دانلود کتاب صوتی دروازه‌ مردگان (جلد دوم: شب خندق) با صدای حسن همایی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دروازه‌ مردگان (جلد دوم: شب خندق) اثر حمیدرضا شاه آبادی

دانلود و خرید کتاب صوتی دروازه‌ مردگان (جلد دوم: شب خندق)

معرفی کتاب صوتی دروازه‌ مردگان (جلد دوم: شب خندق)

کتاب صوتی دروازه‌ مردگان (جلد دوم: شب خندق) نوشتهٔ حمیدرضا شاه آبادی و با صدای حسن همایی و پدرام شهرآبادی است و نشر سماوا آن را منتشر کرده است. خودزندگی‌نامه‌ٔ پسر نوجوانی به نام «رضاقلی» اکنون به دست مجید افتاده است. همراه با این دو شخصیت، در جلد دوم کتاب دروازه‌ٔ مردگان با نام شب خندق به دالان‌های تاریخ سفر می‌کنیم و وقایع ترسناک و مهیّجی را درباره‌ٔ زندگی این دو جوان می‌خوانیم. این اثر دومین جلد از سه‌گانه‌ای متفاوت و خواندنی و شنیدنی نوشته‌ٔ حمیدرضا شاه‌آبادی به شمار می‌رود.

درباره کتاب صوتی دروازه‌ مردگان (جلد دوم: شب خندق)

سه‌گانه‌ٔ خواندنی و مهیج دروازه‌ مردگان را که اکنون جلد دوم آن در اختیار شما قرار دارد، می‌توان در شمار آثار ادبی تاریخی-تخیلی دسته‌بندی کرد. عنوان این دسته‌بندی ممکن است در نگاه اول عبارتی متناقض به نظر برسد اما با شنیدن این مجموعه‌ سه‌جلدی خواهید دید که انتخاب چنین نامی برای آن چندان هم بیراه نیست. کتاب صوتی دروازه‌ مردگان (جلد دوم: شب خندق) به این معنا اثری تاریخی-تخیلی به شمار می‌رود که نویسنده کوشیده است در آن وقایع و رخدادهایی آمیخته با جنبه‌های سوررئالیستی و ماوراءالطبیعی را در بازه‌ای از تاریخ معاصر ایران در دوران قاجار روایت کند. شخصیت اول داستان پسر نوجوانی است که «رضاقلی» نام دارد و ما در هر سه جلد این مجموعه، ماجراهای زندگی او و مواجهه‌اش با پدیده‌های جهان مدرن در ایران را می‌شنویم.

تار و پود روایت کتاب دروازه‌ مردگان؛ شب خندق نیز مانند جلد اول مجموعه، بافته‌ای مرکب از زمان حال و گذشته است. دو خط روایی درهم‌تنیده در طول داستان در جریان است و هر دو راوی پسران نوجوان و کنجکاوی هستند که داستان زندگی خود را برای مخاطب بازگو می‌کنند. از حیث تقویم و زمان وقوع حوادث، چیزی حدود صد سال فاصله میان آن‌هاست. اما رخدادی که یکی از وقایع اصلی داستان در جلد اول مجموعه به شمار می‌رود، زندگی این دو نوجوان، رضاقلی و مجید را به هم هم گره زده است.

حمیدرضا شاه آبادی تحصیلات دانشگاهی در رشتهٔ تاریخ دارد و همچنین دورهٔ رمان‌نویسی برای نوجوانان گذرانده است؛ بنابراین این رمان تلفیق این دو حوزه است و او از عهدهٔ هر دو قسمت به‌خوبی برآمده است.

شنیدن کتاب صوتی دروازه‌ مردگان (جلد دوم: شب خندق) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر می‌خواهید داستانی بشنوید که در آن تاریخ ایران، جامعه‌شناسی ایران و صدالبته دنیای فانتزی به هم گره بخورند، این کتاب را حتما بشنوید. این کتاب صوتی را به دوستداران داستان‌های فانتزی پیشنهاد می‌کنیم؛ به‌ویژه نوجوانان و جوانان. شاید دوست داشته باشید بالاخره یک داستان فانتزی فوق‌العاده از کشور ایران و یک نویسندهٔ ایرانی بخوانید و بشنوید. این کتاب همان کتاب است.

نظرات کاربران

Nastaran58
۱۴۰۲/۱۰/۰۳

تلفیقی از تاریخ و داستان.هیجان انگیزو ترسناکه و خیلی خوب روایت شده.عالیه.

زمان

۷ ساعت و ۴۶ دقیقه

حجم

۶۴۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۷ ساعت و ۴۶ دقیقه

حجم

۶۴۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان