دانلود کتاب صوتی خلاصه کتاب اثر مرکب با صدای کامبیز خلیلی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خلاصه کتاب اثر مرکب اثر دارن هاردی

دانلود و خرید کتاب صوتی خلاصه کتاب اثر مرکب

معرفی کتاب صوتی خلاصه کتاب اثر مرکب

کتاب صوتی خلاصه کتاب اثر مرکب اثری از دارن هاردی است. کتابی که روشی ساده و در عین حال شگفت‌انگیز را برای چندبرابر کردن موفقیت پیش پای مخاطبانش قرار می‌دهد. این اثر را دادبه دادمهر خلاصه کرده است و آن را با صدای کامبیز خلیلی می‌شنوید.

درباره کتاب صوتی خلاصه کتاب اثر مرکب

اثر مرکب یک کتاب موفقیت است اما با تمام آنچه تابه‌حال خوانده‌اید تفاوت دارد. خالی از شعارهایی است که در کتاب‌های دیگر می‌بینید و سرشار است از راهکارها و برنامه‌های عملی کوچک برای ایجاد تغییرات. 

دارن هاردی معتقد است که برای رسیدن به موفقیت نیاز نیست کارهای بزرگی انجام دهیم و یا قدم‌های بزرگ برداریم بلکه باید با ثبات داشتن، قدم‌های کوچک برداریم. به این ترتیب تحولی که در انتظارش هستیم، به وجود می‌آید و در مسیر رسیدن به آرزوهایمان قرار می‌گیریم. در حقیقت تغییرات افراطی ما را از راه اصلی منحرف می‌کنند. ما باید تلاش خود را بر پیشرفت آهسته اما مداوم در مسیر متمرکز کنیم. 

نکته مهمی که باید به خاطر بسپاریم این است که همه به دنبال موفقیت هستند، اما فرمول خاصی برای رسیدن به آن وجود ندارد. اما با توجه به چند اصل ساده، موفقیت کم‌کم خودش را نشان می‌دهد. قرار نیست یک شبه به آنچه می‌خواهیم برسیم، بلکه آن را با مداومت می‌سازیم. ما با کمک این اثر یاد می‌گیریم تمام عناصری را که در زندگیمان وجود دارند کنترل کنیم و به این ترتیب به نتیجه دلخواهمان برسیم. 

کتاب صوتی خلاصه کتاب اثر مرکب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی خلاصه کتاب اثر مرکب را به تمام کسانی پیشنهاد می‌کنیم که دوست دارند در مسیر موفقیت قرار بگیرند. اگر فرصت و زمان کافی برای خواندن یا شنیدن نسخه کامل را ندارید، شنیدن نسخه خلاصه می‌تواند به شما کمک کند و نکات مهم و اصلی کتاب را در اختیارتان قرار دهد. 

درباره دارن هاردی 

دارن هاردی یکی از نویسندگان و سخنرانان حوزه موفقیت مشهور اهل آمریکاست. او در سن پایین به موفقیت دست یافت و همین به یکی از ویژگی‌های بارز او تبدیل شده است. او اولین تجارت خود را در ۱۸ سالگی آغاز کرد و در این زمان دارای درآمدی ۶ رقمی بود، در ۲۴ سالگی درآمدی بیش از یک میلیون دلار در سال داشته و در ۲۷ سالگی صاحب شرکتی به ارزش پنجاه میلیون دلار بوده است. یکی از دلایل موفقیت او این بود که تا سال ۲۰۱۵ ناشر "مجله موفقیت" یکی از پرتیراژترین مجلات دنیا بوده است و همین مجله به او امکان مصاحبه با موفق‌ترین آدم‌های دنیا را می‌داد. او در طی گفتگو و صحبت با آنان موفق شد تا رازهای موفقیتشان را بشناسد و در زندگی خود نیز به کار ببندد.

دارن هاردی به هزاران کارآفرین آموزش داده و به‌عنوان مشاور برای بسیاری از شرکت‌های مطرح صنعتی فعالیت کرده است. هاردی مدیریت دو شبکه تلویزیونی مرتبط به پیشرفت شخصی با نام شبکه مردم و شبکه آموزش موفقیت در آمریکا را بر عهده دارد. این دو شبکه بالغ بر هزاران برنامه تلویزیونی را با شرکت بسیاری از متخصصان و کارشناسان تراز اول دنیا در حوزه موفقیت تولید می‌کنند. موفقیت دارن هاردی در نتیجه اصولی است که وی در کتابش از آن به عنوان اثر مرکب یاد کرده است.

معرفی نویسنده
عکس دارن هاردی
دارن هاردی
آمریکایی | تولد ۱۹۷۱

دارن هاردی در ۱ فوریه‌ی سال ۱۹۷۱ در کشور آمریکا به دنیا آمد. برخلاف تصوری که از زندگی افراد ثروتمند داریم، او در یک بهشت که همه چیز برای او حی و حاضر باشد، زندگی نمی‌کرد. وقتی که دارن فقط هجده‌ماهه بود، مادر او تصمیم گرفت تا از همسرش جدا شود، فرزند خردسالش را ترک کند و به دنبال زندگی و رویاهای خودش برود. خوشبختانه پدر دارن فردی مسئولیت‌پذیر بود که حضانت و مسئولیت پسرش را پذیرفت و او را پرورش داد.

نظرات کاربران

کاربر ۳۸۵۲۰۵۱ حسن دهقان منشادی
۱۴۰۰/۰۹/۲۷

میخام گفتارم بیمه شود

زمان

۱ ساعت و ۵۰ دقیقه

حجم

۱۰۲٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۵۰ دقیقه

حجم

۱۰۲٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۲,۵۰۰
تومان