دانلود کتاب صوتی ولگردهای دارما با صدای امید تقوی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ولگردهای دارما اثر جک  کرواک

دانلود و خرید کتاب صوتی ولگردهای دارما

نویسنده:جک کرواک
گوینده:امید تقوی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۵از ۱۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی ولگردهای دارما

کتاب صوتی ولگردهای دارما نوشته جک کرواک است که با ترجمه امید تقوی و صدای فرید قدمی منتشر شده است. این کتاب به موضوعاتی مثل دوستی، جست‌و‌جوی معنا و جذابیت‌های طبیعت می‌پردازد.

درباره کتاب ولگردهای دارما

کتاب صوتی ولگردهای دارما پس از کتاب در جاده در سال ۱۹۵۸ منتشر شد و جنبش عظیم کوله‌پشتی را در میان جوانان آمریکا به راه انداخت؛ جوانانی که پس از خواندن رمان کوله‌پشتی‌هاشان را بستند و به دل کوه‌ها و جنگل‌ها و جاده‌ها زدند.

این کتاب رمانی جاده‌ای است که مربوط به دوره بودایی بودن کروآک است. 

شخصیت اصلی کتاب، ری اسمیت، مدام درحال مسافرت‌های متعدد است. او در این میان مدام برای رسیدن به سطحی از تمرکز تلاش می‌کند و هرجا که امکانش باشد مشغول به مراقبه می‌شود. او در طول سفرش مدام از قطاری به قطار دیگر می‌رود و جاده‌ها را، با هیچایک، طی می‌کند. در طول همین سفرها با جافی رایدر آشنا می‌شود و به دلیل علاقه‌ مشترکشان به مکتب ذن و زندگی در طبیعت صمیمی می‌شوند. 

کروآک مزه‌ها، رنگ‌ها و صداها را روایت می‌کند و با دقت زیاد به وصف جزییات می‌پردازد. ولگردهای دارما، نوشته‌ای سرشار از ایجاز، ابهام و اختصار که کیفیت هایکو را به یاد می‌آورد.

جک کروآک نه تنها خالق سبکی نوین در رمان بود، بلکه با آثارش تاثیر شگفتی بر زندگی مخاطبانش نیز گذاشت: از جیم موریسون، باب دیلن و تام ویتز آوازه‌خوان گرفته تا جانی دپ بازیگر، از چارلز بوکفسکی و ریچارد براتیگان نویسنده گرفته تا رابرت فرانک عکاس، از «ایزی رایدر» دنیس هاپر گرفته تا «پاریس- تگزاس» ویم وندرس، از جنبش دانشجویی ۱۹۶۸ امریکا گرفته تا اشپونتی‌های آلمان و دانشجویان عاصی فرانسه، خیل عظیمی از جوانان نسل جدید از آثار کروآک متاثر شدند. 

داستان کتاب ولگردهای دارما درباره فردی به نام رِی، مخفف ریموند است. رِی طبیعت‌گردی علاقه‌مند به آیین‌ها و مراقبه‌های شرق دور است. او در طول پرسه‌ها و سفرهایش با دو نفر شبیه به خودش آشنا می‌شود. این سه تن، به یکدیگر پیوسته و شروع به گردش در طبیعت و فتح قله‌ها و مراقبه و یوگا می‌کنند. آنها درون جنگل‌های سرسبز و بر بلندای قله‌ها، به نقد زندگی شهری و دنیای مدرن می‌پردازند. بالاخره یک بار در صعود به یکی از این کوهستان‌های بکر، تجربه‌ای تازه انتظار سه مسافر را می‌کشد.

شنیدن کتاب ولگردهای دارما را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

انی کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی جهان پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

علیرضا
۱۴۰۰/۱۰/۱۵

یک رمان جاده‌ای جذاب آدم وقتی به این رمان گوش میده میره تو بحر داستان...

farzad
۱۴۰۰/۱۰/۱۸

یک اثر ماندگار با گویندگی عالی👌

محمد بردال
۱۴۰۰/۱۱/۰۵

اجرای عالی و جذابی بود.👏👌

زمان

۱۰ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۵۶۲٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۰ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۵۶۲٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان