دانلود کتاب صوتی معجزه سپاسگزاری با صدای نازیما حسینی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی معجزه سپاسگزاری اثر راندا برن

دانلود و خرید کتاب صوتی معجزه سپاسگزاری

نویسنده:راندا برن
انتشارات:آوانامه
امتیاز:
۴.۴از ۱۲۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی معجزه سپاسگزاری

کتاب صوتی معجزه سپاسگزاری یا همان معجزه شکرگزاری یکی از آثار نویسنده و سخنران انگیزشی استرالیایی، راندا برن است. راندا تلاش کرده در این کتاب تمریناتی را آموزش دهد که مخاطب داشته‌های خود را ببیند و برای همه آن‌ها سپاسگزار باشد تا بتواند زندگی خود را تغییر دهد.

معجزه سپاسگزاری کتابی است که با ارائه راهکارهای جدید و مفید شما را در مسیر رشد، موفقیت و تعالی پیش می‌برد. راندا برن به شما می‌آموزد که چطور در زندگی راضی‌تر، شکرگزارتر و سرانجام در آرامش بیشتری باشید.

این روزها شاید فراموش کنیم خدا را به خاطر نعمت‌هایی که داده شکر کنیم و اغلب افراد نمی‌دانند که اگر شکرگزار نعمت‌های زندگی خود باشند، چه معجزه‌ای در انتظار آن‌هاست. راندا معتقد است که ما باید حتی برای کوچک‌ترین نعمتی که در زندگی داریم، شکرگزار باشیم تا بتوانیم نعمت‌های بیشتر و بزرگ‌تری را جذب کنیم. او در این کتاب به شما نشان می‌دهد که چگونه با استفاده از تمرینات ۲۸ روزه زندگی خود را دگرگون سازید.

درباره کتاب صوتی معجزه سپاسگزاری

کتاب صوتی معجزه سپاسگزاری نشان می‌دهد که شکرگزاری و قدردانی بابت نعمت‌هایی که دارید، تاثیر شگفت‌انگیزی در زندگی شما خواهد داشت. این کتاب ۲۸ تمرین روزانه دارد که به شما کمک می‌کند نگرش خود را به زندگی تغییر دهید و ذهن خود را به خوبی‌ها و زیبایی‌ها معطوف سازید.

راندا برن به شما می‌آموزد که چگونه با استفاده از نیروی قدرشناسی به کوچک‌ترین خواسته‌ها و بزرگ‌ترین آرزوهای خود دست یابید. این شکرگزاری‌ها شما را به مرور وارد مسیری می‌کنند که نسبت به شرایط سخت واکنش کمتری نشان داده، مشکلات خود را برطرف کرده و موقعیت‌های منفی را به بهترین فرصت‌ها تبدیل کنید.

معجزه سپاسگزاری یا معجزه شکرگزاری به شما کمک می‌کند به صلح و آرامش درونی برسید و دوران سخت زندگی را راحت‌تر پشت سر بگذارید. تمرینات و جملات این کتاب شما را به فردی مسئولیت‌پذیر تبدیل می‌کند که کنترل زندگی خود را در دست دارد و می‌تواند بهترین اتفاقات را برای خود رقم بزند.

راندا برن در این کتاب صوتی یک برنامه بیست‌وهشت‌روزه طراحی کرده و برای هر روز تعدادی تمرین در نظر گرفته است. او اعتقاد دارد که اگر هر روز یکی از این تمرین‌های شکرگزاری را انجام دهید، زندگی شما متحول خواهد شد؛ فقط کافیست که از ته دل به این موضوع باور داشته باشید.

تمرینات کتاب معجزه شکرگزاری

راندا پیشنهاد می‌کند که هر روز صبح یک لیست از ده چیزی که بابت آن‌ها شکرگزار هستید، تهیه کرده و بنویسید که چرا قدردان آن‌ها هستید. او معتقد است که این کار ذهن انسان را بر روی افکار مثبت متمرکز ساخته و نگرش سپاسگزاری وی را تقویت می‌کند.

