دانلود کتاب صوتی سونات کرویتسر با صدای علی محبی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سونات کرویتسر اثر لئو تولستوی

دانلود و خرید کتاب صوتی سونات کرویتسر

نویسنده:لئو تولستوی
گوینده:علی محبی
انتشارات:واوخوان
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۳از ۲۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی سونات کرویتسر

سونات کرویتسر اثری جذاب از نویسنده بزرگ روس، لئو تولستوی است . این اثر داستان اعترافات مردی مازوخیست است که دچار حسادت‌های جنسی است.

 نام این اثر از معروفترین سونات ویولون و پیانوی لودویگ وان بتهوون گرفته شده است. بتهوون این اثر را در سال ۱۸۰۳  ساخت و به ویولونیست فرانسوی نام دار هم‌دوره خود، کرویتسر اهدا کرد.

درباره کتاب صوتی سونات کرویتسر

 موضوع اصلی این کتاب عشق و زناشویی است و تولستوی دو سال از دهه هفتم زندگی اش را صرف نوشتن آن کرد.

تولستوی در این رمان ضمن بیان کردن تصورات ذهنی خود در قالب اثری داستانی به طور ضمنی اوضاع اجتماعی و سیاسی انتهای قرن نوزدهم را هم ترسیم کمی‌کند. البته محور اصلی داستان موشکافی و روان‌شناسی زندگی زناشویی و فردی است.

او از زبان یک مسافر بسیاری از مسائل جدانشدنی زندگی زناشویی را مطرح می‌کند و مسائلی که در زمان خودش نادیده گرفته می‌شد. داستان حول محور اندیشه‌های مردی می‌گردد که تولستوی از او به عنوان ابزاری برای بیان حقایق نهفته درونی خودشدرباره عشق و زندگی زناشویی استفاده کرده است.

 شنیدن کتاب سونات کرویتسر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه مندان به رمان‌های خارجی مخاطبان این کتاب‌اند.

 درباره لئو تولستوی

لئو نیکلایویچ تولستوی در سال ۱۸۲۸ در یاسنایا پالیانا از توابع استان تولا در امپراطوری روسیه متولد شد و در روز بیستم نوامبر سال ۱۹۱۰ میلادی در ۸۲ سالگی درگذشت و در زادگاهش به خاک سپرده شد.

لئو تولستوی یکی از مهم‌ترین چهره‌های ادبیات روسیه و از بزرگترین نویسندگان سراسر دنیا است. او را به دلیل رمان‌های بی‌نظیر و همچنین افکار و عقاید متعالی‌اش تحسین می‌کنند زیرا از هم‌دوره‌های خود، پیشروتر بوده است. از بین مهم‌ترین کتاب‌های او می‌توان به دو رمان بلند جنگ، صلح و آنا کارنینا و داستان رستاخیز اشاره کرد. او بارها نامزد دریافت جایزه نوبل ادبیات و جایزه صلح نوبل شد ولی هرگز به آنها دست نیافت.

 او در روسیه هواداران زیادی دارد و سکه طلای یادبودی برای بزرگداشت او ضرب شده‌ است. تولستوی در طول حیات خود در دنیا سرشناس اما بسیار ساده‌زیست بود.

معرفی نویسنده
عکس لئو تولستوی
لئو تولستوی
روس | تولد ۱۸۲۸ - درگذشت ۱۹۱۰

لئو تولستوی نویسنده و فعال اجتماعی-سیاسی روسی است که از طلایه‌داران ادبیات جهان نیز به شمار می‌رود. بسیاری از مورخان ادبی معتقدند تولستوی را می‌توان در کنار «هومر»، «دانته»، «شکسپیر» و «گوته»، ستون‌های ادبیات غرب دانست و به جرأت می‌توان گفت که آثار هیچ نویسنده‌ای در جهان به اندازه‌ی او، در فهرست «کتاب‌هایی که باید پیش از مرگ خواند» قرار نگرفته است.

نظرات کاربران

ناسارا
۱۴۰۰/۰۷/۲۲

داستان حول محور زناشویی و آنچه زیر پوست لبخندها و تظاهرات خانواده هاست میگرده.... همون چیزی که حالا توی فضای مجازی میبینی، عکس از بوسه ها و ابراز عشق کردن های زوج هایی که فقط برای ویترین پروفایلشون این کارو

- بیشتر
کاربر ۳۰۵۹۰۰۱
۱۴۰۰/۰۶/۱۰

رمان و ترجمه عالی، صدای آقای محبی هم عالی، ولی متأسفانه هر چند ثانیه یک‌بار (بدون اغراق!) نفس عمیقی که آقای محبی می‌کشیدند شنیدن این رمان رو بسیار ناخوشایند و غیرقابل‌تحمل کرده‌بود.

فروغ
۱۴۰۱/۰۸/۱۰

جالب بود

رضا مصلی‌نژاد
۱۴۰۱/۰۳/۱۵

طبق معمول، جان کلام را تولستوی بیان میکند، بدون ادا اطوار و فضل‌فروشی. این داستان کوتاه بیان حقیقت تلخ زندگی هاییست که طرفین فاقد مهارت تعامل، فهم مشترک، و گذشت هستند که در نهایت منتج به تلخ ترین روابط، تجارب

- بیشتر
Çelik
۱۴۰۲/۰۶/۳۱

گویندگی رو چندان نمی پسندم اما کنت تولستوی مثل همیشه شگفت انگیزه و این بار هم با زبانی بی آرایه و تکلف و به حقیقتی ترین شکل ممکن داره زشت ترین حقایقی رو که همه ما میدونیم ولی از بیانش

- بیشتر
1164
۱۴۰۱/۰۱/۱۶

داستان حول افکار مریض انسانی که به زنش در همه مراحل زندگی شک دارد و افکار خود را با خواننده به هرجا می کشاند که برای من جذابیتی نداشت هرچند نویسنده شخص معروفی بود به نام لئو تولستوی و در

- بیشتر
Feri
۱۴۰۱/۰۱/۰۵

این کتاب رو دوست داشتم از یکسری جهات و دوست نداشتم از جهات دیگه. مطالب ضدزن اونو اصلا دوست نداشتم، با سو ظن همسر به زن اصلا موافق نبودم و کار قهرمان در آخر داستان رو بسیار ناشایست می دونم.

- بیشتر
گیتالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۶

نیمی از کتاب به درس اخلاق اختصاص دارد، بسیار خسته کننده و در عین حال ناراحت کننده‌ست، چون یک جورایی ضد زن هست. اواخر داستان اما جذاب و روانشناسی جالب توجهی دارد.

زمان

۳ ساعت و ۴ دقیقه

حجم

۱۶۹٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۴ دقیقه

حجم

۱۶۹٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۶,۵۰۰
تومان