دانلود کتاب صوتی رادیکال‌ های آزاد با صدای شهروز کریمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی رادیکال‌ های آزاد اثر آلیس  مونرو

دانلود و خرید کتاب صوتی رادیکال‌ های آزاد

نویسنده:آلیس مونرو
انتشارات:واوخوان
امتیاز:
۲.۳از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی رادیکال‌ های آزاد

کتاب صوتی رادیکال‌ های آزاد مجموعه داستان‌های کوتاه آلیس مونرو، نویسنده برنده جایزه نوبل ادبی است. این داستان، ماجرای عجیب زنی را روایت می‌کند که پس از مرگ شوهرش، در شرایط سختی قرار می‌گیرد و داستانی عجیب از خودش می‌سازد، داستانی که زندگی‌اش را تغییر می‌دهد...

شنیدن نسخه صوتی این اثر با ترجمه شهروز کریمی و صدای زهرا تدین، تجربه جالبی برای دوست‌داران داستان‌ کوتاه رقم می‌زند. 

درباره کتاب صوتی رادیکال‌ های آزاد

نیتا پس از مرگ همسرش، گرفتار موقعیت عجیبی می‌شود. زندگی او با مرگ شوهرش، خیلی تغییر می‌کند. او یک سال قبل از اینکه شوهرش را از دست بدهد به سرطان مبتلا شد و همه فکر می‌کردند اول او است که می‌میرد، اما ناگهان و با از دست دادن همسرش، زندگی برایش غیر قابل تحمل می‌شود. 

اما اتفاق عجیب زمانی رخ می‌دهد که مردی در لباس تعمیرکار و به هوای درست کردن چیزی به خانه او می‌آید. کمی بعد وقتی کارش تمام می‌شود به داخل خانه نیتا می‌آید و برای او داستان وحشتناکی تعریف می‌کند؛ از نقشه قتلی که برای اعضای خانواده‌اش کشیده است و با موفقیت، عملی کرده است. نیتا که حدس می‌زند ممکن است به قربانی بعدی او بدل شود، سریع داستانی سرهم می‌کند. به این امید که این داستان، زندگی او را تغییر دهد...

کتاب صوتی رادیکال‌ های آزاد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی رادیکال های آزاد را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی جهان پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره آلیس مونرو 

آلیس آن مونرو زاده ۱۰ ژوئیه ۱۹۳۱ در کانادا است. پدرش کشاورز و مادرش معلم مدرسه بود. 

آلیس مونرو نویسندگی را از نوجوانی شروع کرد و اولین داستانش به نام «ابعاد یک سایه» در سال ۱۹۵۰ زمانیکه هنوز دانشجوی دانشگاه وسترن اونتاریو بود منتشر شد. مونرو را یکی از تواناترین نویسنده‌های داستان کوتاه در آمریکای شمالی و سراسر جهان می‌دانند که افتخارات بسیاری برای آثارش از آن خود کرده است. 

جایزه نوبل ادبیات در سال ۲۰۱۳، جایزه گیلر در سال ۱۹۹۸ و ۲۰۰۴، جایزه بین المللی بوکر در سال ۲۰۰۹، جایزه سالانه داستان نویسی بوکر در ۱۹۸۰ و جایزه اُ. هنری در سال‌های ۲۰۰۶ ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ تنها بخشی از افتخارات او است. 

او سال ۱۹۵۱ دانشگاه را ترک کرد تا ازدواج کند. او سال ۱۹۶۳ به ویکتوریا نقل مکان کرد و کتابفروشی «کتاب مونرو» را افتتاح کرد که هنوز مشغول به کار است. از آثار مونرو که به فارسی ترجمه شده‌اند می‌توان به رؤیای مادرم، می‌خواستم چیزی بهت بگم، عشق جایش تنگ است، رادیکال های آزاد، خوشبختی در راه است و زندگی عزیز اشاره کرد. 

بخشی از کتاب صوتی رادیکال‌ های آزاد

اوایل همه مدام زنگ می‌زدند تا مطمئن شوند نیتا نه خیلی افسرده است نه خیلی تنها، نه خیلی کم‌ غذاست و نه خیلی در نوشیدن افراط می‌کند (چنان قهار بود که خیلی‌ها یادشان می‌رفت نوشیدن حالا به‌ کل برایش ممنوع شده). نمی‌گذاشت کسی نزدیکش شود بی‌آنکه با عزادار بودنش فخر بفروشد یا غیرعادی خوشحال یا حواس‌پرت یا گیج‌و‌منگ به نظر بیاید. می‌گفت به خواروبار نیازی ندارد و دارد با قضایا کنار می‌آید. داروهایی که برایش تجویز شده و نیز تمبر کافی برای فرستادن نامه‌های تشکرش دارد.

معرفی نویسنده
عکس آلیس  مونرو
آلیس مونرو

آلیس مونرو با نام اصلی آلیس آن لایدلاو (متولد ۱۰ ژوئیه ۱۹۳۱، وینگهام، انتاریو، کانادا)، داستان‌نویس کانادایی است که با روایت‌های بسیار زیبای خود شهرت بین‌المللی پیدا کرده. آکادمی سوئد وقتی جایزه‌ی نوبل ادبیات را در سال ۲۰۱۳ به او اعطا کرد، او را «استاد داستان کوتاه معاصر» لقب داد. آثار مونرو به دلیل تصویرسازی دقیق و سبک روایی‌اش که در عین حال غنایی است مورد توجه قرار گرفت. آثار او عمق و پیچیدگی‌های زندگی عاطفی افراد را آشکار می‌کند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴۷ دقیقه

حجم

۴۳٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴۷ دقیقه

حجم

۴۳٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان