دانلود کتاب صوتی مرحله‌ بعدی یک جامعه‌ پیشرفته چیست با صدای رضا خاکی زمانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مرحله‌ بعدی یک جامعه‌ پیشرفته چیست اثر بیل جوی

دانلود و خرید کتاب صوتی مرحله‌ بعدی یک جامعه‌ پیشرفته چیست

معرفی کتاب صوتی مرحله‌ بعدی یک جامعه‌ پیشرفته چیست

مرحله‌ بعدی یک جامعه‌ی پیشرفته چیست کاری از لحن دیگر است که در آن بیل جوی، متخصص تکنولوژی و آینده نگر، از چندین نگرانی عمده در ارتباط با آینده بشریت صحبت می‌کند -- بعلاوه چندین امید بزرگ در زمینه‌های بهداشت، آموزش و پرورش و تکنولوژی در آینده.

بیل جوی یکی از بنیانگذاران شرکت سان مایکروسیستمز در سال ۱۹۸۲ است. او همچنین بخاطر نوشتن مقاله چرا آینده به ما نیازی ندارد، که در آن  نگرانی عمیق خود را از توسعه فناوری‌های مدرن بیان می‌کند، شهرت دارد. او در این سخنرانی درباره این که ما واقعا از چه تکنولوژی می‌توانیم برای کم کردن فقر در ایندهاستفاده کنیم حرف می‌زند.

 شنیدن فایل صوتی مرحله‌ بعدی یک جامعه‌ی پیشرفته چیست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به مطالعات اجتماعی مخاطبان این کتاب‌اند.

بخشی از مرحله‌ بعدی جامعه‌ی پیشرفته چیست

ما واقعا ازچه نوعی از تکنولوژی می‌توانیم برای کم کردن فقر در دنیا استفاده کنیم؟ چیزی که من در این باره فهمیدم بسیارشگفت انگیز بود. ما شروع کردیم به مسائلی مثل بررسی آمار مرگ‌ومیر افراد در قرن بیستم. نگاه کردن به اینکه چنین جریانی تا چه حد بهبود پیدا کرده و در این میان مسائل بسیار ساده‌ای خودنمایی کردند. شاید فکر میکردید که تأثیر و نقش آنتی بیوتیک ها از آب پاک و تصفیه شده بیشتر بوده است، اما در واقع کاملا بر عکسه. و تکنولوژی های بسیار ساده و ابتدایی -- که ما به سادگی می توانستیم روی وب سایت ها پیدا کنیم -- به طورخیلی واضح، تفاوت بزرگی رو در آن مسئله ایجاد می کنند.

اما من، با نگاهی به تکنولوژی‌های پیشرفته‌تر و نانوتکنولوژی و مهندسی ژنتیک و همینطور پیشرفت‌هایی که در تکنولوژی دیجیتال در حال وقوع‌اند، خیلی نگران شدم و این نگرانی در رابطه با نیروهای بالقوه‌ای است که این پیشرفت‌ها برای سوء استفاده در خود دارند. اگر در این رابطه فکر کنید، در طول تاریخ، خیلی وقت پیش ما با مسئله‌ی سوء استفاده‌های فردی مواجه بودیم. در این مورد ما به "ده فرمان" رسیدیم : "قتل نکن". این نوعی تعامل یک به یک است. بصورت شهر‌ها متشکل شدیم. جمعیت زیادی داشتیم. و برای محافظت فرد از ستم‌های اکثریت به ابداع نوآوری‌هایی مثل آزادی‌های فردی پرداختیم و بعد، برای کنار آمدن با گروه‌های بزرگ، منظورم، در سطح ملل مختلف است، لازم بود رابطه‌ی دوستانه‌ی دو طرفه‌ای با دولت‌ها و ملت‌های مختلف ایجاد کنیم، یا اینکه از طریق یکسری اختلافات، ما سرانجام به معامله‌ی بین‌المللی تقریبی رسیدیم تا بتوانیم صلح را عمدتاً حفظ کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴۴ دقیقه

حجم

۱۰۲٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴۴ دقیقه

حجم

۱۰۲٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان