دانلود کتاب صوتی من پیش از تو (خلاصه کتاب) با صدای فریبا فصیحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی من پیش از تو (خلاصه کتاب) اثر جوجو مویز

دانلود و خرید کتاب صوتی من پیش از تو (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی من پیش از تو (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی من پیش از تو (خلاصه کتاب)

کتاب صوتی من پیش از تو داستان عاشقانه‌ای از جوجو مویز است که به سرعت به فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز راه پیدا کرد. این داستان عاشقانه درباره دختری به لوئیسا کلارک است که برای کار پرستاری به خانه مرد ثروتمندی به نام ویل می‌رود. اما نمی‌داند که در آن خانه چه ماجراهایی در انتظارش است. 

کمپانی وارنر برادرز در سال ۲۰۱۶ با اقتباس از این رمان، فیلمی با همین نام ساخت. در این فیلم، امیلیا کلارک در نقش لوئیسا و سم کلفلین در نقش ویل بازی کردند.  

درباره کتاب صوتی من پیش از تو

داستان کتاب من پیش از تو داستان زندگی لوئیسا کلارک، دختری بیست و شش ساله از طبقه کارگر جامعه است که به همراه خانواده‌اش زندگی می‌کند. او زندگی یکنواختی دارد که فاقد هرگونه بلند پروازی است و به همین دلیل همیشه در خانه تحت الشعاع موفقیت‌های خواهر کوچکترش، ترینا، قرار می‌گیرد. یک روز صبح متوجه می‌شود که شغل هفت ساله‌اش را در کافه محلی از دست داده است. او که نمی‌تواند بیکار بماند به دنبال کار، به موسسه کاریابی می‌رود و آنجا شغل مراقبت و پرستاری از مرد جوانی که فلج شده است، پیشنهاد می‌شود. 

لوئیسا که مهارتی در این کار ندارد، مردد است. اما بهرحال به مصاحبه می‌رود و قبول می‌شود. البته مشکل این است که او از انگیزه خانواده ویل که او را استخدام کرده‌اند خبر ندارد. کم کم لو متوجه می‌شود که ویل، که زندگی پر هیجانی داشته است، حالا در بستر بیماری تصمیم گرفته خودکشی کند و به زندگی‌اش پایان دهد... 

استقبال مردم از این داستان به حدی زیاد بود که جوجو مویز تصمیم گرفت دنباله آن را نیز بنویسد. بعد از این کتاب، دو کتاب دیگر به نام‌های پس از تو و هنوز هم من منتشر شد که آن‌ها هم مورد استقبال قرار گرفته بود. جالب است بدانید که منتقد نشریه نیویورک تایمز (The New York Times) بعد از خواندن کتاب من پیش از تو درباره آن اینطور نوشت: «بعد از تمام کردن این کتاب دلم نمی‌خواست درباره‌اش نقد بنویسم. دلم می‌خواست آن را دوباره بخوانم».

کتاب صوتی من پیش از تو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

من پیش از تو داستانی عاشقانه و لطیف است که دیدگاه شما را نسبت به زندگی و مرگ تغییر می‌دهد. اگر از طرف‌داران داستان‌های صوتی عاشقانه هستید، شنیدن این کتاب صوتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره جوجو مویز 

پائولین سارا جو مویز که در جهان به نام جوجو مویز شناخته می‌شود، ۴ اوت سال ۱۹۶۹ در لندن، انگلستان به دنیا آمد. او در دانشگاه به تحصیل در رشته‌ روزنامه‌نگاری پرداخت و پیش از آغاز به رمان‌نویسی شغل‌های متعددی را تجربه کرده است. مدتی به عنوان کنترل‌چی تاکسی، بازه‌ای به عنوان تایپیست خط بریل برای نابینایان و مدتی به عنوان نویسنده بروشورهای کلوپ ۱۸-۳۰، کلوپی مسافرتی برای افراد ۱۸ تا ۳۰ ساله، مشغول به کار بود. خودش اعتقاد دارد تجربه‌هایی که از شغل‌های خرد و ریزش به دست آورده تأثیر زیادی در شکل‌گیری داستان‌هایش داشته است. «من احساس می‌کنم زندگی‌های بسیاری را تجربه کرده‌ام. وقتی تا دیروقت در یک شرکت تاکسی‌رانی کار می‌کنی و یا در یک بار کار می‌کنی، در خصوص طبیعت انسانی چیزهای بسیار بسیار زیادی یاد می‌گیری.»

جوجو مویز از سال ۲۰۰۲ شروع به نوشتن رمان‌های عاشقانه کرد. آثار او در سراسر دنیا خواننده دارد و به بیش از یازده زبان مختلف ترجمه شده‌اند. معروفیت او در ایران به دلیل انتشار همین کتاب بود که تا به حال بارها تجدید چاپ شده است. از کتاب‌های مشهور او که به زبان فارسی هم ترجمه شده‌اند می‌توانیم به من پیش از تو، پس از تو، میوه‌ خارجی، دختری که رهایش کردی، یک به علاوه‌ی یک و باز هم من اشاره کرد. 

درباره فریبا فصیحی

فریبا فصیحی در رشته مترجمی تحصیل کرده است و از سال ۸۷ کار به عنوان گوینده تیزر، گوینده کتاب صوتی و دوبله را به زبان فارسی و انگلیسی، آغاز کرده است.

معرفی نویسنده
عکس جوجو مویز
جوجو مویز

جوجو مویز، نویسنده رمان مشهور من پیش از تو، در ۴ اکتبر ۱۹۶۹ در میدستون انگلستان به دنیا آمد. در دوران کودکی، مویز کتاب ولوت ملی اثر انید باگنولد را خواند و خواندن این کتاب باعث شد او در دوران کودکی احساس کند می‌تواند به چیزهایی بزرگ‌تر از آن‌چه در آن زمان فکر می‌کرد، دست‌ پیدا کند.

نظرات کاربران

کاربر ۱۷۳۷۵۹۸
۱۴۰۲/۰۳/۱۱

من تعجب می‌کنم برخی کتابهارا۲تا۳بارخریده ام چرااین راقبول نمیگویدبرنامه شما.من همین کتاب وکتاب بامدادخمارو چشمهایش رادوبارخریدزدم وبعدازخریددوم تازه برنامه گفت این کتاب راقبلخریده ای.من یادم نمیمونه نام کتاب‌های قبلی.چراشماپولمون برمیگردونه درخریدتکراری؟؟

فاطمه زهرا
۱۴۰۱/۱۱/۲۱

خواهش میکنم این کتاب رو خلاصه نخونید کاملش رو بگیرید و بخونید

زمان

۳۹ دقیقه

حجم

۳۶٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳۹ دقیقه

حجم

۳۶٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۸,۵۰۰
تومان