تمرین‌های کتاب صوتی معجزه سپاسگزاری (معجزه شکرگزاری) به سه بخش تقسیم شده‌اند. دوازده تمرین اول، نیروی قدرشناسی شما را تقویت کرده و آن را به حرکت درمی‌آورد. با انجام ده تمرین بعد می‌آموزید که چگونه از این نیرو برای رسیدن به خواسته‌ها و آرزو‌های خود استفاده کنید. شش تمرین پایانی نیز کمک می‌کند که قدرشناسی وارد ضمیر ناخودآگاه شما شده و وجودتان را در بر گیرد. نویسنده به شما اطمینان می‌دهد که در صورت انجام این تمرینات و پیروی از توصیه‌های مطرح‌شده، خیلی زودتر از آنچه که انتظار دارید، موفق خواهید شد. فقط کافیست فکر کنید آنچه را که امروز دارید چگونه به دست آورده‌اید، تا بفهمید رسیدن به چیزهایی که در آرزوی آن‌ها هستید چقدر راحت است.

شما با شنیدن کتاب صوتی معجزه سپاسگزاری دانش خود را از زندگی افزایش داده و سازوکار آن را می‌آموزید، از نیروی قدرشناسی برای حل مشکلات دیگران استفاده می‌کنید و موقعیت‌های منفی زندگی خود را بهبود می‌بخشید.

شنیدن این کتاب صوتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب صوتی معجزه سپاسگزاری مناسب افرادی است که به دنبال کتاب‌هایی برای افزایش انگیزه هستند. تمرینات عملی این کتاب تاثیر ویژه‌ای در جذب انرژی مثبت دارد و بینش مخاطب را نسبت به زندگی تغییر می‌دهد.

شما با شنیدن این کتاب می‌آموزید که زیبایی‌های منحصربه‌فرد هر چیزی را ببینید و عشق و احساس خود را از هیچکس و هیچ چیز دریغ نکنید. همین موضوع به شما کمک می‌کند که در مسیر تغییر زندگی پیش بروید و به انسان بهتری تبدیل شوید.

اگر احساس سرخوردگی دارید، این کتاب صوتی جزو آثاریست که می‌تواند زندگی شما را متحول کند.

چرا باید کتاب صوتی معجزه سپاسگزاری (معجزه شکرگزاری) را بشنویم؟

کتاب صوتی معجزه سپاسگزاری نگاه شما را به جهان تغییر می‌دهد. این کتاب به شما کمک می‌کند تا محیط اطراف خود را دقیق‌تر، روشن‌تر و واقعی‌تر ببینید و قدردان داشته‌های خود باشید.

این کتاب قدرشناسی را به روش زندگی شما تبدیل می‌کند؛ به طوری که هر روز صبح بابت نفس کشیدن در یک روز جدید سپاسگزار خواهید بود. شنیدن این اثر نشان می‌دهد که هرچه بیشتر شکرگزار باشید از نعمت و فراوانی بیشتری در زندگی برخوردار خواهید بود.

درباره راندا برن

راندا برن نویسنده، سخنران انگیزشی و تهیه‌کننده استرالیایی است که شهرت خود را مدیون کتاب و مستند «راز» است. او متولد ۱۲ مارس ۱۹۴۵ در ملبورن است و تا پیش از سال ۲۰۰۶ به کار گویندگی در برنامه‌های رادیویی مشغول بود.

راندا زندگی سختی داشت و مشکلات مالی، جدایی از همسر و از دست دادن پدرش باعث شده بود که او به افسردگی شدید مبتلا شود. این بیماری به حدی پیش رفت که راندا ارتباط خود را با اطرافیانش محدود کرد و به مرور زندگی روزانه‌اش مختل شد.

زمانی که زندگی راندا برن به مرز فروپاشی رسیده بود، دخترش هیلی خواندن کتاب «علم ثروتمند شدن» اثر والاس والتز را به او پیشنهاد داد تا شاید بتواند مادر خود را از چنین وضعیتی نجات دهد. این کتاب سبب آشنایی راندا با افراد بزرگ و سرشناسی همچون شکسپیر، بتهوون، افلاطون، آبراهام لینکلن و... شد و نگرش او را نسبت به زندگی تغییر داد. مطالعه این کتاب و تجربیات زندگی راندا به او کمک کردند تا راز بزرگ زندگی را کشف کند. این نویسنده توانست با تکیه بر آموزه‌های خود از افسردگی نجات یافته، مشکلات مالی را پشت سر گذاشته و از شرایط سخت زندگی عبور کند.

