دانلود کتاب صوتی از جناب پو چه خبر؟ با صدای لیدا طرزی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی از جناب پو چه خبر؟ اثر ادگار آلن پو

دانلود و خرید کتاب صوتی از جناب پو چه خبر؟

نویسنده:ادگار آلن پو
گوینده:لیدا طرزی
امتیاز:
۱.۳از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی از جناب پو چه خبر؟

در کتاب از جناب پو چه خبر؟ مجموعه‌ای از داستان‌ها و مقاله‌ای از ادگار الن‌ پو نویسنده تاثیرگذار آمریکایی می‌شنوید. نویسنده‌ای که صد و اندی سال پس از مرگش همچنان در سراسر جهان جریان‌ساز است.

 درباره کتاب از جناب پو چه خبر؟

پنج داستان کوتاه و یک مقاله با عنوان فلسفه انشا از ادگار الن پو در این کتاب آمده است که با ترجمه و صدای لیدا طرزی می‌شنوید. این داستان‌ها ایده ها و اندیشه‌های ادگار الن پو و نگاهش به دنیا را نشان می دهند. 

 پو از بنیان‌گذاران رمانتیسم ادبی در ایالات متحده است. رمامنتیسم جنبه‌های احساسی و ملموس را دوباره به ادبیات غرب وارد کرد و هنرمندان ان ازادانه ایده‌های شخصی خود را تحقق می‌بخشیدند.

 پو داستان‌هایش را با توجه به رازآلودگی و ترس به عنوان پیرنگ قصه بنیان می‌گذشت و از این جهت نیز از پایه‌گذارن ژانر علمی- تخیلی هم شمرده شد.

 آثار پو تاثیرات زیادی بر ادبیات آمریکا و جهان داتشه است او از کیهان شناسی و رمزنگاری هم برای نوشتن داستان استفاده می‌کرد. بسیاری از منتقدان پو به اعتبار فعالیت‌های ادبی اش او را بنیان‌گذار داستان کوتاه به مثابه یک فرم ادبی در کنار بنیانگذارای گونه‌ داستانی پلیسی، علمی‌تخیلی و وحشت یاد می‌کنند.

والت ویتمن، ویلیام فاکنر، هرمان ملویل و ری بردبری در کنار شارل بودلر، شاعر بزرگ فرانسوی که آثار او را به فرانسه ترجمه کرد و استفان مالارمه، اسکار وایلد، آلدوس هاکسلی، فئودور داستایوسکی، خورخه لوئیس بورخس و توماس مان از سبک پو تأثیر گرفته‌‌اند.

 شنیدن کتاب از جناب پو چه خبر؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

 دوست‌داران داستان کوتاه مخاطبان این کتاب‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۱۳۴٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۱۳۴٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۷,۰۰۰
تومان