاب کتاب یا سیگار

کتاب کتاب یا سیگار هفت مقاله جذاب از جرج اورول است. این کتاب با مقاله‌ای درباره مقایسه هزینه‌ خرید کتاب، مطبوعات و سیگار شروع می‌شود و با مقالات دیگری با موضوه مشکلات کتاب‌فروش‌ها و مشکلات منتقدان ادبی، مفهوم آزادی رسانه‌ها و تعریف درست وطن‌پرستی ادامه پیدا می‌کند. 

اریک آرتور بلر با نام مستعار جورج اورول داستان‌نویس، روزنامه‌نگار، منتقد ادبی و شاعر انگلیسی یک سیگاری قهار بود. به شکلی که با وجود وضعیت بد ریه‌هایش همیشه در حال سیگار کشیدن بود. این کتاب بخشی از خود نویسنده است که با مفاهیم دیگر ترکیب شده است و مقاله‌های جذابی به‌وجود آورده است.

شنیدن کتاب کتاب یا سیگار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به آثار جورج اورول پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره جورج اورول

اریک آرتور بلر با نام مستعار جورج اورول در ۲۵ ژوئن ۱۹۰۳ در شهر موتیهاری، بیهار در هند متولد شد. او داستان‌نویس، روزنامه‌نگار، منتقدِ ادبی و شاعر انگلیسی بود که بیشتر برای دو رمان سرشناس و پرفروشش قلعه حیوانات و رمان ۱۹۸۴ می‌شناسند. هر دوی این کتاب‌ها به وضعیت حکومت‌های دیکتاتوری می‌پردازند. جرج اورول مدتی به عنوان پلیس سلطنتی هند در برمه فعالیت می‌کرد اما زندگی در هند و انگلیس سبب شد تا با فقر آشنا شود و این آشنایی دیدگاهی جدید به او و کارهایش بخشید. کتاب‌های آس و پاس در لندن و پاریس و دختر کشیش حاصل همین تجربیات او هستند.

اورول در در دهه ۱۹۳۰ به اسپانیا رفت تا علیه ارتش فاشیست ژنرال فرانکو بجنگد. کمی بعدتر به دلیل بیماری مزمن ریوی که به آن مبتلا بود در بیمارستان بستری شد و هفت ماه پس از چاپِ کتابِ ۱۹۸۴، در ۲۱ ژانویه ۱۹۵۰ از دنیا رفت.

درباره نیما رئیسی

نیما رئیسی متولد ۳ مرداد ۱۳۵۴ در رشت است. او بازیگر، گوینده و خواننده ایرانی است که بیشتر علاقه مندان به تلوزیون او را با سریال میوه ممنوعه می‌شناسند. او در کارنامه دوبلوری خود صداهای مشهور نقش‌های دیو، گاستون، پدر دلبر، شمعدان و راوی در انیمیشن دیو و دلبر، کوسه در انیمیشن در جستجوی نمو، شرک در انیمیشن شرک،  آقای شگفت‌انگیز در انیمیشن شگفت‌انگیزان را دارد. 

او مدتی است فالیت خود را در زمینه کتاب صوتی شروع کرده است و در این زمینه بسیار موفق عمل کرده است. 

معرفی نویسنده
عکس جورج اورول
جورج اورول
انگلیسی | تولد ۱۹۰۳ - درگذشت ۱۹۵۰

جورج اورول داستان‌نویس، روزنامه‌نگار، منتقد ادبی و شاعر انگلیسی است که غالباً با دو رمان معروف و پرفروش «مزرعه‌ی حیوانات» و «1984» شناخته می‌شود. اورول را می‌توان موفق‌ترین نویسنده‌ی انگلیسی‌زبان قرن بیستم دانست که آثار او علاوه‌بر ارزشمندی در نگاه مخاطبان قرن جدید، به ابزار آموزش «چگونه نوشتن» برای نویسندگان امروز نیز بدل شده است.

نظرات کاربران

Mo
۱۴۰۰/۰۷/۲۵

یک کتاب بی نظیر برای علاقمندان به کتاب. به نظرم نیما رئیسی هم باید هر کار دیگه ای رو که داره وِل کنه و فقط کتاب خوانی کنه! کتاب خوانی اش درجه یک بود

F.G
۱۴۰۰/۰۹/۱۷

به این میگن یه کتاب درست و حسابی با گوینده ی آدم حسابی.چقدر خوب بود . مخصوصاً بخش های آخر.

Mina
۱۴۰۱/۱۱/۰۴

انگار چند ساعتی با جورج اورول سر میز چایی نشسته بودم به گپ زدن. شنیدن صحبتهای خودمانی اورول، خاطراتش، دغدغه هاش در سنین مختلف و چاشنی سیاسی ای که مسلما قسمتی از شخصیت اوست، و آن طنز رندانه بسیار جالب بود.

سمیه پورحسینی
۱۴۰۲/۰۴/۰۲

متن ونویسندگی عالی وروان وزیبا.ترجمه هم بی شک عالی وهمچنین صدای آقای نیمارئیسی بی شک تکمیل کننده ی اینهمه عالی بودن است.سپاسگذارم

علیرضا رضایی
۱۴۰۲/۰۳/۱۵

نویسنده فوق العاده قوی وصدایی دلنشین ومسلط وهنرمندی اقای ریسی

AS4438
۱۴۰۲/۰۲/۰۹

عالی بود، نویسنده ازجنگ،سیاست،کتاب وسرگذشت دوران کودکی ونوجوانی خود سخن گفته،، گویندگی عالی بود.

marjan
۱۴۰۳/۰۱/۱۲

ترجمه و خوانش عالی بود و اینکه تو صدسال پیش این نویسنده زندگی میکرده و چقدر روشنفکر بوده نگاهش به مسائل برام این نکته جالب بود

Sahra Vhdt
۱۴۰۰/۱۰/۲۶

وقتی اسم کتاب و توضیحات رو خوندم فکر میکردم خیلی حرف های خوب و خاصی در رابطه با انتخاب بین سیگار یا کتاب نوشته شده باشه. ولی بجز چند فصل اول بقیه اصلا ربطی به سیگار نداشت. البته که مطالب

- بیشتر
علی 12677
۱۴۰۰/۰۷/۱۹

هنوز وقت نکرده ام گوش کنم

زمان

۵ ساعت و ۱۳ دقیقه

حجم

۷۱۶٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۱۳ دقیقه

حجم

۷۱۶٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۴,۰۰۰
تومان