راندا که حالا می‌توانست زیبایی‌های زندگی را ببیند، تصمیم گرفت کتابی با موضوع خلق ثروت، سلامتی و عشق نوشته و راز خود را به گوش همه برساند. او با نوشتن کتاب «راز» توانست نگرش افراد را به زندگی تغییر دهد و به یکی از چهره‌های تاثیرگذار در جهان تبدیل شود.

کتاب «راز» در سال ۲۰۰۶ انتشار یافت و طولی نکشید که به یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان تبدیل شد. این کتاب تا امروز به ۵۰ زبان ترجمه شده و حدود ۳۰ میلیون نسخه از آن به فروش رسیده است.

هرچند آثار راندا با انتقادهای زیادی روبرو بوده اما باز هم نمی‌توان تاثیر شگفت‌انگیز این نویسنده را بر روی مخاطب‌های خود انکار کرد. راندا برن در سال ۲۰۰۷ از سوی مجله تایم به عنوان یکی از ۱۰۰ فرد تاثیرگذار در جهان معرفی شد.

این نویسنده با موفقیت و رکوردشکنی کتاب «راز» دست از تلاش برنداشت و این بار تصمیم گرفت تا درباره موضوعاتی همچون جرات‌ورزی در آرزو کردن، معجزه شکرگزاری، قدرت درون و ... بنویسد. موضوع اصلی آثار راندا برن اهمیت نوع نگاه انسان به جهان است. او معتقد است که کائنات بر اساس بینش و عملکرد افراد با آنان رفتار می‌کند؛ بنابراین آن‌ها می‌توانند با تلطیف روح و ذهن خود، بهترین اتفاقات را در زندگی رقم بزنند.

راندا برن شکرگزاری را رمز داشتن یک زندگی شاد می‌داند و از مخاطب‌های خود نیز می‌خواهد که این باور را بپذیرند. از نظر او هر چقدر که انسان به خداوند و مخلوقاتش عشق بورزد، به همان اندازه امکان خوشبختی را برای خود فراهم می‌سازد.

با وجود اینکه اغلب افراد راندا را با کتاب و مستند «راز» می‌شناسند، ولی این نویسنده آثار موفق دیگری نیز دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به «قدرت»، «قهرمان» و «چگونه راز زندگی‌ام را متحول کرد» اشاره کرد.

بخشی از کتاب معجزه سپاسگزاری

اکتشافات علمی نیوتن قانون‌های بنیادین حرکتی در کائنات را نیز شامل می‌شود. یکی از آن قانون‌ها چنین است:

برای هر عملی همیشه واکنشی هم‌ارز با آن عمل وجود دارد.

وقتی اندیشه‌ی سپاس‌گزاری را برای قانون نیوتن به‌کار می‌برید؛ به این پیامد می‌رسید: هر عمل سپاس‌گزارانه همیشه به بازتاب یا واکنشی به‌صورت دریافت‌کردن منجر می‌شود. همچنین، دریافتی شما همیشه هم‌ارز با میزان سپاس‌گزاری شما خواهد بود. به بیان دیگر، هر عمل سپاس‌گزارانه به‌صورت واکنشی از دریافت‌کردن جلوه‌گر خواهد شد. هرچه احساس سپاس‌گزاری شما خالصانه‌تر و ژرف‌تر باشد؛ به بیان دیگر، هرچه بیشتر سپاس‌گزار باشید؛ دریافتی شما بیشتر خواهد شد.

ریسمان طلایی سپاس‌گزاری

با سفر به هزاران سال قبل و بررسی‌کردن نخستین آثار نگارشی به‌جامانده از بشر؛ پی می‌بریم از همان زمان همواره بر اهمیت سپاس‌گزاری تأکید شده است. به‌علاوه، چنین حقیقتی در طی قرن‌ها از قاره‌ای به قاره‌ی دیگر و از فرهنگ و تمدنی به فرهنگ و تمدنی دیگر راه یافته و نسل به نسل انتقال داده شده است.

مذاهب اصلی و مهم همچون اسلام، مسیحیت و یهودیت نیز سپاس‌گزاری را همواره در کانون تمرکز و توجه‌شان قرار داده‌اند.

