دانلود کتاب صوتی جزیره آبل با صدای بهرام سروری‌نژاد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی جزیره آبل اثر ویلیام استیک

دانلود و خرید کتاب صوتی جزیره آبل

انتشارات:واوخوان
امتیاز:
۴.۴از ۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی جزیره آبل

کتاب صوتی جزیره آبل داستان جذابی از ویلیام استیگ است که نه تنها بچه‌ها، بلکه بزرگسالان را هم از ته دل می‌خنداند. این داستان جذاب که جوایز و افتخارات زیادی را هم از آن خود کرده است، ماجرای یک آقا و خانم موش است که به مناسبت سالگرد ازدواجشان به یک سفر تفریحی می‌روند اما چشمتان روز بد نبیند... چه تفریحی از آب درمی‌آید!

جزیره آبل در سال ۱۹۷۷ برگزیده کتاب سال نامزد مدال نیوبری و برنده جایزه قفسه لوئیس کارول بود و برنده جایزه کتاب بوستون گلوب - هورن را از آن خودش کرده بود. این در حالی است که یک سال قبلش این کتاب در سایت نیویورک‌تایمز (The New York Times) بهترین و بیشترین نظرات خوانندگان را هم به خود اختصاص داده بود. 

نشر صوتی واوخوان این کتاب را با ترجمه مسعود ملک‌یاری و صدای بهرام سروری نژاد منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی جزیره آبل

آبل و آماندا، آقا و خانم موشی هستند که در یک روز تابستانی تصمیم گرفتند به مناسبت اولین سالگرد ازدواجشان، به یک سفر تفریحی بروند. آن‌ها جنگلی دور از شهر محل زندگی‌شان را انتخاب کردند اما چشمتان روز بد نبیند! آسمان ابری و باران و همه چیز باعث شد تا این تفریح فوق‌العاده به یک فاجعه تمام عیار تبدیل شود. خب البته اجازه دهید از اول شروع کنیم:‌ آن‌ها اول ناهارشان را که شامل نان و پنیر و سبزی، تخم‌مرغ آب‌پز و زیتون و خاویار سیاه بود خوردند. بعد به سراغ نوشیدنی خنکشان رفتند و بعد هم بازی کردند. کلی خندیدند و روی زمین قل خوردند. 

بعد از اینهمه بازی و بالا پایین پریدن تصمیم گرفتند تا کمی دراز بکشند و آماندا کتاب بخواند و آبل هم با خودش خلوت کند. آبل در میان جنگل به راه افتاد و طوفان شروع شد! طوفان آبل را از وسط جنگل بلند کرد و او را به یک جزیره دوردست برد. جایی که او شانسی برای برگشتن نداشت و باید امیدواری‌اش را از دست نمی‌داد تا بتواند در یک جای ناشناخته در طبیعت وحشی زندگی کند.

وقتی او به جزیره افتاد مجبور شد تا عادت‌های قدیمی‌اش را کنار بگذارد و دیدگاه تازه‌ای نسبت به جهان پیدا کند. از استعدادها و مهارت‌هایش استفاده کند تا بتواند در شرایطی که گرفتارش شده است، زنده بماند...

جزیره آبل توانسته است این افتخارات را هم از آن خود کند: نامزدی جایزه کتاب جوان هوزیر نامزد جایزه دورثی کنفیلد فیشر برای کتاب کودک و نامزد جایزه ققنوس از سوی انجمن ادبیات کودکان در سال ۱۹۷۸ و جایزه زیلورن گریفل در سال ۱۹۷۹.

کتاب صوتی جزیره آبل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

جزیره آبل یک کتاب عالی برای تمام کودکان است. با اینحال همه بزرگسالان هم می‌توانند با شنیدنش از ته دل بخندند و لذت ببرند.

درباره ویلیام استیگ

ویلیام استیگ (William Steig) خالق شخصیت محبوبی به نام شرک بود که با انیمیشن‌هایش در سراسر دنیا توجه کودکان و نوجوانان را به خود جلب کرده است. او در ۱۴ نوامبر ۱۹۰۷ به دنیا آمد و به مجسمه‌سازی، نویسندگی و تصویرگری کتاب‌های کودک و همچنین کاریکاتور کشیدن مشغول بود. 

ویلیام استیگ برای آثاری که آفرید افتخارات و جایزه‌های زیادی را با خود به خانه برد: مدال کالدکات برای سیلوستر و سگ جادویی و جایزه نیوبری برای دکتر دی سوتو از آن جمله‌اند. او در سوم اکتبر ۲۰۰۳ از دنیا رفت. 

درباره بهرام سروری نژاد

بهرام سروری نژاد در سال ۱۳۵۳ در شیراز به دنیا آمد. او در دانشگاه شیراز به تحصیل در رشته کشاورزی پرداخت و مدرک کارشناسی گرفت و کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر از دانشکده سینما ‏تئاتر دریافت کرد.

سروری نژاد در فیلم‌های سد معبر پرسه در حوالی من آشوب مسیح و دولت عشق ایفای نقش کرده است. 

نظرات کاربران

ریحانه زارعی احمدی
۱۴۰۳/۰۱/۱۳

زیاد داستان خاصی نداشت اما راوی بسیار خوبی داشت

کاربر ۲۸۹۴۷۳۵
۱۴۰۰/۰۹/۱۶

خیلی دوست داشتم😍😍

زمان

۲ ساعت و ۳۶ دقیقه

حجم

۱۴۴٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۳۶ دقیقه

حجم

۱۴۴٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۶,۵۰۰
تومان