دانلود کتاب صوتی شفای کامل با صدای مهوش عزیزی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شفای کامل اثر کارل سیمونتون

دانلود و خرید کتاب صوتی شفای کامل

معرفی کتاب صوتی شفای کامل

کتاب صوتی شفای کامل؛ سلامت دوباره اثری از جیمز کرایتن، اسکار کارل سیمنتن و استفانی سیمنتن است که با ترجمه و صدای مهوش عزیزی می‌شنوید. این کتاب شامل ایده‌ها و روش‌هایی برای افراد مبتلا به بیماری سرطان یا سایر بیماری‌های خطرناک است. 

درباره کتاب صوتی شفای کامل؛ سلامت دوباره

برخی از بیماران بهبود پیدا می‌کنند و برخی دیگر نه، این در حالی است که تشخیص پزشکی هر دو دسته یکی است. همین سوال سبب شد تا دکتر کارل سیمونتون، مدیر و خانم استفانی سیمونتون، روانشناس در مرکز مشاوره و تحقیق سرطان خود در تگزاس، درمان‌های مرسوم پزشکی را با درمان روان‌شناسانه تلفیق می‌کنند تا مناسب ترین شرایط درونی و برونی را برای کمک به بیمار در حرکت به سوی بهبودی فراهم آورند. این روش درمانی، مکتب معالجه هالیستیک (کلی‌گرا) نام دارد.

در این اثر درباره مسائل بسیاری می‌خوانیم: از جمله رابطه بین ذهن و جسم، روش روان شناسانه معالجه بیماری سرطان، اسرار شفا: فرد و باورهای او، جست و جو برای عوامل ایجاد سرطان، رابطه بین تنش و بیماری، شخصیت، تنش و سرطان، انتظارات در مورد سرطان و تاثیر آن بر بهبودی، نمونه کل فردی بهبودی از سرطان، برنامه‌ها: اجرای عملی آن، شرکت در حفظ سلامتی، منافع بیماری، یادگیری روش آرامش ذهنی _ جسمی و تجسم ذهنی بهبودی، تاثیر تجسمات ذهنی مثبت، غلبه بر رنجش، خلق آینده: تعیین هدف‌ها، یافتن راهنمای درونی برای دست یابی به سلامتی، مقابله با درد، تمرینات ورزشی، مقابله با ترس بازگشت بیماری و درد و سیستم حمایتی خانواده.

مهوش عزیزی که مترجم این کتاب است و کتاب را با صدای خودش می‌شنویم در سی‌وهشت سالگی به سرطان مبتلا شد. او کتاب شفای کامل؛ سلامت دوباره را در طول دوران درمان خود پیدا کرد و بعد از مطالعه آن اینطور گفته است: «بعد از آنکه این کتاب را دو یا سه بار خواندم، نکات زیادی در مورد بیماریم برایم آشکار شد و اینکه چطور من هم مانند بسیاری از بیمارانی که سرگذشت‌شان در این کتاب آمده، بطور کاملا ناخودآگاه از بیماری بعنوان بهانه‌ای برای روبرو نشدن با برخی موقعیت‌های دشوار یا ناخوشایند و یا راهی برای فرار از مشکلی به‌نظر بدون راه چاره استفاده کرده‌ام. همان طور که در کتاب آمده، بدن به تنها روشی که میداند (بیماری) به شخص هشدار می‌دهد که بیش از حد تحت فشار است و باید به جسم و روانش اجازه استراحت و تجدید قوا بدهد. بیماری شخص را از اجبار به مواجهه با مشکلات و موقعیت‌های ناخوشایند یا توقعات بیش از حد اطرافیان معاف کرده و بهانه‌ای به او می‌دهد که بگوید نه، دیگر نمیتوانم.»

کتاب صوتی شفای کامل؛ سلامت دوباره را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی شفای کامل؛ سلامت دوباره را به تمام افراد و خانواده‌هایی که درگیر بیماری‌های سختی مانند سرطان هستند، پیشنهاد می‌کنیم. این اثر همچنین شامل توصیه‌هایی برای حفظ سلامت خانواده‌ها است. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۰ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۵۹۸٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۰ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۵۹۸٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۹,۰۰۰
تومان