حضرت محمد (ص) فرمود: ”سپاس‌گزاری از خداوند به دلیل بهره‌مندبودن از نعمت‌هایی فراوان در زندگی درحقیقت بهترین تضمین است برای این‌که بهره‌مندبودن از این نعمت‌های بیکران در آینده نیز در زندگی شما ادامه خواهد یافت. “

حضرت عیسی مسیح (ع)، قبل از انجام‌دادن هر گونه معجزه، از خداوند سپاس‌گزاری می‌کرد.

معرفی نویسنده
عکس راندا برن
راندا برن

راندا برن در ۱۲ مارس ۱۹۴۵ در ملبورن استرالیا متولد شد. او یک مجری رادیویی بود و پس از اینکه چندین شکست متوالی در زندگی شخصی‌اش تجربه کرد، دچار افسردگی شدیدی شد. این افسردگی او را به سمت خواندن کتاب‌هایی مثل «علم ثروتمند شدن» اثری از «والاس واتلز» سوق داد. پس از آن به نوشتن کتابی با موضوع خلق ثروت، سلامتی و عشق در زندگی روی آورد. با توجه به محتوایی که جمع‌آوری کرده بود، در سال ۲۰۰۶ کار کردن روی کتاب راز را به پایان رساند و آن را منتشر کرد. چاپ شدن کتاب راز همانا و به پا کردن سر و صدا هم همانا! فروش کتاب راندا برن آنقدر زیاد بود که راندا را به فکر ساختن یک فیلم مستند پر و پیمان بر اساس محتوای کتاب انداخت. بعد از اینکه مستند راز ساخته و پخش شد، شهرت راندا از مرزهای استرالیا عبور کرد و به سرعت عجیبی به کشورهای دیگر رسید.

نظرات کاربران

❤️کتاب رادوست دارم❤️
۱۴۰۰/۰۴/۳۰

این کتاب عالیه ❤️ ❤️ 💞 به ما یاد میده که چطوری سپاس گذاری کنیم و اینکه سپاس گذاری باعث تغییر در زندگی میشه و ما باید از خداوند سپاسگذاری کنیم 💞 این کتاب نکته های زیادی داشت و میتونیم از اون

- بیشتر
ميثم
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

من کتابهای زیادی خوندم درباره ی موفقیت فردی،این بهترین و تاثیر گذارترین کتابه ک حدود ده بار خوندم و پادکستم خریدم،معجزه ی سپاسگذاری رو گوش کنید و معجزه رو تجربه کنید

Elias M Sharifi
۱۴۰۰/۰۹/۰۷

صدای خانم نازیما حسینی بزرگترین دلیل من واسه خرید این کتاب بود!

محمدرضا
۱۴۰۱/۰۱/۲۷

غرق نعمتیم الحمدلله حالیمون نیست استغفرالله

کاربر 3690486
۱۴۰۰/۰۸/۲۱

عالی من کتاب خون نیستم ولی این کتاب دوست دارم

کاربر ۳۶۳۹۷۷۰
۱۴۰۰/۰۷/۲۵

خیلی کتاب خوبی است

کاربر 3619045
۱۴۰۰/۰۷/۱۷

فوق العاده

کاربر yousof
۱۴۰۱/۰۴/۲۵

کتاب فوق العاده خوبیه من چندین بار خونده ام ولی باز مشتاق به خوندنش هستم وتاثیر مثبت ومعجزه آسایی در زندگی دارد شمارو توصیه میکنم حداقل یک بار این کتاب رو مطالعه کنید

Gisoo72
۱۴۰۱/۰۲/۲۷

فوق العاده ترین کتابی ک تا الان خوندم... اینقد فوق العاده که وقتی به فصل پایانی رسیدم ازینکه تموم شده بغض کردم...واقعا بی نظیره...سرشار از حال خوب❤️🥺

book shop
۱۴۰۱/۰۵/۰۶

هنوز نخوندم ولی یکیدیگر از این کتاب را به اسم راز خوندم که قشنگ بود امتیازم هم برای کتاب راز هست

زمان

۶ ساعت و ۴۰ دقیقه

حجم

۵۵۱٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۴۰ دقیقه

حجم

۵۵۱٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۵,۰۰۰
۵۲,۵۰۰
۳۰%
تومان