دانلود کتاب صوتی سفر به سرزمین سحر و پری با صدای شهره روحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سفر به سرزمین سحر و پری اثر شهره روحی

دانلود و خرید کتاب صوتی سفر به سرزمین سحر و پری

معرفی کتاب صوتی سفر به سرزمین سحر و پری

کتاب صوتی سفر به سرزمین سحر و پری یکی از مجموعه داستان‌هایی است که برادران گریم، گردآوری و منتشر کردند. این داستان‌ها دریچه‌ای از دنیای سحر و جادو و پریان را به روی شنونده‌هایشان می‌گشاید. نسخه صوتی این اثر را می‌توانید با ترجمه مریم تقدیسی و صدای شهره روحی بشنوید. 

درباره کتاب صوتی سفر به سرزمین سحر و پری

سفر به سرزمین سحر و پری مجموعه‌ای از قصه‌های پریان و افسانه‌هایی است که برادران گریم گردآوری کرده‌اند. داستان‌هایی که مخاطبانشان را به دنیایی از سحر و جادو و افسانه‌های جذاب و باورنکردنی می‌برند و دنیایی دیگر را به آن‌ها نشان می‌دهند. داستان‌هایی که حتی تا دورترین نقاط آسیا هم رفته و شهرت یافته و در ژاپن از بتهوون و گوته مشهورترند.

کتاب صوتی سفر به سرزمین سحر و پری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی سفر به سرزمین سحر و پری را به تمام علاقه‌مندان به داستان‌ها و افسانه‌های قدیمی و فولکلور و همچنین تمام کودکان و نوجوانان پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره برادران گریم 

برادران گریم، یاکوب لودویگ کارل و ویلهم کارل نام داشتند. یاکوب متولد ۴ ژانویه ۱۷۸۵ و ۲۰ سپتامبر ۱۸۶۳ از دنیا رفت و ویلهلم متولد ۲۴ فوریه ۱۷۸۶ و ۱۶ دسامبر ۱۸۵۹ چشم از دنیا فروبست. برادران گریم، از نوادگان یک حکیم دینی و اهل هاناو بودند. آن‌ها با ورود به دانشگاه ماربورگ با مورخی به نام فردریش وُن ساوینی آشنا شدند که او علاقه به زبانشناسی باستانی و مطالعات آلمانی را در آن‌ها برانگیخت و مشوق آن‌ها در زمینهٔ گردآوری فرهنگ عامه شد. به این ترتیب برادران گریم به پژوهشگران آلمانی تبدیل شدند که به علت انتشار داستان‌های عامیانه پریان مشهور شدند. 

آنها مطالعاتی در زمینه زبان‌شناسی داشتند (مانند قانون گریم) و یک فرهنگ لغات برای زبان آلمانی هم نوشتند. علاوه بر این، با سفر به سراسر آلمان، قصه‌های فولکلور و عامیانه را گردآوری و منتشر کردند. داستان‌هایی که همه ما دوران کودکی خودمان را با آن گذرانده‌ایم، بدون اینکه آگاه باشیم این قصه‌ها از کجا آمده‌اند. از داستان های مشهوری که به دست این دو برادر گردآوری مکتوب شده است می‌توان به شنل قرمزی، سفید برفی، سیندرلا، هانسل و گرتل، راپونزل و شاهزاده قورباغه اشاره کرد. این داستان‌ها به بیش از ۱۶۰ زبان و گویش ترجمه شده‌اند و میراثشان در بانکی در شهر کسل نگهداری می‌شود.

بسیاری از این داستان‌ها که به دست این دو برادر گردآوری شده‌اند، بارها و بارها مورد اقتباس‌های کارتونی و سینمایی و تلویزیونی قرار گرفته‌اند. مشهورترین انیمیشن‌ها از آن داستان‌هایی مانند «سیندرلا»، «رامپلستیلسکین»، «فردریک و کاترین»، «شراکت موش و گربه»، «اشپوتل»، «رپانزل»، «کفاش و کوتوله‌ها» و «تام بندانگشتی» است.

درباره شهره روحی

شهره روحی صداپیشه، گوینده و دوبلور ایرانی است. از میان آثار او می توان به دوبله فیلم های مداد شمعی ها و شازده کوچولو اشاره کرد. او همچنین در زمینه تولید کتاب صوتی فعالیت می‌کند و برای کتاب‌های بسیاری، که عموما در زمینه روان‌شناسی، موفقیت و خودیاری و ادبیات داستانی هستند، گویندگی کرده است. کتاب‌هایی را که با صدای شهره روحی منتشر شده‌اند، می‌توانید از طاقچه دریافت کنید.

نظرات کاربران

نيكا
۱۴۰۲/۰۷/۱۶

خیلی باحال و خفن بود!!!!!!

زمان

۶ ساعت و ۳۵ دقیقه

حجم

۳۸۲٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۶ ساعت و ۳۵ دقیقه

حجم

۳۸۲٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان