دانلود کتاب صوتی مکمل راز با صدای نازیما حسینی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مکمل راز اثر بیل هریس

دانلود و خرید کتاب صوتی مکمل راز

معرفی کتاب صوتی مکمل راز

کتاب صوتی مکمل راز نوشتهٔ بیل هریس و ترجمهٔ افشین ابراهیمی است. نازیما حسینی و مهدی صفری گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده‌اند و آوانامه آن را منتشر کرده است. این اثر حاوی آموزش‌های تکمیلی ۸ آموزگارِ «راز» برای نتیجه‌گرفتن از «قانون جذب» است.

درباره کتاب صوتی مکمل راز

«راز» عنوان کتابی به قلم «راندا برن» است که نخستین‌بار در سال ۲۰۰۶ میلادی منتشر شد و به‌سرعت در سراسر جهان به چاپ رسید. این کتاب بر پایهٔ «قانون جذب» نوشته شده و توانایی‌های افکار انسان را به‌مراتب بیش از آن‌چیزی می‌داند که بیشترر مردم تصور می‌کنند. نویسندهٔ این اثر مشهور معتقد است «هر چیزی که افکار غالب شخص را تشکیل بدهد، به‌سوی او جذب می‌شود و در زندگی‌اش رخ خواهد داد.» نویسندهٔ کتاب صوتی مکمل راز، بیل هریس که سال‌ها فعالیت در حوزهٔ توسعهٔ فردی با عناوین نویسنده، سخنران، استاد و کارآفرین، نامش را به مخاطبان این حوزه شناسانده، به‌سراغ سایر آموزگاران راز رفته و در قالب گفت‌وگوهایی، ناگفته‌های باقی‌مانده درمورد «قانون جذب» را بیان کرده است. «جک کنفیلد» نویسندهٔ «مبانی موفقیت»، «لیزا نیکولز»، «مایکل بک‌ویت»، «جیمز آرتور ری»، «هیل دواسکین»، «جان آساراف» و «جو وایتالی» آموزگارانی بودند که در این مسیر با هریس همراه شدند و گفت‌وگو کردند.

با توجه به صاحب‌نظری بیل هریس در مقولهٔ قانون جذب، گفت‌وگوهای این کتاب صوتی، بیش از آنکه شکل مصاحبه داشته باشد، تبادل نظرهایی میان ۲ استاد هستند که معلومات هر یک، دیدگاه‌های دیگری را تکمیل می‌کند. طی ۸ برنامهٔ «آموزگاران راز»، موارد ناگفته و تکمیلی استفاده از قانون جذب بیان شده و به شنونده کمک می‌کند هر گونه ابهامی را رفع کند و با سرعت و قدرت به‌سوی استفاده از این قانون در جهت رسیدن به سعادت پیش برود و نتیجهٔ آن را هم ببیند.

شنیدن کتاب صوتی مکمل راز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی مکمل راز

«حالا اگر کسی شنونده‌ی این صحبت‌ها باشد و بگوید «من که به زور می‌توانم درآمدم را تا آخر ماه بکشانم و مخارجم را بپردازم، خرج خورد و خوراک خودم را هم به زور می‌دهم، این‌ها همه‌ به نظرم خیلی نظری می‌آید. به طور دقیق چکار باید بکنم؟» به او چه جوابی می‌دهی؟

رِی: کاری که می‌کنید این است که اول یک تصویر روشن از چیزی که می‌خواهید و از چیزی که برای زندگی‌تان می‌خواهید، ایجاد کنید. من می‌خواهم با شما درباره‌ی این که چه چیزی را می‌خواهید هم صحبت کنم. من پیش‌تر به طور مفصل درباره‌ی این که چه چیزی می‌خواهید گفته‌ام و حتی در کتاب‌هایم هم مفصل نوشته‌ام. اما اینجا یک فرق کلیدی وجود دارد: «خواستن، پذیرش نداشتن است . بنابراین همین خواستن یک میدان انرژی یا ارتعاش است که دارد به طور ضمنی بیان می‌کند که آن را ندارید.»»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۰ ساعت و ۴۹ دقیقه

حجم

۹۰۲٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۰ ساعت و ۴۹ دقیقه

حجم

۹۰۲٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹۲,۰۰۰
تومان