دانلود کتاب صوتی شگفتی وجود با صدای محمد نظری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شگفتی وجود اثر جف فوستر

دانلود و خرید کتاب صوتی شگفتی وجود

معرفی کتاب صوتی شگفتی وجود

کتاب صوتی شگفتی وجود نوشته جف فوستر است. این کتاب شما را به اعماق وجودتان می‌برد تا چیزی را به شما نشان دهد که واقعا هستید. کتاب صوتی شگفتی وجود که با ترجمه وحید مهدیخانی و صدای محمد نظری منتشر شده است به شما کمک می‌کند بخش پنهانی از وجودتان را بشناسید.

درباره کتاب شگفتی وجود

این کتاب در مورد آن چیزی است که نمی‌آید و نمی‌رود. به امکانی اشاره می‌کند که از تلاش‌های شما برای بیدار شدن و جست‌وجویتان برای روشن‌ضمیری و تجاربتان از حالات سرور، صلح، شادی، سکوت و... فراتر می‌رود، امکانی که درست به مرکز کسی که شما واقعاً هستید ـ ورای کسی که فکر می‌کنید هستید ـ می‌رسد. به ذات بی‌کلام ورای صورت‌های این جهان اشاره می‌کند، ذاتی که در تحلیل نهایی، از صورت‌هایی که ظاهر می‌شوند جدا نیست.

شگفتی وجود را بخوانید تا دریابید چه کسی هستید. کجای جهان هستی ایستاده‌اید و چیزی را که در اعماق وجودتان همیشه می‌دانستید، دوباره به یاد بیاورید.

درواقع این کتاب درمورد چیزی است که نمی‌تواند در قالب کلمات بیان شود: درحقیقت درست در قلب زندگی، درست در جایی‌که هستید، همین‌جا و هم‌اکنون، معجزه‌ای در حال رخ دادن است.

و آن معجزه چیست؟

لحظهٔ حال است.

همه‌چیز است: مناظر، اصوات و بوهای کنونی، احساسات بدنی، تپش قلب، تنفس...

خودِ زندگی است.

شنیدن کتاب شگفتی وجود را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شگفتی وجود را به تمام دوست‌داران کتاب‌های انگیزشی، خودشناسی و موفقیت پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب شگفتی وجود

ما همگی لااقل مزه‌ای از این را چشیده‌ایم: کنار رفتن همه‌چیز. آن می‌تواند هرجایی و در هر زمانی اتفاق بیفتد: در حال قدم زدن در پارک، درحال گوش دادن به قطعه‌ای از موسیقی دلخواهتان یا شاید درحال نگاه‌کردن به چشمان معشوقتان. همهٔ گذشته و آینده کنار می‌رود، همهٔ تصورات پیشرفت در آینده، شادیِ آینده و «روشن‌ضمیری آینده» واقعاً در فضای باز وسیعی که همه‌چیز را در آغوش گرفته از بین می‌رود. در این کنار رفتن، نوعی سادگی، صمیمیت و آزادی بدون نام وجود دارد. آن کاملاً ورای کلمات است و باوجوداین مانند نفس‌کشیدن، واضح و آشکار است. آن یک نگاه اجمالی است به آنچه واقعاً هستید، ورای هرگونه داستانی درباره اینکه چه هستید.

همهٔ ما آن را تجربه کرده‌ایم. آن را «عشق» می‌نامیم، اما بسیار بیشتر از تلقی ما در مورد عشق است. یا آن را «صلح» می‌نامیم، اما واقعاً صلحی است که از هر تصوری که در مورد صلح داشته‌ایم فراتر است. همچنین آن «زیبایی» است، اما زیباییِ بدون موضوع است. آن «آزادی» نیز هست، اما نوعی آزادیِ بدون مالک است. 

از نظر ذهن، این لحظات (گرچه نمی‌توانیم واقعاً آن‌ها را «لحظات» بنامیم، زیرا به‌طورکلی ورای زمان هستند) فاقد ارزش دنیوی‌اند. از نظر ذهن، به‌یک‌معنا، آنچه ما اینجا در موردش صحبت می‌کنیم هیچ است. از نظر ذهن، غیبت خودش چه ارزشی دارد؟ هیچ ارزشی. چرا؟ زیرا هیچ کسی آنجا نیست که مدعی هیچ گونه ارزشی شود!

البته آنچه ذهن هرگز نمی‌تواند ببیند این است که هیچ‌چیز همه‌چیز است. غیبت شما مساوی است با حضور جهان: این همان چیزی است که کلمهٔ «نادوگانگی» به آن اشاره می‌کند. دوباره باید کلمات را پشت‌سر بگذاریم.

ازآنجاکه هیچ شخص صلب و مجزایی در مرکز زندگی وجود ندارد، زندگی می‌تواند آن‌گونه که ظاهر می‌شود، ظاهر شود.

این کتاب سفری به‌سوی آن غیبت است، غیبتی که نهایتاً خودش را به‌صورت زندگی در سرشاری‌اش و به صورت حضوری کامل آشکار می‌کند. تهیا شکل است. همان‌طور که سوترای قلب بوداییان به ما یادآوری می‌کند

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۶ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۳۳۵٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۳۳۵٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۴,۰۰۰
تومان